تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

این موضوع بخشی از تفکرات نظامی او در طول مبارزات انتخاباتی اش بود , زمانی که او یک طرح سری برای شکست داعش شنید که به راحتی قادر به فاش کردن راز خود نبود .

او متعاقبا ً به مشاوران نظامی ارشد خود دستور داد تا با استراتژی خود بالا بیایند که باعث می‌شود یک رای‌دهنده شکاک تعجب کند که چه اتفاقی برای او افتاده‌است . ژنرال‌ها هستند و می‌خواهد برنامه‌ها را مقایسه کند - من می‌خواهم به شما نشان دهم که آیا شما را به من نشان می‌دهید ? چون حالا این یک راز است .

جزئیات این نیست . او همه جا بود . یک لحظه , ژنرال‌های برگزیده او برای قرن‌ها حکیمان هستند . بعدی , او آن‌ها را برای هر گونه ترک در حمله یمن که در طول آن یک مهر نیروی دریایی به نام ویلیام اونز که نامش رایان بود , از دست داد. او در صبح سه‌شنبه گفت : " آن‌ها رایان را از دست دادند . "

اما سه‌شنبه‌شب قبل از کنگره , آن‌ها نوابغ بودند , معماران یک عملیات موفق . من حرکت کردم تا تاثیر سخنان ترامپ روی بیوه زنان را ببینم . همچنین از تغییرات فرصت طلبانه ترامپ در این رویدادها متعجب شدم .

او از سخنرانی خود برای شکایت یک‌بار دیگر برای شکایت کردن آمریکا از لایحه دفاعی برای متحدین ما استفاده کرد . او گفت که بالاخره آن‌ها را سوار اسب چه می‌کند .

اگر اینطور است , چرا باید ده‌ها میلیارد دلار اضافی به ارتش تزریق کنیم , به خصوص زمانی که ما بیش از هفت کشوری که بیش‌ترین هزینه را خرج می‌کنند , بیشتر خرج کنیم ?

ما نمی‌توانیم افزایش دهیم , نه در صورتی که امنیت اجتماعی و بیمه در حال خارج شدن باشد , نه اگر او از طریق کاهش مالیات‌ها به دنبال آن باشد .

انتخاب ویراستاران

رستوران قدیمی نیو اورلئان , مرده‌است . زنده باد !

یک زن , سه ماه , جاه‌ای خالی ,

بایدن چگونه راه را برای ریاست‌جمهوری احتمالی هموار کرده‌است

تبلیغات

و این افزایش با تمام آنچه که ترامپ در مورد مخالفت با ما در درگیری‌های نظامی نسبت به برخی از پیشینیان خود نشان نداده است .

من فکر می‌کنم که او می‌توانست استدلال کند که حداکثر آمادگی نظامی یک بازدارنده است , اما آیا تعداد ناوه‌ای هواپیمابر واقعا ً به جهادی‌های واکنش می‌دهند ? جنگ‌هایی که ما " دوباره جنگ می‌کنیم " سنتی نیستند , و به نوع دیپلماسی و کمک‌های خارجی وابسته هستند که ترامپ به آن‌ها کمک می‌کند . اما بعد , قدرت نرم , من را به روشی که تجهیزات جنگی جدید انجام می‌دهد , ایجاد نمی‌کند .

رویکرد او تحریک‌کننده است . او متحدان بد دهان و بد را به شیوه‌ای تهدید می‌کند که تهدید می‌کند آن‌ها را از مرز جنوبی آمریکا و ارتقا زرادخانه هسته‌ای خود نجات دهد .

او می‌گوید که ما می‌توانیم و به تنهایی به آن برویم و در حالی که این نگرش ممکن است از نظر عاطفی برای بسیاری از آمریکایی‌ها رضایت‌بخش باشد , مطمئن نیستیم که ما را امن نگه داریم .

من فکر می‌کنم که از نظر عاطفی برای ترامپ بهتر است . او مصمم است که خود را به صورت یک شخصیت حماسی درآورده و همه چیز را در اطراف خود اندازه بگیرد .

بنابراین , آخرین توصیف او از انتخاب او در سخنرانی سه‌شنبه‌شب . او گفت : " در واقع زمین زیر پای ما تغییر کرده‌است . " سرانجام , همسرایی به یک زلزله تبدیل شد . "

و از این‌رو میل داشت نیروهای مسلح ما را خلع‌سلاح کند. ارتش یکی از آینه‌های بسیاری است . اگر بیشتر عضلانی باشد او هم همین طور است .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...