تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

وجود مجموعه‌ای از پایگاه‌های نظامی بالستیک در تضاد با ادعای رئیس‌جمهور ترامپ است که دیپلماسی او با کره‌شمالی به حذف موشک‌های هسته‌ای و موشکی خود منجر می‌شود .

یکی از سخنگویان وزارت امور خارجه با اظهاراتی که حاکی از آن است که دولت بر این باور است که این سایت‌ها باید برچیده شوند , پاسخ داد : " رئیس‌جمهور ترامپ روشن کرده‌است که باید رئیس کیم از طریق تعهدات خود از جمله کامل شدن کامل و حذف برنامه‌های موشک‌های بالستیک , آینده‌ای روشن‌تر برای کره‌شمالی و مردمش داشته باشد . سخنگوی وزارت دفاع از اظهار نظر خودداری کرد .

در روز سه‌شنبه , دفتر رئیس‌جمهور کره ماه در کره‌جنوبی مرکز گزارش مطالعات استراتژیک و بین‌المللی را به عنوان " هیچ چیز جدیدی " رد کرد و گفت که کره‌جنوبی و مقامات اطلاعاتی ایالات‌متحده در مورد پایگاه‌های موشکی کره‌شمالی با جزئیات بیشتر با کمک ماهواره‌های جاسوسی نظامی مطلع شده‌اند .

سخنگوی ماه , کیم جونگ اون , همچنین به توصیف این فعالیت‌های موشکی کره‌شمالی به عنوان " فریب بزرگی " اشاره کرد . "

" کره‌شمالی هرگز قول نداده است پایه‌های موشکی خود را از بین ببرد , و هرگز به هیچ معاهده‌ای ملحق نشده که می‌خواهد آن‌ها را خلع‌سلاح کند . به اصطلاح " فریب " مناسب نیست . " " اگر چیزی وجود داشته باشد , وجود این پایه‌های موشکی نیاز به مذاکره و گفتگو , از جمله روابط بین شمال و ایالات‌متحده , برای حذف تهدید کره‌شمالی را برجسته می‌کند . " "

کشف این بازها با توجه به ملاقات او دقیقا ً پنج ماه پیش با کیم جونگ اون در خطر است . ترامپ در انظار عمومی همچنان خوش بین است , تا جایی که او در یک راهپیمایی انتخاباتی گفت که او و دوستش کیم , یکی از سرسخت‌ترین دیکتاتورها , عاشق شدند . " اما هفته گذشته , مذاکرات با شمال به مانع دیگری رسید , چرا که اعلام کرد که مذاکره‌کننده اصلی خود را برای دیدار با وزیر امور خارجه مایک ماندی در نیویورک ارسال نخواهد کرد تا نشست بعدی اجلاس را برنامه‌ریزی کند .

از زمانی که اولین نشست بین ترامپ و ترامپ کیم در ماه ژوئن در سنگاپور انجام شد , کره‌شمالی هنوز اولین گام را به سمت راست نگه دارد : ارائه فهرستی از مکان‌های هسته‌ای , سلاح , تجهیزات تولید و پایگاه‌های موشکی . مقامات کره‌شمالی به سی . ای . "

تبلیغات

مقامات آمریکایی پاسخ داده‌اند که آن‌ها فهرست هدف دقیقی دارند - یکی که چند دهه طول می‌کشد - اما می‌خواهید از حسابداری شمال استفاده کنید تا مشخص شود که آیا تمام امکانات شناخته‌شده را آشکار می‌کند و صادقانه به سمت راست حرکت می‌کند .

تصویر ماهواره‌ای جدید عکس را نشان می‌دهد .

رهبر تیمی که تصاویر را مطالعه می‌کرد , در مصاحبه گفت : " این پایگاه‌های داده نشده اند . " کار ادامه دارد . چیزی که همه نگران آن هستند این است که ترامپ یک معامله بد را بپذیرد - آن‌ها یک سایت آزمایشی به ما می‌دهند و چند چیز دیگر را از بین می‌برند و در عوض یک توافق صلح به دست می‌آورند " که به طور رسمی به جنگ کره پایان می‌دهد .

او گفت : " آقای ترامپ پس از آن اعلام پیروزی می‌کند و می‌گوید که او بیش از هر رئیس‌جمهور آمریکایی دیگری دارد و تهدید همچنان وجود دارد . "

کارشناسان کره‌شمالی که این تصاویر را بررسی کرده‌اند بر این باورند که تفسیر انگیزه‌های شمال بسیار آسان است . جوزف س . جی . , یکی از نویسندگان این گزارش و تحلیلگر کهنه‌کار تصاویر ماهواره‌ای کره‌شمالی , در مصاحبه گفت . هر موشک در این پایگاه‌ها می‌تواند کلاهک هسته‌ای بردارد . "

وی افزود : " میزان تلاش کره‌شمالی برای ساخت این پایگاه‌ها و توزیع آن‌ها موثر است . " از نقطه‌نظر زنده ماندن بسیار منطقی است . "


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...