تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

این موشک توسط برخی متخصصان در نظر گرفته شده‌است که قادر به رسیدن به هر بخشی از قاره آمریکا هستند ، اگرچه کره‌شمالی هنوز باور ندارد که قادر به حمل کلاهک‌های هسته‌ای به این موشک‌ها است .

بعد از آزمایش ۱۵ - ۱۵ ، آقای کیم گفت که او یک دکمه "هسته‌ای " بر روی میزش دارد که می‌تواند موشک‌ها را به سمت ایالات‌متحده پرتاب کند . او در ماه آوریل یک مهلت قانونی برای آزمایش‌های موشکی هسته‌ای یا طولانی‌مدت گذاشت و گفت که کشورش دیگر نیازی به اجرای آن‌ها ندارد . او بعدها تنها محل آزمایش هسته‌ای کشور خود را بست و پیشنهاد کرد که یک موضع برای آزمایش موتورهای موشک ویران شود .

آقای کیم در نشست خود با آقای ترامپ یک تعهد مبهم به " کار در جهت تکمیل کامل شبه‌جزیره کره " در ازای " روابط جدید " و تضمین‌های امنیتی از سوی واشنگتن داد .

اما آقای کیم هنوز روشن نکرده است که آیا و چه زمانی می‌تواند کلاهک‌های هسته‌ای خود را از بین ببرد یا نه . او همچنین دستورالعمل‌های مبنی بر " تولید انبوه " این سلاح‌ها را که اخیرا ً به عنوان سخنرانی سال نو خود در ژانویه امسال ارائه کرده بود را نیز به دست نیاورده است .

در گزارشی که ماه گذشته منتشر شد ، یک موسسه تحقیقاتی مستقر در واشنگتن ، مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی گفت که بیش از دوازده پایگاه موشکی کره‌شمالی هنوز در حال اجرا است .

دکتر لوییس و آقای Schmerler در گزارش جدید خود گفتند که در حالی که بستن غرفه تست برای شمال طراحی انواع موشک‌های جدید را سخت‌تر می‌کند ، " این امر مانع ادامه تولید انبوه موشک‌های هسته‌ای کره‌شمالی می‌شود که می‌تواند به ایالات‌متحده حمله کند ."

محققین گفتند که مطمئن نیستند که آیا دانگ دانگ و تاسیسات جدید در دست ساخت پایگاه‌های مجزایی هستند یا بخشی از یک عملیات واحد بزرگ‌تر .

اعتبار

"دیجیتال گلوب "، از طریق موسسه مطالعات بین‌المللی Middlebury

تصویر

محققین گفتند که مطمئن نیستند که آیا Yeongjeo - دانگ و تاسیسات جدید در دست ساخت ، از طریق موسسه مطالعات بین‌المللی Middlebury ، پایگاه‌های مجزایی یا بخشی از یک operation.Cred بزرگ‌تر هستند .

آن‌ها گفتند که علی‌رغم نشست سنگاپور ، این موشک‌ها در پایگاه‌های خود در سراسر کره‌شمالی مستقر شده‌اند .

آن‌ها گفتند : " هر توافقنامه denuclearization نیازمند کره‌شمالی است تا به بازرسان بین‌المللی اجازه دهد تا مشخص کنند که این واحدها دیگر مجهز به سلاح‌های هسته‌ای نیستند ."

advertisement

بسیاری از این پایه‌ها ، از جمله تاسیسات Yeongjeo - دانگ ، به بیرون از تحلیلگران شناخته شده‌اند . اما دکتر لوییس و آقای Schmerler گفتند که در سال‌های اخیر کره‌شمالی به طور قابل‌توجهی چیزی را که بنظر می‌رسد پایگاه موشکی دیگری در Hoejung باشد ، گسترش داده‌است .

با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای ، آن‌ها تونل‌هایی را در Yeongjeo - دانگ که ممکن است برای انبار کردن موشک و ساخت یک مقر جدید استفاده شود ، و همچنین یک جفت از shelters در Hoejung - برای موشک‌های بالستیک بزرگ و " یک تاسیسات زیرزمینی بسیار بزرگ " که در حال ساخت یک دره باریک است ، قرار دارند .

مجموعه‌ای از قطعنامه‌های سازمان ملل به کره‌شمالی نیاز دارد تا برنامه موشک‌های بالستیک خود را تسلیم کند . اما این کشور هرگز قراردادی برای کاهش یا افشای قابلیت‌های موشکی خود امضا نکرده است .

از زمان نشست سنگاپور ، مذاکرات بین کره‌شمالی و ایالات‌متحده در مورد چگونگی از بین بردن برنامه سلاح‌های هسته‌ای کره‌شمالی متوقف شد .

کره‌شمالی اصرار دارد که تنها در صورتی که واشنگتن اقدامات متقابل "همزمان " اتخاذ کند ، گام‌هایی را به سوی denuclearization بردارد . اما واشنگتن از شمال می‌خواهد که ابتدا به یک نقشه راه دقیق برای denuclearization کامل و قابل رسیدگی ، که با اعلام همه تسلیحات هسته‌ای و مواد شکافت هسته‌ای خود آغاز می‌کند ، متعهد شود .

علی‌رغم این بن‌بست ، آقای ترامپ گفته‌است که او و آقای کیم در حال پیشرفت بسیار خوبی هستند و " رابطه خوبی " دارند . او روز شنبه به خبرنگاران گفت که دیدار بعدی او با آقای کیم احتمالا ً در ژانویه یا فوریه رخ خواهد داد .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...