تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

به ویژه برای زنان , طراح مراقبت سر در حال دیدن یک " روند قوی جدید برای ساعت‌های کوچک " است .

اعتبار

نیلز بوهر برای نیویورک‌تایمز

تصویر

طراح مراقبت سر در " مک نیو ساوت ایست " , یک " گرایش قوی جدید برای ساعت‌های کوچک " را می‌بیند , به خصوص برای دو بار در نیویورک .

نوشته کاتلین بکت

ای .

در مقابل رکود اقتصادی جهانی و رکود بعدی , زنان و مردان ساعت‌های زیادی را بر روی مچ‌های خود نشان دادند . اما همانطور که پرتفوی ‌های سرمایه‌گذاری کاهش‌یافته اند .

این طراحی به دنبال شرایط اقتصادی است . "

یک اقتصاد بد " نشان دادن آن را دشوار می‌سازد . شما به چیزی کوچک و صمیمی , تنها برای سلیقه شخصی خود نیاز دارید . "

اگرچه ممکن است رکود اقتصادی گذشته باشد , گرایش به ساعت‌های کوچک‌تر , به ویژه برای زنان , معکوس نشده است . در نتیجه , به دنبال مسیری جدید است . او گفت : " ما بدون مشکلات جنگ ستارگان خیلی تمیز و زیبا می‌رویم . "

تبلیغات

این موضوع برای مردان نیز صادق است . اما برای زنان , یک " گرایش قوی جدید برای ساعت‌های کوچک " مشاهده می‌شود , که به همین دلیل است که در مجموعه‌های خود گزینه‌هایی را شامل می‌شود , چه در سال جاری , یک ساعت برنزی جدید با انتخاب یک میلی متر مکعب , یا شماره‌گیری یک اینچ , شماره‌گیری یا سال آینده با استفاده از گزینه شماره‌گیری ۱ میلی متر .

علاوه بر این , این گرایش به سمت چیزی است که مدیر ساعت پاریس در آن دیده می‌شود .

او گفت : " ما می‌توانیم یک روند کوچک را برای اندازه‌های کوچک‌تر ببینیم . " " ما در زرق و برق تجمل زرق و برق کم‌تر شرکت می‌کنیم , بلکه بیشتر بر روی تجمل تمرکز می‌کنیم که عاقلانه‌تر است . او گفت : " در ماه ژوئن این شرکت در یک شماره‌گیری جدید , کوچک‌تر از ۱ میلی متر آن را معرفی کرد .

( p < 0.05 ) . او گفت : " ده سال پیش زنان در جستجوی برابری با مردان بودند . " امروز زنان به راحتی با زن بودن راحت هستند . این زن می‌گوید : " بله , می‌توانم یک ساعت ببینم . "

گری گوری , یکی از مورخان این شهر, در شهر ژنو , در شهر ژنو , روند تماشا را دنبال می‌کند . در ساله‌ای اخیر او مشاهده کرده‌است که " ساعت‌ها به محتاط بودن بازگشته اند .

یکی دیگر از طرفداران ساعت‌های کوچک کارولین مک گری است که اخیرا ً شرکت ارتباطات خود را در رم افتتاح کرده‌است . او گفت : " من همیشه به دنبال ساعتی می‌گردم که با شخصیت من همراه باشد . " " من تا حدودی محتاط هستم . سعی می‌کنم زیبا و شیک به نظر برسم , اما در هر چیزی که به عنوان لوازم جانبی انتخاب می‌کنم , کفش یا کیسه یا ساعتم را انتخاب می‌کنم . "

شوهرش او را برای جشن تولدش به او هدیه کرد . او توضیح داد : " این ساده است , یک مربع نقره با یک نوار مشکی رنگ . می‌توانم از آن به عنوان یک ساعت استفاده کنم و یا آن را به عنوان یک دست‌بند استفاده کنم . مثل یک جواهر است . "

ناتالی مک گری , مدیر اجرایی یک آژانس روابط‌عمومی مستقر در میلان , که در فلورانس زندگی می‌کند , یکی از اعضای خانواده سیمون به نام سیمون است . او آن را دوست دارد چون به یک ساعت نگاه نمی‌کند . شبیه جواهر است . او می‌گوید تمام وقتش را نگاه می‌کند , چون می‌تواند با هر چیزی , از شب تا شلوار جین , به لطف اندازه کوچکش , برود .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...