تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .

امضا

یک روز پس از این که کره‌شمالی و کره‌جنوبی آنچه که مقامات گفتند اولین خط تلفن ویژه بین رهبران ارشد خود بود ، اعلام کردند که یک اعلامیه سلاح از کره‌شمالی منتشر شد .

اعتبار

خانه آبی کره‌جنوبی

تصویر

یک روز پس از این که کره‌شمالی و کره‌جنوبی آنچه را که مقامات گفتند اولین خط تلفن ویژه بین دو خط تلفن top به نام "House آبی " بود ، اعلام کرد که یک روز پس از این که کره‌شمالی و کره‌جنوبی چه گفتند ، یک روز پس از آن اعلام شد .

این گزارش همچنین گفت که شمال " یک سایت آزمایش هسته‌ای در شمال کشور برای تضمین شفافیت در تعلیق آزمایش‌ها هسته‌ای " تعطیل خواهد کرد .

در همه جای خود به اصطلاح " تسمه‌های ناتو " ، بنده‌ای نایلونی چند رنگ که در حال حاضر به طور معمول در مدل‌های کم‌مصرف با قیمت پایین و ساعت‌های رولکس در بازار دیده می‌شوند را در نظر بگیرید . اولین کاربرد مستند آن‌ها در ۱۹۷۳ بود ، زمانی که وزارت دفاع بریتانیا آن‌ها را به فروشگاه‌های تدارکات نظامی معرفی کرد . براساس اظهارات شین گریفین ، که بر روی GearPatrol.com نوشته شده بود ، پس از شکل گرفتن این فرم که سربازان بریتانیایی باید برای بدست آوردن آن‌ها پر کنند ، تسمه‌های قابل‌اعتماد در اصل به نام G۱۰s شناخته شدند .

"استفن Pulvirent " ، دستیار سردبیر وبلاگ " Hodinkee Hodinkee " می‌گوید : " اکنون ناتو یک اصطلاح عمومی برای یک تسمه که از آن عبور می‌کند ، می‌باشد . حتی اگر یک قسمت پاره می‌شد یا پاره می‌شد یا یکی از میله‌های فنری شکسته می‌شد ، باز هم آن را نگه می‌داشتند ."

به عنوان مثال ، سایر watch ( tropes ) که توسط استفاده نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرند ، به قدری مبتذل شده‌اند که به عنوان مثال در مورد موارد دور کلاسیک و صفحات سیاه که برای نمایش شبانه برای نمایش شبانه انعکاس می‌یابند ، به چشم می‌خورد .

موریس Chabbott ، مدیر عامل زمان Moret ، گفت : " ما متوجه شدیم که یک نفر از هر شش آمریکایی مستقیما ً به ارتش وابسته است . " ما فهمیدیم که یکی از هر شش آمریکایی مستقیما ً با ارتش ارتباط دارد .

به گفته گرگ Simonian ، رئیس of ، یک خرده‌فروش تحت مراقبت در لس‌آنجلس ، گفت : " به نظر شما در مورد جنگ جهانی دوم و ظاهر بسیار ساده است : " زیاد به هم ریخته ، بوق سیاه ، سبز نظامی " .

با این حال ، سوئیس مایل به ترک روابط خود با ارتش نبود و بالعکس . برای مثال ، تودور ساعت‌های خود را در دسترس افسران نیروی دریایی ایالات‌متحده در دوره تخفیف‌های خوبی قرار داد . یک فرمانده SEAL با نام لاری سیمونز برای حدود ۵۰ دلار یکی از آن‌ها را خرید و آن را در ماموریت‌های بی‌شمار در ویتنام به همراه داشت قبل از اینکه این ساعت " در سال ۱۹۷۸ " از بین برود . آقای سیمونز ، که اکنون نویسنده‌ای در سن دیگو است ، گفت : " او برای تعمیر آن را فرستاد ، اما هزینه تعمیر آن بسیار بیشتر از آن چیزی بود که او بابت زمان بابت آن پرداخت کرده بود . "

advertisement

اوایل تابستان امسال، مدیران اجرایی تئودور ، ساعت آقای سیمونز را در یک گاوصندوق در ژنو طی یک بررسی بایگانی پیدا کردند و آن را برای من تعمیر کردند و چند هفته پیش آن را ارسال کردند ."

او با اشاره به سفر آتی به آفریقای غربی و سفر اخیر به افغانستان و عراق گفت : " من در خارج از کشور کار می‌کنم ." من یک Armitron برای ۲۰ دلار خریدم . این کار هر کاری که من نیاز دارم انجام می‌دهد و هیچ‌کس دستم را برای آن پاره نمی‌کند ."

منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...