تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

خانم Gurbuz می‌گوید که قدیمی‌ترین ساعت‌های at ، automatons انگلیسی قرن ۱۶ هستند ، بخشی از مجموعه بسیار زود و منحصر به فرد . یکی از the قدیمی ترکیه‌ای ، ساعت یک میز مکانیکی نقره‌ای است که توسط هنرمند Mustafa Aksarayi امضا شده‌است . صفحه صفحه مربوط به سال ۱۶۸۸ است ، و پرونده ظریف ۱۲ جانبه با گل‌ها و برگه‌ای باز حکاکی شده‌است . حتی مسن‌تر ، یک ساعت جیبی برنجی به شکل تخم‌مرغ از سال ۱۶۵۰ تا Seyh ، یک Mevlevi ، یا چرخان ، درویش که در بخش Galata شهر کار می‌کرد ، دیده می‌شود . سه صفحه دارد : یکی برای زمان ، یکی برای تقویم ماهانه و یکی برای فازه‌ای ماه .

خانم Gurbuz گفت : " بعد از ساعت‌ها ، در مجموعه Dolmabahce ، " فقیرتر شدند . " امپراطوری رو به کاهش بود ، بنابراین ساعت و اثاثیه ما کم‌تر منحصر به فرد شده و ارزش کمتری داشتند . تا آن زمان هیچ‌کس نمی‌خواست تا آن زمان یک هدیه به امپراطوری بدهد ."

امضا کردن برای رشته باز Newsletter

نگاهی به نیویورک‌تایمز و نیروهایی که کده‌ای لباس ما را شکل می‌دهند ، با Vanessa فریدمن به عنوان خریدار شخصی شما شکل می‌گیرد .

امضا

تبلیغ

وی افزود : " ما اغلب ساعت‌های فرانسه در اینجا داریم . در قرن نوزدهم ، نفوذ فرانسه در همه جا بود .

هنگامی که او صحبت می‌کرد، خانم Gurbuz روی یک ساعت دیواری فرانسوی کار می‌کرد که به یک پاندول جدید و دسته‌ای جدید نیاز داشت تا نسخه‌های اصلی از دست رفته را جایگزین کند. با ساختن قطعات گم‌شده در فلز ، او گفت که ۱۵ یا سه روز دیگر طول می‌کشد تا کار تعمیر را تکمیل کند - یک کار کوچک در مقایسه با برخی .

او گفت : " حدود شش یا هفت یا حتی هشت ماه می‌تواند به شش تا یا حتی هشت ماه برسد ."

منتظر توجه او در کارگاه ، یک جفت ساعت میز کوفته ، cases their سبز سبز سبز و یک ساعت پدربزرگ فرانسوی که با حروف طلایی تزیین شده بود ، قرار داشتند .

خانم Gurbuz گفت : " من از بودن ساعت یازده برای زندگی کردن با دیگران لذت می‌برم ، اما اغلب شغلم را دوست دارم ، چون به من کمک کرده‌است که این رویای یک زندگی را به تنهایی انجام دهم ."

این هفته ، آقای کیم هم کره‌جنوبی و هم ایالات‌متحده را با بازدید مخفیانه از پکن ، در اولین سفر خود خارج از کره‌شمالی از زمان گرفتن قدرت شگفت‌زده کرد . او با President Jinping از چین ، متحد کمونیستی سنتی کره‌شمالی ، در تلاش برای اصلاح روابط frayed قبل از ملاقات با آقای مون و اقای ترامپ ملاقات کرد .

به نقل از خبرگزاری دولتی چین ، آقای کیم در بحث‌های خود با آقای Xi مجددا ً بر قصد خود برای دیدار با دو رهبر تاکید کرد . بعد از آن پنجشنبه ، آژانس خبری مرکزی کره‌شمالی برای اولین بار برنامه آقای کیم را برای ملاقات با آقای مون تایید کرد ، بدون آن که زمان و محل دیدارشان را فاش کند . هنوز باید یک نشست برنامه‌ریزی‌شده با آقای ترامپ را اعلام کند .

دفتر آقای مون ، در اولین اظهارنظر خود در جلسه پکن ، روز پنجشنبه گفت که این یک پیشرفت خوشایند است و آن را " بسیار قابل‌توجه " خواند و گفته می‌شود که آقای کیم تمایل خود را برای بحث در مورد denuclearization و دیدار با روسای جمهور آمریکا و کره‌جنوبی تایید کرده‌است .

بحث‌های گذشته با توافقنامه ‌های تولید شده شمال که خواستار فروپاشی احتمالی این برنامه شدند . اما همه آن‌ها در نهایت فرو ریخت ، همانطور که واشنگتن و پیونگ یانگ هر یک از reneging را به اقدامات مرحله‌ای متهم کردند .

درخواست آقای کیم برای گام‌های گام‌به‌گام به نظر می‌رسد که از نوعی حذف سریع که جان آر . بولتون این ماه را به عنوان مشاور امنیت ملی خود منصوب کرد . تحلیلگران حدس می‌زنند که رویکرد آقای کیم به مذاکرات کشیده‌شده با عدم اطمینان خاطر نشان خواهد داد که شمال به طور کامل ناپدید خواهد شد .

با این حال ، دفتر آقای مون که از چشم‌انداز اقدام نظامی در برابر کره‌شمالی نفرت دارد ، می‌گوید که مذاکرات تنها روش واقع گرایانه هستند . آقای مون همچنین خواستار گام‌های همزمان شده به the شمالی شد که با توقف فعالیت‌های هسته‌ای آن آغاز شد .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...