تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

ربکا و کریگ Struthers می‌گویند که قصد دارند یک روز حرکت خود را انجام دهند ، اما در این میان سبک امضا آن‌ها این است که لباس‌های قدیمی را به پرونده‌های مدرن تبدیل کند .

CreditLee آلن ، لی آلن ( Struthers لندن )

از ساعت‌های " trench " که برای سربازان در جنگ جهانی اول منتشر شده ، استفاده کنید ، پرونده‌های fob مانند باز شده برای آشکار کردن یک نسخه مدرن ، کریستال ، که از طریق آن یک حرکت ۲۶ Omega در محل کار قابل‌مشاهده است .

هر یک برای ویژگی‌های مشتری دست‌ساز هستند .

این اثر نه تنها توسط برند بلکه توسط گروهی از صنعتگران ماهر ، engravers ، cutters ، makers و the که از کارگاه‌هایی کوچک و بزرگ در لندن و بیرمنگام نشات می‌گیرند ، انجام شده‌است .

خانم Struthers در حالی که در کنار پنجره استودیو ایستاده بود ، گفت : " ما در یک جامعه کوچک هستیم ." او درباره این ناحیه گفت : " ما در یک جامعه کوچک هستیم ."

بر خلاف برخی از شرکت‌هایی که تلاش می‌کنند همه چیز را در خانه ایجاد کنند ، و با اشاره‌ای به گذشته ، برند در برون سپاری کار " زیبای " اش افتخار می‌کند .

امضا کردن برای رشته باز Newsletter

نگاهی به نیویورک‌تایمز و نیروهایی که کده‌ای لباس ما را شکل می‌دهند ، با Vanessa فریدمن به عنوان خریدار شخصی شما شکل می‌گیرد .

امضا

تبلیغ

خانم Struthers می‌گوید : " من فکر می‌کنم که این میراث غلط در سال‌های اخیر به تصویر کشیده شده‌است که بر روی ایده یک ساعت‌ساز که یک مرد و یک نیمکت او است ، به تصویر کشیده شده‌است . شما یک ساعت‌ساز ساعت‌ساز هم در کنار یک زرگری ، در کنار یک حکاک زبر، دارید و همه با هم کار خواهند کرد و با هم برای ساختن یک شی زیبا در داخل و خارج از خانه کار خواهند کرد . و ما واقعا ً در مورد آوردن مقداری از آن زمان مشتاق هستیم ."

این ایده هم‌کاری خلاقانه سنتی ، حرکت پشت ساعت بعدی Struthers است ، که به دلیل انتشار رسمی در نمایشگاه ساعت QP در لندن در ماه نوامبر است .

در روح هم‌کاری اواخر قرن ۱۸ بین استاد enameler جورج Michael و ساعت‌ساز " جان Ellicott "، که به طور غیر معمول ، اعتبار مشترکی را برای قطعاتی که آن‌ها با هم ساختند ، به دست آورد .

هدف آن‌ها در ساخت این ساعت " بازگرداندن رابطه عاشقانه بین این دو دستی است ."

در ترکیبی از سبک‌ها و پیشینه‌های مختلف ، این ساعت یک حرکت ساعت جیبی در اواخر قرن نوزدهم با یک مورد bold و clean است .

این سبک در بریتانیا به طور انحصاری از مواد بازیافت شده و ethically ساخته خواهد شد .

تبلیغ

آقای Eyjolfsson که خروجی جواهراتش ۱۰۰ درصد پایدار است ، گفت : " این یکی از چیزهای اصلی است که ما با Struthers مشترک داریم " آن‌ها از جنبش‌های قدیمی استفاده می‌کنند و آن‌ها به آن‌ها زندگی می‌دهند . کاری که انجام خواهد داد این است که یک نوع جدید و پایدار از مراقبت ایجاد کنیم ."

اگرچه جزئیات ساعت زمان تا زمان رونمایی در ماه نوامبر مخفی باقی خواهد ماند ، هم آقای Eyjolfsson و هم the قول داده‌اند که بر خلاف هیچ چیز دیگری در بازار نخواهد بود .

آقای Eyjolfsson گفت : " من واقعا ً هیجان‌زده بودم وقتی فهمیدم که آن‌ها این را دارند ، اجازه بدهید بگویم گرسنگی ، فشار دادن آن و واقعا ً لذت بردن با این قایق است .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...