تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

بازگشت به ساعت نظامی

اعتبار

لوییس ورا

تصویر

ورا ورا

نوشته ویکتوریا واین

ای .

نیویورک

او در گفتگوی تلفنی اخیر یادآوری کرد : " پرتاب موشک در نیروی دریایی , پرتاب ضربه‌ای ارتش و ترس - زمان‌بندی همه چیز باید با هم اتفاق بیفتد " .

او پس از گذشت چند سال خدمت نظامی برای ورود به دنیای تجارت , بازنشسته شد . او تا ماه مارس به عنوان مدیر اجرایی برند جواهر فروشی " الکس " و " الکس " خدمت کرد , اما او هنوز فلسفه عملیاتی خود را به عادات غذایی که در نیروهای مسلح آموخته بود , توصیف می‌کند .

" من تجارت را براساس یک سیستم مدیریت نظامی اجرا می‌کنم " . او گفت : " این شامل استفاده از الفبای آوایی است که توسط سازمان پیمان آتلانتیک شمالی اتخاذ شده‌است , ناتو : " ما استفاده از تانگو - نوامبر لیما - به این معنی است که شما باید به یک هدف " نه " دیرتر از " چنین ساعاتی و … " ضربه بزنید . "

تبلیغات

در اول جولای , هنگامی که او مجوز و علائم تجاری را به دست آورد , یک برنامه دیده‌بانی آمریکایی به بهترین نحو برای مساله نظامی اش شناخته شد . این شرکت که در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد , برای ورشکستگی تاسیس شد . هدف او تبدیل شدن به یک سبک زندگی سبک زندگی مانند کوله‌پشتی , جلیقه‌های بمب گذاران , حتی یک کولونی مردان موسوم به بلک بلک , اشاره به " عملیات سیاه " است .

او که در طول سال‌های خدمتش یک ساعت سفر اکتشافی داشت , به ندرت اولین مرد نظامی است که از مزایای یک وسیله مطمئن تقدیر می‌کند . راوی در صفحات باز " جنگ کلاسیک " تیم او بر این موضوع را " چیزهایی که حمل می‌کردند " می‌خواند .

او بر این می‌نویسد : " چیزهایی که حمل می‌کردند تا حد زیادی با ضرورت تعیین می‌شد . " در میان ضروریات و یا نزدیک به ضروریات آن‌ها عبارت بودند از : چاقوی جیبی , زبانه‌های آتش , زبانه‌ها , برچسب‌های سگ , آدامس , آب‌نبات , سیگار , قرص‌ها , بسته‌های نمک , بسته‌های خیاطی , گواهی پرداخت نظامی , سهمیه سی و دو یا سه قمقمه آب . "

این ابزار یک ابزار با اندازه جیبی بود که در طول جنگ جهانی دوم برای باز کردن غذاهای آماده کنسرو شده به عنوان سهمیه c معرفی شد.

از لحاظ فنی , سربازان ساعت را حمل نمی‌کردند ; آن‌ها حداقل از زمان جنگ‌های بوئر در اواخر قرن بیستم , آن‌ها را به تن داشتند . ساعت مچی کاربردی از آن زمان یک رشته عملیات نظامی بوده‌است .

انتخاب ویراستاران

معضل چاقی مفرط

جاه‌ای خالی برای رفتن

بعد از بیش از دو دهه کار , یک انجیل عبری جدید برای رقابت با پادشاه جیمز

تبلیغات

بسیاری از شایعات حاکی از ارتباط آن‌ها با برخی از درگیری‌های اخیر در طول قرن گذشته بوده‌است . ~~~ چرا که سالگرد سالگرد جنگ جهانی دوم در ماه ژوئن و دومین سالگرد ترور مهیندوک فرانتس فردیناند در جنگ جهانی دوم, وقوع جنگ جهانی اول است .

بشار کیم در بیانیه‌ای پس از نشست کمیته مرکزی حزب کارگران حاکم گفت کشورش نیاز به آزمایش‌های هسته‌ای بیشتر و طولانی‌مدت ندارد زیرا قبلا ً به یک بازدارنده هسته‌ای دست یافته‌است . اکنون زمان آن رسیده‌است که بر روی بازسازی اقتصاد تمرکز کنیم .

آژانس خبری مرکزی کره‌ای به نقل از کیم کیم گفت : " کره‌شمالی از آوریل تا آوریل آزمایش‌های هسته‌ای و پرتاب موشک‌های بالستیک بین‌قاره‌ای را متوقف خواهد کرد . "


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...