تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

کره‌شمالی و کره‌جنوبی تاریخ نشست اجلاس سران در مرز را تعیین کردند

چو چانگ - gyon ، وزیر اتحاد کره‌جنوبی ، از خط مرزی کره‌شمالی در Panmunjom عبور کرد تا در روز پنج شنبه با مذاکره کنندگان از پیونگ یانگ دیدار کند .

اعتبار

عکس پول / EPA از طریق Shutterstock

تصویر

چو چانگ - gyon ، وزیر اتحاد کره‌جنوبی ، از خط مرزی کره‌شمالی در Panmunjom عبور کرد تا با مذاکره کنندگان از پیونگ یانگ بر روی عکس / itCreditPool از طریق Shutterstock دیدار کند .

[ Choe Sang - ]

۲۹ مارس ۲۰۱۸

سئول ، کره‌جنوبی - به گفته مسئولان در روز پنج شنبه ، کیم جونگ اون ، رهبر کره‌شمالی ، و رئیس‌جمهور مون فرمی - در کره‌جنوبی برای اولین بار در روز ۲۷ آوریل دیدار خواهند کرد و بدین ترتیب تاریخ مذاکرات بین آقای کیم و رئیس‌جمهور ترامپ را هموار خواهد کرد .

اوایل این ماه ، آقای کیم با ملاقات با آقای مون ، بخشی از یک سری دیپلماسی پیرامون برنامه هسته‌ای کره‌شمالی که ماه گذشته در المپیک زمستانی در Pyeongchang کره‌جنوبی آغاز شد ، موافقت کرد . مذاکره کنندگان ارشد دو کره روز پنج شنبه در Panmunjom ، روستای آتش‌بس به اصطلاح آتش‌بس در مرز دو کشور ، دیدار کردند تا بر روی یک تاریخ توافق کرده و در مورد جنبه‌های دیگر نشست سران بحث و تبادل نظر کنند .

براساس یک بیانیه مشترک که مذاکره کنندگان در پایان مذاکرات خود در روز پنج شنبه صادر کردند دو رهبر کره‌ای در خانه صلح ، یک ساختمان کره‌جنوبی در داخل Panmunjom دیدار خواهند کرد . خانه صلح در جنوب خط مرزی قرار دارد که bisects Panmunjom ، که به این معنی است که آقای کیم اولین رهبر کره‌شمالی خواهد بود که از زمان جنگ کره در جنوب مستقر خواهد شد .

چو چانگ - gyon ، وزیر وحدت - gyon ، نماینده اصلی جنوب در مذاکرات Panmunjom ، اشاره کرد که پیشرفت در دستور کار جلسه کیم - ماه در دستور کار است . اما او گفت که دو کره ممکن است برای حل مساله به دور بعدی مذاکرات در سطح بالا نیاز داشته باشند.

advertisement

آقای چو به خبرنگاران گفت : " جنوب و شمال در تلاش برای موفق شدن این نشست توافق کردند و اهمیت تاریخی آن در denuclearizing شبه‌جزیره کره ، استقرار صلح در آنجا و بهبود روابط بین کره را به اشتراک گذاشتند . "

این دیدار سومین دیدار بین رهبران دو کره خواهد بود . پدر و رئیس‌جمهور کیم جونگ ایل در سال ۲۰۰۰ با دو رئیس‌جمهور کره‌جنوبی - کیم دای جونگ در سال ۲۰۰۰ دیدار کرد و Roh هیون را در سال ۲۰۰۷ - در پیونگ یانگ پایتخت کره‌شمالی ملاقات کرد .

آنتونیو گوترس ، دبیر کل سازمان ملل متحد ، که بارها در مورد تهدید جنگ در شبه‌جزیره کره ابراز نگرانی کرده‌است ، گفت : " من فکر می‌کنم که در اینجا فرصتی برای یک راه‌حل صلح‌آمیز برای چیزی وجود دارد که چند ماه پیش ، به عنوان بزرگ‌ترین خطری که ما با آن روبرو بودیم ، داشت ."

فرستادگان کره‌جنوبی که با کیم جونگ اون در پیونگ یانگ در این ماه ملاقات کردند گفتند او تمایل خود برای مذاکره با آمریکا در مورد عادی‌سازی روابط و تسلیم سلاح‌های هسته‌ای کشورش در ازای تضمین‌های امنیتی را ابراز کرده‌است . این فرستادگان گفتند که آقای کیم همچنین قول داده‌است که همه آزمایش‌های هسته‌ای و موشکی را در حین انجام گفتگوها متوقف کند .

سپس آقای کیم به طور مستقیم با آقای ترامپ ملاقات کرد که به سرعت پذیرفته شد. هیچ تاریخی تعیین نشده است ، اما آقای ترامپ گفت که او مایل است تا ماه مه ، بعد از بحث‌های آقای ماه با او ، با آقای کیم ملاقات کند .

Editors

" الو الو " ( Tarell Alvin Moved) از " مهتاب " به "برادوی " و فراتر از آن حرکت کرده بود.

چگونه شهرها از طریق Fining فقرا پول بدست می‌آورند

یاس ، عشق و لاس : سفری در داخل بحران Opioid ویرجینیای غربی

منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...