تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

گراه‌ام گراه‌ام گفت که مهم‌ترین گام برای جلوگیری از جنگ وسیع‌تر و تهاجم ترکیه این بود که اطمینان حاصل شود که نقشه راه برای شهر دمشق در شمال سوریه پیش رفته‌است . تحت این طرح , نیروهای ائتلافی عقب‌نشینی خواهند کرد و یک شورای محلی قابل‌قبول برای همه طرفین , از جمله ترکیه , مدیریت شهر را بر عهده خواهد گرفت .

او گفت : " ایالات‌متحده می‌تواند از چیزی که ترامپ به آن " جنگ بی‌پایان " نامید , فرار کند , اما هنوز اهداف امنیتی ملی را برای " حفاظت از متحدی از مشکلی که ایجاد کرده‌است , برآورده می‌کند . "

گراه‌ام گراه‌ام اضافه کرد : " شما می‌توانید هر کاری را با نیروهای کوچک‌تر انجام دهید و با دیگران هم‌کاری کنید . " این یک ماموریت جدید خواهد بود , اما این ایده که سوریه از نظر استراتژیک برای ایالات‌متحده مهم نیست کاملا ً رد می‌شود . "

این شهر پر از گرما نیست .

هر ساختمان در هر بلوک : یک کپسول زمان از نیویورک

تبلیغات

برای حداقل هفت دوره انتخابات ریاست‌جمهوری , نامزدها در هر دو جناح به دنبال استفاده از سربازان قدیمی , رهبران نظامی و خود ارتش هستند تا اعتبار خود را به عنوان فرماندهان احتمالی معتبر تایید کنند . بیل کلینتون تحت حمایت ویلیام کرو , رئیس سابق ستاد مشترک ارتش , قرار گرفت . هر دوره انتخاباتی , استفاده از سربازان قدیمی را به عنوان وسایل صحنه , یا مهاجمان مفید , مانند حمله با اعزام سربازان قدیمی قایق به جان کری افزایش داده‌است . تا حدی , این سیاست گذاری نظامی به سمت اداره , با روسای هر حزب به دقت با استفاده از مخاطبان نظامی یا تصویرسازی برای چارچوب سیاست یا فعالیت‌های سیاسی انجام شده‌است .

اما بین دادن سخنرانی در مورد افغانستان در مقابل مخاطبان نظامی و آنچه ترامپ در طول سال اول ریاست‌جمهوری انجام داده‌است تفاوت وجود دارد . او بیشتر ژنرال‌های بازنشسته و بازنشسته را به عنوان گماشتگان سیاسی نسبت به هر رئیس‌جمهور در خاطره اخیر منصوب کرده‌است . در یک سخنرانی عمومی در مدت کوتاهی پس از مراسم تحلیف او , آقای ترامپ یک حمله تند به مطبوعات قبل از حضور افسران اطلاعاتی در مقر سازمان ملل ایراد کرد .

هفت روز بعد , ترامپ از سالن قهرمانان پنتاگون , با وزیر دفاع جیم مک گری , استفاده کرد تا ممنوعیت سفر بحث‌برانگیز خود را امضا کند. در فوریه گذشته , او در مقابل گروهی از نیروهای نظامی مستقر در پایگاه نیروی هوایی شهر تامپا واقع در تامپا واقع بود . مرکز فرماندهی نظامی برای عملیات خاور میانه و عملیات ویژه . ترامپ در ماه جولای سال گذشته , در حین راه‌اندازی شرکت هواپیمایی جرالد فورد , به ملوانان گرد آمده گفت : " من اهمیتی نمی‌دهم که یک دست کوچک بگیرم , بنابراین به آن سناتور زنگ بزنید و مطمئن شوید که آن را دریافت کنید " و همچنین می‌توانید آن سناتورها را بخوانید تا مطمئن شوید که مراقبت‌های بهداشتی را دریافت می‌کنید . "

معاون رئیس‌جمهور مایک پنس , پیش از اینکه نیروهای آمریکایی در آردن , در مرز با سوریه , ماه گذشته رهبری رئیس‌جمهور را دنبال کنند , به دموکرات‌ها در میانه یک جنگ بودجه حمله کرد که باعث تعطیلی موقت دولت شد .

رژه پیشنهادی آقای ترامپ با این الگو از قدرت نظامی متناسب است و از آن برای بیشتر کردن منافع سیاسی خود استفاده می‌کند نه به ارتش یا ملت .

اعضای سرویس ما کاره‌ای بهتری نسبت به ماه مارس در واشنگتن دارند , زمانی که ما در سوریه , عراق و افغانستان متعهد هستیم و با افزایش تنش‌ها با روسیه و کره‌شمالی مواجه هستیم .

اما فراتر از هزینه‌ها و حواس‌پرتی یک رژه , ما باید نسبت به اثرات مخرب طولانی‌مدت آن در ارتش خود محتاط باشیم , که باید به خدمت و دفاع از کشورمان پس از پایان ریاست‌جمهوری ترامپ ادامه دهد .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...