تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

تجدید نظر رمانتیک در فهرست میراث

با نینا Siegal

۲ سپتامبر ۲۰۱۴

Reginald Brack ، رئیس بین‌المللی خرده‌فروشی ، ساعت‌ها در کریستی ، توصیه می‌کند که حراج خانه مشتریان را جمع‌آوری کرده و بر فروش آنلاین و آنلاین آن نظارت داشته باشد. او با نینا Siegal درباره مد روز ازدواج صحبت کرد .

* ساعت‌های مچی که در حال حاضر سریع‌ترین رشد را در بازار ساعت قدیمی دارند ، چه هستند ؟

پاسخ : مدل‌های عجیب و غریب ورزشی رولکس . و وقتی که من عجیب و غریب می‌گویم ، به معنی رولکس با نکات ظریف ، مانند صفحه مدرج یا صفحه علامت تعجب یا نگهبان نوک نوک‌تیز است .

ورزش رولکس الان در اوج خود است . زمانی که این ها را داریم ، آن‌ها را می‌بینیم که به دنبال قیمت‌های دیوانه‌وار می‌گردند . کسانی از ما که مدتی در بازار بوده‌اند ، شگفت‌زده هستند و امیدواریم که قیمت‌ها پایدار باشند .

advertisement

ما تقاضای زیادی برای این نوع ساعت‌ها داریم و ما واقعا ً در اعماق آب حفر می‌کنیم و زیر کاپوت را نگاه می‌کنیم و زیباترین قطعاتی را که می‌توانیم آرزویش را داشته باشیم به دست می‌آوریم .

سوال: به خصوص بعد از این که در مدل‌های ورزشی چند سال به دنبال آن هستید ؟

پاسخ: واقعا ً این اواخر دهه ۶۰ یا اوایل دهه ۸۰ است ، یا اوایل دهه ۸۰ ، از این مدل‌های ورزشی ، و در برخی موارد به ساعت‌های رولکس و یا the bezel ۶۵۴۲ برمی گردد . اینها قدیمی‌تر و the بسیار شکننده هستند که برای یافتن یک سالم - همه اصیل و صحیح - آن زمانی است که ما شاهد افزایش قیمت نجومی هستیم .

این‌ها برای استفاده حرفه‌ای فعال ، با رولکس برای پن Am برای خلبانان و خدمه زمینی طراحی شده‌اند . آن‌ها این را زیاد انجام ندادند ، نسبت به امروز .

آن‌ها به اطراف ضربه زدند و خیلی خسته شدند ، بنابراین پیدا کردن یکی از آن‌ها در شرایط بسیار خوبی است ، به همین دلیل است که ما واقعا ً شاهد قیمت‌ها در حراج هستیم . اینها ساعت‌های مچی هستند که زمانی که بیرون آمدند به قیمت ۸۰ یا ۱۰۰ دلار فروخته شدند . و اکنون آن‌ها به بیش از ۲۰۰، ۰۰۰ دلار در برخی موارد فرمان می‌دهند . این رشد است .

سوال: این رشد و ترقی است . تا اندازه‌ای این استفاده خاص است که آن‌ها را اینقدر جذاب می‌کند ؟

پاسخ: در مورد ورزش رولکس ، ما در مورد مفهوم ساعت ابزار صحبت می‌کنیم - یک ساعت شبیه ساعت‌های رولکس که برای افرادی که در میدان‌های مغناطیسی بالا کار می‌کنند ، مانند آزمایشگاه‌های تحقیقاتی هسته‌ای اولیه . این یک موقعیت خاص برای مشتری بود .

Editors

خودکشی ، quarterbacks و خانواده Hilinski

Milkers هوشمند و یک گلخانه خودکار : داخل یک مزرعه کوچک تک - تک

نویسندگان مرد سیاه برای زمان ما

advertisement

تصور کنید که طراحی یک ماشین برای آن موقعیت مناسب مشتری را طراحی کنید . شرکت‌ها این کار رو نمی‌کنند . رولکس این کار را کرده بود. آن‌ها این تعداد را نمی‌فروشند .

آن‌ها قصد داشتند که دانشمندان آن را بپوشند . جستجوگر اولیه اکسپلورر ۲ برای افرادی طراحی شده‌است که در غارها کار می‌کنند . خوب ، این را تصور کنید ؟ آن‌ها این کار را با یک دست ۲۴ ساعته طراحی کردند ، چون وقتی در یک غار کار می‌کنید ، در رابطه با اینکه ساعت قبل از ظهر و بعد از ظهر است ، جهت تعیین اینکه آیا وقت ناهار یا شام است ، جهت گیری خود را از دست می‌دهید .

Reginald Brack ، مستقر در نیویورک ، بر فروش نظارت خصوصی و آنلاین در کریستی نظارت دارد .

اعتبار

Christie's تصاویر با مسئولیت محدود ۲۰۱۴

تصویر

Reginald Brack ، مستقر در نیویورک ، بر فروش نظارت خصوصی و آنلاین در کریستی نظارت دارد .

CreditChristie's تصاویر با مسئولیت محدود ۲۰۱۴

چه کاربردهای خاصی دارید ؟

پاسخ: این یک تصور رمانتیک است که این ساعت برای افرادی ساخته شده‌است که برای استفاده خاص به آن نیاز دارند .

هنگامی که به ساعت‌های رولکس و یا the نظامی یا MilSubs نگاه می‌کنید ، آن‌ها برای غواصان حرفه‌ای در ارتش ساخته شده‌اند - در این مورد ، نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا . آن‌ها به عنوان بخشی از تجهیزات غواصی خود صادر شدند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...