تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

آن‌ها برای استفاده ناهموار ساخته شدند و برای ضد آب تهیه شدند تا غواصان بتوانند وقت dives و تامین اکسیژن خود را به موقع انجام دهند . وقتی می‌بینیم که این افراد زنده می‌مانند ، با حکاکی‌های قوی در این مورد ، چون آن‌ها برای یک سرباز خاص به یک سرباز خاص گماشته شدند - با صفحه اصلی شماره ، این یک تجربه فوق‌العاده است ، تا یکی از شرایط خوبی داشته باشد که در واقع برای استفاده حرفه‌ای استفاده شود . اینها ساعت‌های هستند که این کار را انجام می‌دهند ، و در بازار فروش مجدد نیز همین طور است .

سوال: این یک نوع جالب از منشا است ، شما ممکن است بگویید " یک منشا فعال " و بنابراین یک کلکتور در حال خرید رابطه عاشقانه زندگی حرفه‌ای آن فرد است ؟

امضا کردن برای رشته باز Newsletter

نگاهی به نیویورک‌تایمز و نیروهایی که کده‌ای لباس ما را شکل می‌دهند ، با Vanessa فریدمن به عنوان خریدار شخصی شما شکل می‌گیرد .

امضا

تبلیغ

پاسخ: دقیقا ً. یک زیرمجموعه مشخص وجود دارد که به دلیل هزینه ، مجموعه داران Submariner نظامی است که وقتی آن‌ها را در مچ خود می‌بندند ، آن‌ها در حال فکر کردن هستند، " این واقعا ً برای چه بود ؟ ایا کسی در جنگ می‌جنگید ؟ و یا صاحب اصلی چه اتفاقی در حال رخ دادن بود ؟ "

مجموعه داران درباره تاریخچه فکر می‌کنند . آن‌ها چنان دلبستگی شخصی به ساعت دارند و درباره صاحب آن چیز زیادی می‌گویند . ماجرای عاشقانه ؛ این ایده همان چیزی است که در این نوع مراقبت زندگی می‌کند .

اما آیا همه ماجرا مربوط به ماجراجویان است ؟

پاسخ: نه ، نه همه . برای برخی ، تنها این تصور رمانتیک که این ساعت در دوران مد مردان دیوانه به تن داشت ، زمانی بود که یک نفر از دوران تبلیغات خیابان مدیسون زمانی که تبلیغ کوکا کولا را ابداع کردند ، این کار را انجام داد . این چیزی است که یک نفر وقتی آن‌ها را روی یک ساعت در نظر می‌گیرند . یک نفر را کامل می‌کند . این یک statement است که بر روی مچ دست دارید ، بنابراین بخشی از شخصیت شما و تصویر شما می‌شود .

در حال حاضر چه نوع قیمت ، مدل‌های ورزشی رولکس هستند ؟

پاسخ: قیمت‌ها به مدل خاص بستگی دارند ، البته ، اما یک مورد کلاسیک ، رولکس no date است ( که نماد کلاسیک است، که برای حدود ۲۰ سال تولید شده‌است ) . براساس این مدل ، قیمت می‌تواند از ۵۰۰۰ دلار به بیش از ۲۰۰، ۰۰۰ دلار بستگی داشته باشد که بسته به نکات ظریف و ظریف است.

این کار به موارد خاصی بستگی دارد . جمع‌آوری اطلاعات بسیار در مورد جزئیات است .

سوال : جزئیاتی که مردم از آن هیجان‌زده هستند چیست ؟

به عنوان مثال ، یک نفر ممکن است واقعا ً از رولکس با an underline که برای یک دوره دو ساله از رولکس در ۱۹۶۲ و " ۶۳ " انجام شده‌بود ، تقدیر کند . این تاکید بر صفحه مدرج ( dial ) برای مطلع کردن مقامات گمرک مورد استفاده قرار گرفت مبنی بر این که آن‌ها دیگر از رادیوم deadly رادیواکتیو در ساعت استفاده نمی‌کنند ، اما در عوض یک tritium ایمن‌تر است .

تبلیغ

وقتی شما یک صفحه زیرخط دار می‌بینید ، جمع‌کننده متوجه می‌شود که " واو ، این تفاوت از یک ساعت معمول به وقت گرینویچ است " و این چیزی است که واقعا ً باعث بالا رفتن قیمت می‌شود .

جالب است که جنبه روایت چنین جاذبه‌ای برای جمع کنندگان دارد . این واقعا ً در مورد gadgetry نیست ، چون گاهی اوقات با ساعت‌های امروزی است .

ما معامله با بسیاری از فروشندگان در سرتاسر دنیا و مردم در تجارت را انجام می‌دهیم و شما فکر می‌کنید که ما باید نسبت به این چیزها به عنوان کالا بی‌علاقه باشیم و شروع به فکر کردن به این چیزها کنیم . واقعا ً، کاملا ً برعکس است . برخی از این تاجران سرسخت ، داستان پشت ساعت و تاریخ را واقعاً درک می‌کنند .

آثار کلاسیک از یک ترکیب از قدیم و نو

نویسنده : آرتور Touchot

۲ سپتامبر ۲۰۱۴

لندن - استفاده از شراب جدید در بطری‌های قدیمی به شدت محکوم شده‌است ؛ این عکس یک مساله دیگر است .

پیر گالی ، ۶۰ ساله ، و توماس Engeler ۵۱ ساله ، بنیانگذاران برند جوان سوییسی ، پیر توماس ، در حال انجام the " معادل فروش شراب قدیمی در بطری‌های جدید هستند - قرار دادن حرکات نمایشی قدیمی در پرونده‌های مدرن .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...