تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

درو Boen می‌تواند شهادت دهد . پنج سال پیش آقای Boen ، مدیر یک جت خصوصی در منطقه خلیج سانفرانسیسکو ، بند خود را از کیف کرباسی نظامی دوران جنگ ویتنام گرفت . او گفت : " او عکس‌ها را در فروم های ساعت مختلف پست کرد و اکنون یک لیست انتظار سه ماه برای تسمه‌های canvas دست‌ساز اش دارد که ۱۰۵ دلار می‌فروشند ."

بیانیه انسجام و یا صرفا ً یک بیانیه سبک ، هیچ شکی وجود ندارد که the زیبایی‌شناسی نظامی بر یک تاریخ پیچیده و جذاب قرار دارد .

جنگ بزرگ ، ساعت مچی را رواج داد ، که علی‌رغم حضور آن در طول جنگ بوئر ، پیش از این فقط برای خانم‌ها مناسب بود . فقط یک مشکل وجود داشت : " wristwatches هنوز از ساعت‌های جیبی در حال تکامل بودند ، و صفحات دیگر معمولا ً از مینای دندان ساخته می‌شدند " . فریدمن ، یک تاریخدان برای نشان تجاری Swiss Piguet ، گفت: " آن‌ها بسیار شکننده بودند ، پس باید یک محافظ shrapnel - یک شبکه فلزی - برای محافظت از آن‌ها قرار دهید ."

با شروع جنگ جهانی دوم ، watchmakers در آمریکا ، سوییس و ژاپن تحت فرمان اکید برای تولید timepieces قوی‌تر بودند . Watches که تحت مجموعه‌ای از ویژگی‌های نظامی تولید می‌شوند که به طور جمعی به عنوان " Mil - Spec " شناخته می‌شوند ، به خاطر ترکیب کلاسیک نیرومندی و اعتبار آن‌ها شناخته می‌شوند که هر دوی آن‌ها برای جاذبه ماندگار خود ضروری هستند .

مورخ horological دیوید ای می‌گوید : " در جنگ جهانی دوم ، آن‌ها بلافاصله تبدیل به ساعت‌های عملکردی و عملیاتی شدند که در حد افراط باقی می‌ماند : دما ، آب ، مغناطیس ، شوک و لرزش . " و البته این امر بر ساعت مدرن تاثیر گذاشت . Watches امروزه تقریبا ً همیشه در برابر مغناطیس مقاوم هستند و در برابر مغناطیس مقاوم هستند . و پرونده‌های nonreflective جنگ جهانی دوم در صنعت تماشا ورزشی استاندارد هستند ."

بیشتر این نوآوری محصول در آمریکا رخ داد ، جایی که نام‌های تجاری خانگی مانند الگین ، همیلتون و Waltham در زمره the تولیدکنندگان ساعت‌های نظامی قرار داشتند .

advertisement

در همیلتون ، timepieces که برای استفاده استراتژیک طراحی شده‌بود شامل ساعت‌های زمانی برای خلبان‌ها ، chronometers دریایی برای طراحی جنگ‌های دریایی و زمان ساده - تنها ساعت‌های for ، مانند همیلتون Khaki ، که در ۱۹۱۹ معرفی شد و هنوز هم بخشی از مجموعه این برند بود .

سیلوان‌کوهن Dolla ، مدیر اجرایی همیلتون ، گفت : " در یک سال ، این مدل تجاری از تحویل ساعت‌های مصرف کنندگان به تامین ارتش پرداخت .

با این حال ، میهن‌پرستی watchmakers آمریکایی با قیمت گزافی به دست آمد . آن‌ها از همه R استفاده کردند . & د . آقای Christianson گفت : " در نتیجه وقتی جنگ تمام شد ، آن‌ها ساعت مچی نداشتند که بفروشند . و سویسی این کار را نکرد . آن‌ها بلافاصله وارد بازار آمریکا شدند و بازار ایالات‌متحده را تسخیر کردند ."

بعد از جنگ ، تولید ساعت داخلی آمریکا در صنعت watchmaking آلمان موازی شد ، که دید کارخانه‌ها یا در طول جنگ جهانی دوم یا coopted توسط شوروی در طول جنگ سرد تخریب شدند .

در ماه مه ۱۹۴۵ پس از اتمام خدمت به ارتش آلمان ، والتر Lange ، از نوادگان خانواده پشت ای . لانگ جان Sohne ، سازنده ساعت‌های جیبی که در سال ۱۸۴۵ در منطقه ساکس آلمان تاسیس شد ، به زادگاهش Glashutte بازگشت .

Arnd Einhorn ، مدیر روابط عمومی ، اخیرا ً به خاطر می‌آورد : " اولین شبی که او پس از مدتی طولانی در خانه خانواده‌اش گذراند ، یک بمب به کارخانه تولید برخورد کرد و به طور کامل نابود شد . در سال ۱۹۴۸ ، این شرکت ملی شد و سلب مالکیت شد .

advertisement

تا سال ۱۹۹۰ ، وقتی که آقای لانگ بازنشسته شد ، سقوط دیوار برلین ، راه را برای تولد دوباره ای باز کرد . لانگ جان Sohne را به عنوان یک نام تجاری لوکس معرفی کرد .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...