تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

اسحاق نیوتن در شواهدی که پیش از این قانون داشت ، در راس راه‌حل‌های فرضی قرار داده بود تا زمان را دقیقا ً حفظ کند " اما افزود که کسی که زمان را در دریا نگه می‌دارد ، هنوز ساخته نشده است.

معرفی ساعت‌های پاندول در سال ۱۶۵۰ از دقت بسیار بالایی برخوردار است . در نمایش برای اولین بار ، از یک مجموعه خصوصی ، حرکت ساعت metronome مانند Oosterwijck دریای Oosterwijck ، که در اوایل سال ۱۶۶۰ با هم‌کاری کریستین Huygens ، ریاضیدان هلندی ، ایجاد شد ، تقریبا ً یک قرن قبل از اینکه ببینیم دریا H۴ دریا در نهایت این مساله را در ۱۷۵۹ حل کرد .

با این حال ، هیچ مقدار of از ساعت‌های پاندول می‌تواند آن‌ها را برای انجام قابل‌اطمینان تحت شرایط سخت در دریا تطبیق دهد .

ساعت‌های Harrison ماشین‌هایی بودند که زیبایی عالی داشتند، اما پیچیدگی خم شده ذهن . در صورتی که هر بخش زنجیره به طور جداگانه شمارش شود ، H۱ بیش از ۱۴۴۰ بخش - یا بیش از ۵، ۴۰۰ واحد دارد . او ۱۹ سال را به تنهایی به تنهایی سپری کرد : بنجامین فرانکلین آماده بود تا مبلغ قابل‌توجهی را فقط برای دیدن آن صرف کند .

هییت جغرافیایی قبل از اعطای پاداش به H۴ ، اصرار داشت که او اسرار ساختمانی خود را آشکار کند ، تا خود را راضی کند که آن را با قیمتی که برای دریانوردان در دسترس خواهد بود دوباره بازتولید کند .

Larcum کندال - که کم‌تر از هریسون مشهور است ، اما یک شخصیت مهم در این نمایشگاه - موفق به تکرار H۴ به شکل آنچه که به عنوان K۱ شناخته شد ، هرچند هنوز با هزینه بسیار بالا شناخته شده‌است. او به هیات‌مدیره هشدار داد که ساده‌سازی لازم است تا به طور گسترده در دسترس قرار گیرد . این پیروزی با موفقیت در دو قله کی ۲ و K۳ انجام شد .

امضا کردن برای رشته باز Newsletter

نگاهی به نیویورک‌تایمز و نیروهایی که کده‌ای لباس ما را شکل می‌دهند ، با Vanessa فریدمن به عنوان خریدار شخصی شما شکل می‌گیرد .

امضا

تبلیغ

پس از آن ، جان آرنولد و رقیب او به نام توماس ارنشاو به او رسیدند . یکی از دستاوردهای ارنشاو قصد ساخت طرحی مبتنی بر روش‌های ساخت بخش watchmaking بود به جای تکنیک‌های ساخت ساعت یک فرآیند تولید که در قرن بیستم پیشرفت خوبی داشته باشد . طراحی او شامل ۱۲۸ قطعه به علاوه یک جعبه ، استاندارد پایدار برای همه chronometers دریایی بود .

آرنولد & و هیرتن بین آن‌ها بیش از ۲۰۰۰ جعبه و chronometers جیبی را فراهم کردند و بیش از نیمی از نیازهای نیروی دریایی سلطنتی را در دهه ۱۸۲۰ تامین کردند .

حضور بسیاری از این timepieces تاریخی ماهرانه در بخش‌های آخر نمایشگاه به کار گرفته می‌شود تا چشم اندازه‌ای جهان از جنگ و صلح ، اکتشاف و ماجراجویی را باز کند که در آن نقش حیاتی ایفا می‌کنند .

K۱ که در سال ۱۷۶۹ به پایان رسید کاپیتان کوک را در سفر دوم و سوم خود به اقیانوس آرام هدایت کرد . این کشتی از غرق شدن در جزیره نورفولک جان سالم به در برد و ناوگان اول of را به استرالیا برد . K۲ در سال ۱۷۷۳ به قطب شمال منتقل شد و برای ماموریت خود به تاهیتی ، کاپیتان Bligh از " Bounty " را واگذار کرد . هنگامی که او توسط شورشیان رها شد ، chronometer توسط رهبر آن‌ها Fletcher مسیحی برای سفر به Pitcairn استفاده شد . این محصول توسط یک کاپیتان وال گیری آمریکایی در سال ۱۸۰۶ خریداری شد و پس از تغییرات بیشتر آن را در دهه ۱۸۴۰ به بریتانیا برگرداند .

او گفت : " زنانی که می‌خواهند استقلال خود را اعلام کنند و بیرون بایستند یا می‌خواهند موفقیت اجتماعی خود را در جهان یک مرد نشان دهند ، با پوشیدن ساعت‌های مردانه کدها را مناسب خواهند کرد ." اما " زنان مدرن و شیک مدل‌هایی را انتخاب خواهند کرد که محتاط‌تر و more باشند ."

او گفت : "مسلما ، لورا بارو ، یک معلم طراحی در تاسمانی در یک دوره مطالعاتی در ادینبورگ ، می‌گوید : " یک ساعت کوچک‌تر ، یک درجه ظرافت اضافه می‌کند ." او صاحب دو ساعت کوچک است ، که هر دوی آن‌ها سال‌ها وقت داشتند و من دوست دارم که آن‌ها ساده باشند . "

او اضافه کرد : " مانند بسیاری از افراد تحت مراقبت ، ممکن است امیدوار باشد که برخی از خصوصیات ساعت‌های او به او سرایت کند ، زیرا او افزود : " من شخص بسیار زیبایی نیستم ."


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...