تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

در ترکیه ، سناتور خواهان آهسته‌تر شدن ، عقب‌نشینی آمریکا از سوریه شد.

رئیس‌جمهور رجب طیب اردوغان در ترکیه با سناتور لیندزی گراه‌ام ، سوم از چپ ، در آنکارا در روز جمعه دیدار کرد .

اعتبار

ریاست‌جمهوری ترکیه از طریق خبرگزاری فرانسه - خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

تصویر

رئیس‌جمهور رجب طیب اردوغان در ترکیه با سناتور لیندزی گراه‌ام ، سوم از چپ ، در آنکارا در سمت ریاست‌جمهوری Friday.Cred itCreditTurkish ملاقات کرد ، از طریق خبرگزاری فرانسه - خبرگزاری فرانسه - گتی ایماژ

از کارلوتا گال

۱۹ ژانویه ۲۰۱۹

آنکارا ، ترکیه - پس از نشست‌های طولانی با رئیس‌جمهور ترکیه ، رجب طیب اردوغان ، سناتور لیندزی گراه‌ام ، روز شنبه خواستار خروج محتاطانه و smarter نیروهای آمریکایی از سوریه برای اجتناب از ایجاد یک جنگ گسترده‌تر و کابوس برای ترکیه شد .

آقای گراه‌ام ، جمهوری‌خواه کارولینای جنوبی ، آشنایی زیادی با ترکیه و جایگاه آن در اتحاد ناتو دارد و او گفت که در ماموریتی برای اطمینان از اینکه عقب‌نشینی آمریکا توسط رئیس‌جمهور ترامپ در ماه دسامبر باعث آسیب بیشتر به منافع آمریکا در طولانی‌مدت نخواهد شد .

او در یک نشست خبری در آنکارا ، پایتخت ترکیه گفت : " من می‌توانم آرزوی عقب‌نشینی را درک کنم ، اما عقب‌نشینی بدون یک برنامه هرج و مرج است " او در یک اشاره به این که دولت اسلامی پس از خروج نیروهای آمریکایی از این کشور در سال ۲۰۱۱ به قدرت رسید ، هشدار داد .

سفر آقای گراه‌ام به ترکیه پس از دیدار ناموفق مشاور امنیت ملی کاخ سفید ، جان آر . بولتون که بدون دیدار با آقای اردوغان این کشور را ترک کرد . آقای اردوغان این جلسه پیشنهادی را لغو کرد و با اظهار نظر آقای بولتون در اسرائیل اعلام کرد که ترکیه مجبور خواهد شد تا اطمینان حاصل کند که نیروهای کردستان مورد حمایت قرار گرفته‌اند .

advertisement

آقای گراه‌ام بیش از دو ساعت با آقای اردوغان ملاقات کرد و آن را " نشست مستقیم و پربار " در روز جمعه توصیف کرد . سپس ، سناتور ترکیه ، با دعوتی که از سوی رئیس‌جمهور ترک برداشته بود ، در کنسرتی توسط پیانیست ترک ، Fazil Say، به او پیوست و او را به عنوان یکی از بهترین شبه‌ای عمرش توصیف کرد .

مقامات ترک در جلسه آقای گراه‌ام در آنکارا صحبت نکردند و تایید کردند که این جلسه رخ داده‌است . وزیر دفاع Hulusi اکر هم روز جمعه با آقای گراه‌ام دیدار کرد، در بیانیه‌ای گفت که ایالات‌متحده وعده‌های خود برای حذف نیروهای YPG را از Manbij حفظ نکرده و قول داده‌است که ترکیه به مبارزه با تروریسم در امتداد مرز ادامه دهد .

همانطور که او در روز شنبه آماده عزیمت شد ، آقای گراه‌ام اظهار داشت که راهی وجود دارد که بدترین عواقب عقب‌نشینی سریع آمریکا را کاهش دهد : " هیچ توجیهی برای بازی ضعیف وجود ندارد ."

وی افزود که بر خلاف بیانیه آقای ترامپ ، شکست دولت اسلامی که به دولت اسلامی شام و شام نیز مشهور است هنوز به طور کامل به دست نیامده است .

آقای گراه‌ام در مصاحبه‌ای گفت : " اگر شما بروید ، دولت اسلامی شام و شام برخواهد گشت و کابوس ایجاد خواهد کرد. " وی افزود نگرانی‌های استراتژیک ترکیه باید در نظر گرفته شود و ایران از توقیف حوزه‌های نفتی سوریه خودداری کرد .

Editors

در ۱۲ دقیقه همه چیز اشتباه شد .

چرا مدیر " anchorman " تصمیم گرفت دیک چنی را انتخاب کند

چگونه یک Crackdown در MS - ۱۳ از دانش آموزان دبیرستان بی‌گناه شناخته شد

advertisement

او گفت طرح اقای ترامپ برای یک عقب‌نشینی می‌تواند به دست آید ، اما با زمان بیشتری برای برنامه‌ریزی . او گفت : نیروهای ویژه ایالات‌متحده در شمال شرقی سوریه را می‌توان پس گرفت و با یک ماموریت جدید و یک نیروی کوچک‌تر جایگزین شد تا اطمینان حاصل شود که دولت اسلامی از تصرف مجدد منطقه خودداری کرده و از دولت سوریه و نیروهای ایرانی جلوگیری نمی‌کند .

آقای گراه‌ام مدت هاست که سیاست تجهیز و آموزش واحدهای حفاظت از مردم کرد در سوریه را مورد انتقاد قرار داده‌است ، که به as نیز مشهور است و می‌گوید که علیه منافع ترکیه کار می‌کند ، که این


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...