تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

مسابقه‌ای که دنیا را تغییر داد و باعث شد

از طرف دیگر , " دو کشتی انگلیسی که در طوفان بر ساحل صخره‌ای غرق شده‌اند " , خطرات ناوبری را بدون استفاده از تکنیک‌های موقعیت یابی قابل‌اعتماد نشان می‌دهد . این نمایشگاه در حال حاضر بخشی از نمایشگاهی در موزه ملی دریانوردی و دریانوردی در لندن است.

نوشته رو دریک کانوی

ای .

لندن - یونانیان باستان اولین کسانی بودند که از یک سیستم شبکه‌ای برای تهیه نقشه جهان استفاده کردند , اما در حالی که عرض جغرافیایی - فاصله شمال یا جنوب خط استوا - محاسبه طول جغرافیایی شرقی - غربی نسبتا ً آسان بود .

کشف مجدد دانش یونانی , نسل‌هایی از ریاضیدانان و دانشمندان را به دنبال راه حلی , از گالیله ایتالیایی گالیله و کریستیان هویگنس ( کریستیان هویگنس ) به انگلیسی , اسحاق نیوتن و رابرت لوت, برانگیخت . در نهایت یک سری از سربازان انگلیسی تعیین شد که مشکل را حل کردند .

گسترش دریایی اروپا و رقابت شدید بین کشورها برای تسلط بر مسیرهای تجاری سودآور , محاسبه طول جغرافیایی را به یک نگرانی بیشتر تبدیل کرده‌است . چندین کشور , از جمله اسپانیا , هلند و فرانسه جایزه‌ای را پیشنهاد کردند , اما در انگلستان , بریتانیا مخاطرات را با گذر از قانون طول جغرافیایی بالا برد , که برای " یک پاداش برای چنین شخصی یا اشخاصی که طول جغرافیایی را در دریا کشف خواهد کرد ". < number > ۱ < / number > " جایزه نقدی که در دسترس بود , بسیار هنگفت بود - معادل دست‌مزد سالانه صنعتگران زحمتکش .

نسخه اصلی قانون طول جغرافیایی برای اولین بار در " کشتی‌ها , ساعت‌ها و ستاره‌ها " نمایش داده می‌شود , نمایشگاهی که در موزه ملی دریانوردی در گرینویچ انگلستان اجرا می‌شود . با کنار هم قرار دادن " ریچارد دان " , متصدی ارشد موزه تاریخ علم و مورخ علم , ربکا اچ .

هر پنج نفر از تفنگداران دریایی جان هریسون که در حال حاضر به h1 از طریق h5 اشاره دارند , در حال نمایش هستند , همچنین سایر بازیکنان کلیدی , به ویژه آن‌هایی که عبارتند از کندال , کندال , توماس ارنشاو و جان آرنولد و پسر . اینها با امتیازات دیگر ابزارهای نجومی و جهت‌یابی , اسناد معاصر , تصاویر , نقاشی , گراوور و کتاب همراه می‌شوند .

این نمایشگاه با یک تابلو دراماتیک به وسیله ویلم ون دو ور در اطراف دریاچه لوموند افتتاح شد تا خطرات ناوبری را بدون استفاده از تکنیک‌های موقعیت یابی معتبر نشان دهد . یک فاجعه در جزایر باهاما که در آن دریاسالار بن بستی به عنوان قهرمان جنگ در حال بازگشت شناخته می‌شد , محرک پارلمنت برای تصویب قانون طول جغرافیایی بود .

بخش بعدی بر روی محتمل‌ترین پیشنهادهای مطرح‌شده پس از عمل تمرکز می‌کند . اینها شامل استفاده از روش گالیله برای مشاهده مدارهای سیارات مشتری ; ترسیم الگوهای زمین مغناطیسی زمین ; محاسبه فاصله ماه ; و شلیک منظم راکت از کشتی‌های ساکن در فواصلی در طول مسیرهای دریایی است .

همه آن‌ها دارای اشکالات عملی جدی بودند . در واقع , پاداش وعده‌داده‌شده یک نوع تب طول جغرافیایی ایجاد کرد که بریتانیا و ماورا آن را فرا گرفت و به یک میزبان از پیشنهادهای عجیب و غریب ‌تر تبدیل شد .

بسیاری فکر می‌کردند که کل این کار به دنبال آن است که همه این امور بی‌هوده و بی‌هوده باشد . آخرین صفحه از " پیشرفت " , که در یک دارالمجانین نوشته شده‌است , شامل یک زندانی تیره و تاریک است که به طور افراطی طراحی طول جغرافیایی روی دیوار را ترسیم می‌کند . حتی کلمه " زمان‌سنج " , به عنوان یک اصطلاح ساختگی ساختگی در یک کتاب , " طول جغرافیایی " د ", تا دهه ۱۹۷۰ , پول جدی به دست نیاورد .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...