تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

https://www.nytimes.com/در صورتی که تنش‌ها بالا رود ، این گزارش می‌گوید که این موشک‌ها از پایگاه به محل‌های پرتاب از پیش برنامه‌ریزی‌شده انتقال داده خواهند شد - که اغلب در یک جاده بیش از یک نقطه پهن وجود ندارد . سکوهای تلفن همراه می‌توانند به سرعت حرکت کنند - آن‌ها می‌توانند در عرض یک ساعت آماده شلیک شوند - که به همین دلیل است که ایالات‌متحده سعی دارد ماهواره‌های کوچک را برای هشدار اولیه به آسمان ببرد . ماهواره‌ها با استفاده از " رادار دریچه مصنوعی " که از میان ابرها عبور می‌کند ، یک نوع سنسور خاص دارند .

این صورت فلکی چند میلیارد دلاری از ماهواره‌های بزرگ که مراقب کره‌شمالی هستند اغلب خارج از موقعیت است و مقامات می‌گویند که موشک‌های بالستیک این کشور کم‌تر از ۳۰ درصد زمان تحت مراقبت قرار دارند . ( شکل دقیق طبقه‌بندی می‌شود )

نقشه کره‌شمالی در این گزارش نشان می‌دهد که سه دسته از پایگاه‌های موشکی که از جایگاه تاکتیکی کم‌تر استفاده می‌کنند ، به سایت‌هایی با موشک‌های midrange که ممکن است بیشتر کره‌جنوبی ، ژاپن و پایگاه‌های آمریکایی در اقیانوس آرام را مورد حمله قرار دهند، برای موشک‌های استراتژیک برای موشک‌هایی که تهدیدی برای رسیدن به سواحل آمریکا هستند را نشان می‌دهد .

به نظر می‌رسد که پایگاه‌های استراتژیک در حال بازگشت به سوی موشک‌های بالستیک بین‌قاره‌ای هستند که در سال ۲۰۱۷ از سوی کره‌شمالی مورد شلیک قرار گرفت و جهان را هشدار داد . آزمایش‌ها کره‌شمالی ، در حالی که پیشرفت قابل‌توجهی را نشان می‌دادند ، ثابت نکرد که تمام مشکلات فنی موجود در راه‌اندازی یک کلاهک هسته‌ای را که می‌تواند به قاره آمریکا برسد ، حل کرده‌است . به همین دلیل است که اقای ترامپ و آقای Pompeo استدلال کرده‌اند که توقف آزمایش موشکی یک دستاورد بزرگ است : این مانع از این می‌شود که آقای کیم از نشان دادن این که او می‌تواند آخرین گام‌های خود را بردارد ، جلوگیری کند .

تبلیغ

پوستر روزانه ImageThe

گوش دادن به " روزانه " : دیپلماسی و فریب از کره‌شمالی

یافته‌های جدید نشان می‌دهد که این کشور ممکن است در رفتار گمراه‌کننده دخالت داشته باشد - و این تنها راه‌حل نیست .

این گزارش که با لیسا کالینز ، یک محقق در مرکز نوشته شده بود، تصویر ماهواره‌ای را با مصاحبه پناهندگان کره‌شمالی و مقامات دولتی در سراسر جهان تکمیل کرد .

آقای Bermudez گفت : " پایگاه‌های موشکی شمال با چند استثنا ، " در مناطق کوهستانی " هستند که اغلب در دره‌های باریک بن‌بست ایجاد می‌شوند ." وی افزود : " این پایگاه‌ها به سادگی مانند پایگاه‌های عملیاتی موشک در ایالات‌متحده ، روسیه ، چین یا اروپا دیده نمی‌شوند ."

قدرت‌های اصلی هسته‌ای تمایل دارند که موشک‌های زمین‌به‌زمین خود را در انبارهای زیرزمینی که می‌توانند در برابر حمله پیشگیرانه آسیب‌پذیر باشند ، تامین کنند . اتکای سنگین کره‌شمالی به موشک‌هایی که می‌تواند با شرایط در حال تغییر جنگ تغییر کند بخشی از تلاش برای جلوگیری از آن اشتباه است در حالی که به کشور یک دست قوی‌تر در بازی دیپلماسی هسته‌ای و brinkmanship می‌دهد .

آقای Cha گفت : " این پایگاه‌ها بطور واضح فعال هستند ، اینطور نیست که این چیزها منجمد شده و در حال نابود شدن هستند ."

متحد استراتژیک ایالات‌متحده و ناتو . The وابسته به حزب کارگران کردستان در ترکیه است . ایالات‌متحده و ترکیه هر دو این گروه را یک سازمان تروریستی می‌دانند و می‌گویند که این گروه مخالف منافع ترکیه است که متحد استراتژیک ایالات‌متحده و ناتو است .

سناتور گفت : " عقب‌نشینی کردن و رها کردن مبارزان کرد با سلاح‌های تامین‌شده از سوی ایالات‌متحده " دیوانه " بود .

وی در مصاحبه‌ای پیش از این نشست گفت : " ترکیه به منظور انجام عملیات نظامی در سوریه و ایجاد یک جنگ گسترده‌تر هدایت خواهد شد . وی در مصاحبه‌ای پیش از این نشست اظهار داشت : " اگر ما این مساله را آهسته کنیم ، همه ما باید از آن اجتناب کنیم ."

ژنرال جوزف اف . وی افزود که Dunford رئیس ستاد مشترک ارتش برنامه‌ای دارد . نیروهای آمریکایی کنترل فضای هوایی در شرق سوریه را حفظ می‌کنند و دیگر نیروهای بین‌المللی می‌توانند به حمایت از نیروهای دموکراتیک سوریه که با نیروهای آمریکایی برای مبارزه با دولت اسلامی فعالیت می‌کنند ادامه دهند . فرانسه و بریتانیا هر دو دارای واحدهایی در سوریه هستند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...