تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

این گرایش به سمت ساعت‌های کوچک‌تر ممکن است برای چند سال در حال شکل‌گیری بوده باشد ، اما امسال واقعا ً شتاب گرفته‌است . آقای Gardinetti گفت : " از ابتدای سال ۲۰۱۰ ، " مارک‌های تجاری شروع به فکر کردن به ساعت زنان به عنوان قطعات برای زنان و نه به عنوان ساعت مردان با چند سنگ و یک مورد کوچک‌تر کرده‌اند . او گفت : " اکنون نوبت به زنان از A به Z می‌رسد و نه یک ساعت مردان سفارشی .

این برای هالی Radunz درست می شه. خانم Radunz ، یک دستیار اجرایی در سیدنی ، استرالیا ، صاحب یک فیلم " Felicia " است که تا حدود ۳۰ سال پیش در استرالیا معروف بود . او گفت : " این ساعت‌ها درست بعد از چندین دهه به خوبی اداره می‌شوند ."

وی افزود : " ساعت او کوچک ، طلا و چنان discreet است که " بیشتر روزها آن را می‌پوشم ."

خانم Radunz ، مانند خانم Mennetrier ، دلیل دیگری برای ترجیح دادن یک ساعت کوچک دارد : مچ‌های باریک . آقای Gardinetti می‌گوید : " اگر ما به این تولد دوباره نگاه کنیم ، بیشتر قطعات در آسیا به فروش می‌رسند ، جایی که مردم به طور کلی ، با استخوان کوچک‌تر به فروش می‌رسند ."

طبق اظهارات دانیل چانگ ، مدیر عامل شرکت LeCoultre " در چین ، ساعت‌ساز سوئیسی سال جاری نسخه کوچک‌تری از مدل Rendez - Vous را معرفی می‌کند که در گذشته ۲۹ میلیمتر بود - " اساسا ً برای پاسخ به تقاضای ویژه‌ای که بیشتر برای بازار آسیا درخواست می‌شد ، جایی که مشتریان به دنبال ساعت‌ها هستند که بتوانند روی مچ دست بیشتری داشته باشند."

او گفت که مدل نمادین flipover Reverso یکی از محبوب‌ترین محصولات در چین بود ، تا حدودی به خاطر تنوع آن ، بلکه به این دلیل که " در اندازه‌های زیادی وجود دارد که گزینه مناسبی برای انتخاب گزینه مناسب برای مچ دست وجود دارد . نسخه کوچک‌تر نشان‌دهنده اکثر فروش ما در چین است ."

advertisement

در Chanel ، مدیر بخش بین‌المللی ، نیکلا بو نیز به تاثیر آسیا اشاره کرد و گفت : " ما هرگز از نگاه کردن به ساعت‌های بسیار کوچک دست برنداشته ایم . " آقای بو گفت : " ما در طبیعت یک برند مد هستیم که در جهان زنانه زندگی می‌کنیم . اما رشد مشتری آسیایی که مچ نازک دارد ، نیاز به ساعت‌های پوشیدنی را تقویت می‌کند ."

سال گذشته ، شنل " Mr. " ( Premiere watch ) در یک نسخه ۲۲ میلیمتری به ساعتش نگاه کرد و گفت : " این روند برای ساعت‌های بسیار بزرگ پایان‌یافته است . " او گفت : " آن‌ها کاملا ً ناراحت هستند ." خیلی سنگین هستند . شما می‌توانید تا حد معینی تحمل کنید ، اما یک حد وجود دارد ."

خانم Radunz دلایل دیگری برای ترجیح دادن یک ساعت کوچک دارد : " چون این قطعه نسبتا ً محتاط است ، من احساس راحتی بیشتری در پوشیدن آن با لباس‌های مختلف دارم . " او گفت : " این کار به طور اتوماتیک جواهرات یا انتخاب لباس من را برای روز دیکته نمی‌کند ."

علاوه بر این ، " مفید است که بتوانید به یک ساعت کوچک نگاه کنید و برنامه خود را بدون تبلیغات به هر کسی که به زودی باید جای دیگری داشته باشید ، ادامه دهید . "

برای تمام مزایای یک ساعت کوچک ، یک جمعیت شناختی رو به رشد وجود دارد که به احتمال زیاد به آن‌ها یک پاس می‌دهد : جمعیت سالخورده .

Lourdes Nadon ، یک designerwho گرافیکی زمان خود را بین نیوجرسی و Portugal جدا می‌کند ، که برای پوشیدن یک ساعت مچی کوچک از شنل "شنل " ، که شوهرش او را خریده‌است ، استفاده می‌کرد . او سال‌ها این لباس را پوشید ، اما با وجود وابستگی احساساتی به آن ، " من آن را نپوشیده بودم . " او گفت : " وقتی دید من به اندازه یک‌بار خوب نیست ، دیدن یک ساعت بزرگ‌تر برای من آسان‌تر است ."


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...