تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

کارشناسان هشدار می‌دهند که کره‌شمالی در حال گسترش پایگاه موشکی است .

بر طبق تحقیقات جدید بر پایه تصاویر ماهواره‌ای , کره‌شمالی در حال گسترش یک پایگاه موشکی است که یکی از محتمل‌ترین مناطق برای گسترش موشک‌های بالستیک بین‌قاره‌ای است .

اعتبار

۱ .

تصویر

کره‌شمالی در حال گسترش یک پایگاه موشکی است که یکی از محتمل‌ترین مناطق برای گسترش موشک‌های بالستیک بین‌قاره‌ای است که قابلیت دستیابی به ایالات‌متحده را دارد .

نویسنده :

ای .

سئول , کره‌جنوبی - کره‌جنوبی در حال گسترش یک پایگاه موشکی مهم است که یکی از محتمل‌ترین مناطق برای گسترش موشک‌های بالستیک بین‌قاره‌ای است که توانایی رسیدن به ایالات‌متحده را دارد .

این فعالیت‌ها در پایگاه موشکی دونگ - دونگ در نزدیکی مرز کره‌شمالی با چین و گسترش یک تاسیسات موشکی جدید هفت مایل دورتر از آخرین نشانه‌هایی هستند که کره‌شمالی به بهبود قابلیت‌های موشکی خود ادامه می‌دهد . و آن‌ها علی‌رغم ادعاهای مکرر رئیس‌جمهور ترامپ مبنی بر پیشرفت در تلاش برای عقب‌نشینی از شمال , آمده‌اند .

می ‌توان گفت که آن‌ها هنوز مطمئن نیستند که آیا دونگ - دونگ و تاسیسات جدید در منطقه کوهستانی در نزدیکی مرز مرکزی کره‌شمالی با چین , پایه‌های یا بخش‌هایی از یک عملیات منفرد بزرگ‌تر هستند .

اما موقعیت جغرافیایی آن‌ها آن‌ها را برای " موشک‌های دوربرد " ایده‌آل ساخته‌است .

تبلیغات

آن‌ها گفتند : " این پایگاه در داخل کره‌شمالی , با پشتیبانی مرز چین قرار دارد . " " این مکان است که ما را به این باور می‌رساند که منطقه عمومی کاندیدایی قوی برای استقرار موشک‌های آینده است که می‌توانند به ایالات‌متحده حمله کنند . "

برنامه ریزان نظامی در سئول و واشنگتن مدت‌ها است که مشکوک هستند که کره‌شمالی موشک‌های بالستیک بین‌قاره‌ای خود را در نزدیکی چین مستقر خواهد کرد تا احتمال حملات پیشگیرانه از ایالات‌متحده را کاهش دهد .

دو کارشناس هسته‌ای گفتند که فعالیت‌های پایگاه موشکی دونگ - دونگ در نزدیکی مرز کره‌شمالی با چین و گسترش یک تاسیسات موشکی جدید در آن نزدیکی آخرین نشانه‌هایی هستند که کره‌شمالی به بهبود قابلیت‌های موشکی خود ادامه می‌دهد .

اعتبار

گوگل زمین , موسسه مطالعات بین‌المللی

تصویر

فعالیت‌های انجام‌شده در پایگاه موشکی دونگ - دونگ در نزدیکی مرز کره‌شمالی با چین و گسترش تاسیسات موشکی جدید در آن نزدیکی آخرین نشانه‌هایی هستند که کره‌شمالی به بهبود قابلیت‌های موشکی خود ادامه می‌دهد .

یک سخنگوی نظامی کره‌جنوبی روز پنج شنبه در مورد پایگاه کره‌شمالی گفت : " این یکی از مکان‌های مهم در کره‌شمالی است که ارتش ما در حال نظارت بر هم‌کاری با ایالات‌متحده است . " او از تقسیم جزئیات بیشتر خودداری کرد .

پس از نشست ماه ژوئن خود در سنگاپور با کیم جونگ اون , رهبر کره‌شمالی , ترامپ ادعا کرد که هیچ تهدید هسته‌ای از کره‌شمالی وجود ندارد . " مدیریت او بارها در مذاکرات با کره‌شمالی , به دلیل نبود آزمایش موشک‌های بالستیک و بالستیک میان سال گذشته , بارها مدعی پیشرفت در مذاکرات با کره‌شمالی شده‌است . "


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...