تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

رقیب Rival سوییسی ، watchmakers ، Longines ، Omega و امگا چند که نام a را به نام Panerai ، فلورانس ، Italy based ابزار دقیق برای the نخبه نیروی دریایی ایتالیا ، به همان اندازه در تولید نظامی سرمایه‌گذاری کردند .

اما اگر یک برند بر فرهنگ نظارت نظامی امروز تسلط داشته باشد ، قطعا ً رولکس است . در دهه ۱۹۷۰ ، شرکت ژنو مجموعه‌ای از ساعت‌های غواصی را با تعداد معدودی از ویژگی‌های متمایز ایجاد کرد - باره‌ای پایدار ثابت ، دست شمشیر و یک " تی " در دایره‌ای روی صفحه مدرج ( tritium ) بر روی markers - برای وزارت دفاع بریتانیا . مدل‌های موجود در شرایط خوب ، در حال سوختن در بازار ثانویه هستند .

جان reardon ، هم‌کار بین‌المللی اداره مراقبت کریستی ، گفت : " جمع‌آوری این مساله نظامی از دهه ۱۹۷۰ به نسبت‌های اسطوره‌ای می‌پردازد . " او از سال ۱۹۷۴ به ۵۵۱۳ اشاره کرد که در ماه مه به قیمت ۱۹۵، ۸۷۳ دلار در ژنو به فروش رفت و یک رکورد فروش جدید برای MilSub در نظر گرفت .

advertisement

آقای reardon ، که آن‌ها را " جام مقدس ساعت‌های نظامی " می‌خواند ، گفت : " حتی more MilSubs که برای نیروهای ویژه ایران در اواسط دهه ۷۰ ساخته شده‌است ، می‌گوید : " متخصصان برآورد می‌کنند که تنها ۱۰ نفر وجود دارند .

آقای فریدمن گفت در حالی که رولکس در این گروه وجود دارد ، دیگر makers سوئیسی برای استفاده از تقاضای فزاینده برای ساعت‌های غواصی که از جنگ ویتنام آغاز شد ، سریع عمل کردند .

به عنوان مثال ، سبک خواهر رولکس ، به عنوان مثال ، ساعت را به نیروی دریایی فرانسه ، نیروی دریایی ملی که از دهه ۱۹۶۰ شروع می‌شود ، تحویل می‌دهد . در سال ۱۹۶۹ ، هنگامی که غواصان فرانسوی از شرکت خواستند تا شکل یک ساعت و چند دقیقه را در ساعت‌های خود اصلاح کند تا آن‌ها را از زیر آب متمایز کند ، تودور با ایجاد "دستان snowflake " خود ، پاسخ داد ، رئیس بخش بازاریابی و توسعه محصول ، Davide Cerrato . او گفت : مجموعه میراث معاصر آن ، با قدردانی از ریشه‌های نظامی این برند ، همان دستان را دارد .

یک ساعت‌ساز که دارای یک ساعت‌ساز منحصر به فرد است و تا حد زیادی مورد غفلت قرار گرفته‌است تاریخ نظامی Seiko است . به محض اینکه سربازان ما در ویتنام کشف کردند که چطور در رطوبت و گرما در جنگل فرار کردند ، آن‌ها به قدری تحت‌تاثیر آن‌ها قرار گرفتند که زمانی که به آمریکا بازگشتند ، شروع به تقاضای خرده فروشان برای حمل آن‌ها کردند .

همانطور که قرن بیستم به نزدیک خود نزدیک شد ، صنعت ساعت مکانیکی سوئیس برای جنگ سرد خود مستقر شد . ( در ۱۹۸۳ ، Casio به یک نیروی عظیم در کسب‌وکار تبدیل شد وقتی که مدل معروف "جی - شوک " خود را معرفی کرد ، که یکی از افراد محبوب امروزی بود ) .

از سوی دیگر ، صنعت مراقبت سوئیس تا حد زیادی از چنین سرنوشت ویرانگر اجتناب کرده‌است . در حالی که جنگ قطعا ً یک damper عمومی برای تجارت در سوییس قرار داد ، بسیاری از watchmakers با بازی کردن هر دو طرف تقسیم متفقین از بی‌طرفی این کشور سواستفاده کردند .

IWC Schaffhausen ، به عنوان مثال ، W.W.W. را تامین می‌کند ( " مراقب ، ضد آب " ) - a . ک . a . مارک ایکس در اواخر دهه ۱۹۳۰ به ارتش انگلیس رسید و یک نشانه آرم تجاری از تاج بریتانیا به دست آورد که امروزه یک نماد محبوب در میان مجموعه داران timepieces کلاسیک است . با این حال ، این ساعت‌ساز سوئیسی - آلمانی را از تامین ساعت‌های خلبانی برای Luftwaffe آلمان منع نکرده بود .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...