تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

سنت و طراحی edgy در یک شرکت نگهبانی جوان

با صدای Felicia Craddock

۲ سپتامبر ۲۰۱۴

BIRMINGHAM ، انگلستان - بالا در یک اتاق زیر شیروانی که مشرف به شبکه انبوهی از terraces ویکتوریایی در محله تاریخی jewelry بیرمنگام بود ، شرکت watch fledging لندن یک استودیوی طراحی و کارگاه طراحی زیبایی ایجاد کرده‌است .

سال گذشته توسط ربکا Struthers ، یک horologist عتیقه از بیرمنگام آغاز به کار کرد و کریگ Struthers ، ساعت‌ساز ساعت‌ساز او از لندن ، این شرکت قبلا ً توجه صنعت مراقبت را به خود جلب کرده‌است . در اولین دور آن ، " ستلا " اولین شرکتی بود که تا به حال برنده جایزه نوآوری طراحی Lonmin ، یک جایزه معتبر جواهرات بریتانیا شد .

استلا ( آرت دکو ، با یک نسخه واحد ، به طور منحصر به فردی مهندسی شده‌است که اجازه می‌دهد مورد نوسان خود را برای قدرت حرکت دهد . یک وسیله که به شکل یک توپ کریستال با دست بسته می‌شود ، یک دور جدید پلاتین با اله‌ام گرفته از حلقه‌ای است که از حلقه سفینه اولیه الهام‌گرفته شده ، یعنی a که ابزار را افقی در برابر حرکت کشتی نگه‌داشته است.

با توجه به اشتیاق این زوج برای جنبش‌های باستانی - هزاران نفر در کشوها در اطراف کارگاه نشسته‌اند ، از تجار شمش‌های طلا که طلا یا نقره آن‌ها را از بین برده‌اند ، نجات یافتند - استلا دارای کالیبر ۶۹ Microrotor در قلب خود است .

تبلیغ

اگر چه آن‌ها قصد دارند حداقل یک‌بار در آینده حرکت خود را ایجاد کنند ( فقط برای نشان دادن اینکه ما می‌توانیم " . او گفت که مکانیسم‌های قدیمی ارزش و دوام خود را ثابت کرده‌اند و به همان اندازه که اهمیت دارند ، منشا و روح خود را دارند ."

خانم Struthers در سال ۲۰۱۶ با علاقه شدید به تاریخ - در سال ۲۰۱۶ امیدوار است که دکترای خود را در شهر antiquarian به دست آورد - the که زمانی با timepieces قدیمی کار می‌کرد ، از ابزار workaday که زمانی توسط شرکت انگلیسی Smiths به ساعت‌های لوکس سوییسی of فیلیپ ساخته شده‌بود ، گذرانده بود .

خانم Struthers گفت که این تجربه به آن‌ها کمک کرده‌است درک کنند که مواد ، روش‌ها و حرکات بهترین آزمون زمان هستند . آن‌ها از این دانش برای خلق تکه‌های معاصر استفاده کرده‌اند که برای آخرین بار در آینده طراحی شده‌اند ، یک روش پیشرفت گذشته‌نگر ، " یا " نگاه کردن به جلو " .

با الهام خود به گذشته ، هم آقای و هم خانم Struthers پذیرش قطع رابطه با صنعت مراقبت امروز را می‌پذیرند ، دنیایی که آن‌ها به عنوان کلینیکی تلقی می‌شوند و درگیر پیشرفت‌های تکنولوژیکی هستند .

خانم Struthers گفت : " صد و دویست سال پیش چیزی واقعا ً ویژه وجود داشت که شما می‌توانید گنج داشته باشید . " آن‌ها چیزی بودند که شما برای تعامل با آن‌ها نیاز داشتید . آن‌ها نیاز به چک کردن داشتند، به چک کردن نیاز داشتند ، نیاز به سرویس بیشتری داشتند ، آن‌ها به تعامل بیشتر نیاز داشتند ؛ شما نمی‌توانید فراموش کنید که آن‌ها را پوشیده بودید .

Editors

مردم of داستان شان را می‌گویند

Wielding سنگ‌ها و چاقوها ، حمله به اتومبیل‌های خود رانندگی

چگونه شهرها از طریق Fining فقرا پول بدست می‌آورند

تبلیغ

" چیزهایی مانند ساعت‌های کوارتز و مشکلات بزرگ علمی شما به چیز دیگری تبدیل می‌شوند ؛ آن‌ها آنچه را که قبلا ً بوده‌اند را از دست داده‌اند ."

در تلاش برای برقراری مجدد مصرف کنندگان ، Struthers در ماه ژوئن یک سری از افسران جراحت دستی و timepieces فیلد را منتشر کرد که در هم‌کاری با مورگان موتورز ( مورگان موتورز ) انگلیسی به بازار عرضه شد .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...