تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

در مصاحبه‌ای گفت : " ما با حرکتی شروع می‌کنیم که یک حرکت قدیمی است " و ما یک ساعت در اطراف آن می‌سازیم . "

این کارخانه اولین کارخانه بود که برای فروش به سوئیس و در مقیاس انبوه برای فروش به سوئیس در حال ظهور بود . این شرکت دیگر وجود ندارد , که سال‌ها پیش در چه چیزی ادغام شده‌است و به چه چیزی تبدیل شده‌است به کسب‌وکار حرکت گروه , eta . اما حرکات آن در سر تا ماس زنده است که در دهکده معروف سویسی معروف به مباشر دو مباشر مستقر است .

جانی گالی , سازنده شماره یک کارگاه در آن روستا , گفت : " زمانی در طول دهه ۹۰ , " گالی گالی , سازنده شماره یک کارگاه در آن روستا , در زیر شیروانی یک جمع‌کننده جستجو می‌کرد و از میان مجموعه‌ای از چهار چوب مورد استفاده قرار می‌گرفت .

آن‌ها به اتاق زیر شیروانی خود گالی وارد شدند , و در آنجا به مدت چند سال در آنجا ماندند .

این دو با یک ایده ساده مطرح شدند : " مکانیسم‌های قدیمی را انتخاب کرده و آن‌ها را به صورت نقرس در روز بروز دهند . "

پیر توماس تنها نشان تجاری در ساعت‌های ترکیبی نیست . در اواخر سال جاری, یک شرکت جدید انگلیسی که در آن شرکت کرده بود , مجموعه " احیای " خود را معرفی خواهد کرد که در آن برنامه " احیای " خود را معرفی خواهد کرد .

پیر گالی و توماس ماتی از پی‌یر توماس .

توماس توماس

پیرس بری , مدیر اجرایی مو بری , گفت که جنبش‌های کلاسیک یک مارک جالب برای برند مدرن بودند .

او گفت : " آن‌ها سود تاریخ را دارند چون آن‌ها در گذشته آزمایش و آزمایش شده‌اند . " " قابل‌اعتماد بودن و مقاوم بودن واقعا ً یکی از مهم‌ترین جنبه‌های زندگی و استفاده از جنبش‌های کلاسیک است که شما این را به دست می‌آورید , اما یک محصول عالی با جذابیت فراوان است . "

با این حال , اگر مفهوم ساده باشد , در عمل دشوار است . بری بری گفت که برای یک چیز , کیت‌های موسیقی کلاسیک می‌توانند گران‌تر از یک حرکت خودکار جدید باشند , و آن‌ها " زمان زیادی می‌گیرند تا قبل از جمع کامل ساعت مونتاژ شوند . "

اندازه می‌تواند مشکل دیگری باشد . بسیاری از کیت‌های قدیمی برای ساعت‌های جیبی حجیم طراحی شدند . نصب آن‌ها در یک ساعت مچی بسیار چالش برانگیز بود .

پیر توماس آن مشکل را با ساختن مارک تجاری از برند حل کرد . یکی از بزرگ‌ترین دستگاه‌های مکانیکی در بازار , با اندازه‌گیری شماره‌گیری ۴۰ میلیمتر و یا چند اینچ قطر بود .

قسمت‌های اصلی این حرکت را در یک محفظه قرار دهید . به خودی خود نیمی از تعداد ساعت‌های کوچک‌تر , یک " شخصیت بزرگ " می‌دهد .

در حالی که وسواس به توجه است , طراحی ساعت هوشیار است . گالی گالی گفت : " در اطراف یک قطعه تاریخی , مزه بدی داشت . " "

دیگر مدل‌های پی‌یر توماس شامل سه مجموعه " بزرگ " " بزرگ " است که شامل یک دست دومی است که در مرکز صفحه مدرج ( صفحه مدرج ) قرار دارد .

یکی دیگر از مشکلات آشکار این سیستم هیبریدی این است که چه کاری باید انجام شود زمانی که لوازم عکاسی قدیمی راه‌اندازی شوند ?

فعلا ً که هنوز در آینده است . اما برای هیچ‌کس نگران نیست .

او در حال واسازی و بازسازی جنبش‌های اجتماعی است , می‌گوید که " مطمئن است که می‌تواند هر قطعه را در آنجا بکشد " و " جنبش‌های تاریخی را از نو , با مطالب امروز , بسازد . " "


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...