تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

علاوه بر بحث در مورد خسارات مالی تعطیلی , نماینده‌ای از نیوجرسی , دادستان فدرال و خلبان نیروی دریایی , گفت که دموکرات‌ها نیاز دارند تا با تاکید بر امنیت مرزی , تاکید کنند: " در حالی که ما در حال بحث بر سر امنیت مرزی هستیم , ما " اکنون امنیت کمتری داریم . " "

اما تاکید بر امنیت مرزی ممکن است به خوبی با همکاران مترقی خود که بیش از توقف جریان مواد مخدر در مرز جنوبی با مکزیک هستند , خوب بنشیند .

تبلیغات

corbin گفت : " فکر نمی‌کنم ما نیاز به تلاش برای امنیت مرزی جمهوری خواهان در این نقطه با این رئیس‌جمهور داریم . " " تمرکز بیشتر بر روی راه‌هایی برای ایجاد یک سیستم مهاجرت برای آوردن مردم به این کشور و کمک به ایجاد اقتصاد و جامعه ما است تا اینکه به آن‌ها کمک کنیم . "

اما سلیم بیکوف گفت که زمان آن رسیده بود که صدای کسانی که نواحی را باز می‌کردند شنیده شود .

او گفت : " با تعداد , ما باید و یک صدای قوی در انجمن حزبی داشته باشیم " و افزود : " من فکر می‌کنم که اسکندریه کار بزرگی برای جذب جوانان جدید به روند سیاسی و جذب مردم انجام داده‌است . فکر می‌کنم این چیز خوبی است . آیا فکر می‌کنم او همیشه نماینده همه دانشجویان سال اول باشد ? "

در اظهاراتی که برای دموکرات‌ها صادر شد , دفتر پلوسی , فهرست مواردی را که حزب به عنوان بخشی از طرحی برای " امنیت مرزی قوی , هوشمند , موثر , " از جمله تکنولوژی اسکن در بنادر ورود به صفحه نمایش مواد مخدر و سلاح , هواپیماهای بدون سرنشین و رادار برای شناسایی مهاجران غیرقانونی که بطور غیر قانونی عبور می‌کنند , پر می‌کند .

به عنوان " داوطلبان خدمت " , به عنوان سربازان قدیمی و متخصصان امنیت ملی , خود را می‌بینند که نقش رهبری در بیان آن چشم‌انداز دارند .

از تقریبا ً سه حزب دموکرات جدید در کنگره , دو سوم از جمله یک گروه منسجم از افرادی که یا سرباز قدیمی هستند یا تجربه امنیت ملی دارند , کرسی‌های حزب جمهوری‌خواه را منحرف کرده‌است . آن‌ها چهره بسیار متفاوتی از حزب دارند : اعتدال گرا که اعتقاد دارند آن‌ها نه تنها برای مقاومت در برابر رئیس‌جمهور انتخاب شدند بلکه با او در جایی که می‌توانند هم‌کاری کنند .

کارشناسان و کارشناسان سلاح‌ها نیز می‌گویند کره‌شمالی , علی‌رغم درگیر شدن در مذاکرات , به تولید مواد شکافت پذیر که سلاح‌های هسته‌ای را سوخت می‌دهند , ادامه می‌دهد . اعتقاد بر این است که شمال در مورد قابلیت استفاده از کلاهک‌های هسته‌ای دارد .

تسهیلات حمایتی در این پایگاه که کمی بیشتر از ۱۲۰ مایل در شمال منطقه غیر نظامی است به صورت موازی و از طریق مسیرهای فرعی است .

گزارش جدید یک پایگاه موشکی است که به عنوان یک موشک شناخته می‌شود . این یکی از نزدیک‌ترین به کره‌جنوبی است . سیول , پایتخت , حدود ۱۲ مایل دورتر از نیروهای آمریکایی است .

این گزارش شامل ده دوازده تصویر ماهواره‌ای است که هر کدام از آن‌ها برای نشان دادن نقطه پست بازرسی , ساختمان مرکزی , سربازخانه‌ها , مناطق امنیتی , انبارهای نگهداری و ورودی‌های تونل‌های زیرزمینی استفاده می‌شوند که موشک‌های همراه و کامیون‌های حمل و نقل را پنهان می‌کنند .

این پایگاه از طریق یک دره باریک کوهستانی به مساحت سه مایل مربع اجرا می‌شود . این گزارش می‌گوید : هر ورودی تونل , توسط یک دیواره سنگی مجاور از سنگ و گرد و خاک اطراف پاهای بلند و دو دری که به بیرون باز می‌شود, محافظت می‌شود . هدف آن‌ها حفاظت از ورودی‌های تونل از آتش توپخانه و حمله هوایی است .

این گزارش می‌گوید که این پایگاه هفت تونل طولانی را پنهان می‌کند که می‌توانند به انتقال‌دهنده‌های عصبی که موشک‌ها را حرکت می‌دهند , رسیدگی کنند . هر کدام یک کلاهک دارند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...