تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

پذیرش آماده اقای ترامپ برای مذاکرات مستقیم با آقای کیم بیشتر دنیا را متحیر کرد. اگر این ملاقات واقعا ً اتفاق بیافتد - برخی از مقامات آمریکایی ابراز تردید کرده‌اند - آقای ترامپ اولین رئیس‌جمهور آمریکا خواهد بود که با یک رهبر کره‌شمالی دیدار خواهد کرد . آمریکا در طول جنگ کره علیه کره‌شمالی جنگید و هیچ ارتباط دیپلماتیک با آن برقرار نکرد .

مقامات آمریکایی به امید دیدار مستقیم از آن‌ها درباره مقاصد آقای کیم ، به کره‌شمالی دست یافته‌اند . مقامات امیدوارند که ملاقات آقای مون با آقای کیم جزئیات بیشتری به استراتژی آقای کیم بدهد و به واشنگتن در آماده‌سازی برای ملاقات خود با رهبر کره‌شمالی کمک کند .

مقامات و تحلیلگران در مورد این که آیا پیشرفت اخیر آقای کیم نشان‌دهنده حرکت واقعی به سمت خنثی کردن زرادخانه هسته‌ای خود یا یک اقدام کوتاه‌مدت برای گیج کردن دشمنان خود ، رهایی از تحریم‌های بین‌المللی و خرید زمان برای پیشبرد برنامه‌های تسلیحاتی خود است ، اختلاف‌نظر دارند .

وقتی که آقای کیم در روز دوشنبه با آقای Xi ملاقات کرد ، او پیشنهاد داد " تغییرات مرحله‌ای " را به سمت denuclearization پیشنهاد کرد ، که همان رویکردی است که شمال در مذاکرات قبلی با واشنگتن داشت . در این گفتگوها ، شمال پیشنهاد داد تا گام‌های افزایشی در جهت رها کردن برنامه هسته‌ای خود بردارد ، که با توقف آغاز شد و خواستار آن شد که ایالات‌متحده با انگیزه‌هایی مانند محموله‌های روغن سوخت برخورد کند .

ثبت‌نام برای مترجم شفاهی

برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .

اما کره‌جنوبی و آمریکایی‌ها هر دو گفته‌اند که اشتباه‌ات گذشته را تکرار نخواهند کرد ، اشاره‌ای به اظهارات ترامپ مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور قبلی امتیازات زیادی به کره‌شمالی داده و در عوض کمی پول دریافت کرده‌است .

تحولات سیاسی در حال حرکت به دنبال گرم شدن روابط بین دو دشمن دیرینه است .

تبلیغ

روز سه‌شنبه ، رئیس‌جمهور کره‌جنوبی ، مون فرمی ، که از زمان تحلیف خود در ماه مه خواستار گفتگو با شمال شد ، به سرعت پیشنهاد آقای کیم را پذیرفت . دولت وی پیشنهاد کرد که مذاکره کنندگان سطح بالا از دو کره در سه‌شنبه آینده در Panmunjom دیدار کنند تا درباره مشارکت المپیک کره‌شمالی بحث و تبادل نظر کنند .

کره‌جنوبی با استفاده از کمک‌های مالی آقای کیم ، روز سه‌شنبه از شمال خواست تا این خط تلفن ویژه Panmunjom را بازگشایی کند تا هر دو طرف بتوانند برای مذاکرات با سطح بالا آماده شوند ، پیشنهادی که کره‌شمالی روز چهارشنبه در آغوش کشید .

او Son ، یک مقام ارشد کره‌شمالی ، روز چهارشنبه در بیانیه‌ای در تلویزیون دولتی گفت : " ما با یک نگرش صادقانه و سخت به جنوب ارتباط خواهیم داشت و یک‌بار دیگر ابراز امیدواری می‌کنیم که المپیک Pyeongchang موفقیت‌آمیز باشد ."

overture کره‌شمالی برگشت چشمگیری از رویکرد قبلی خود به کره‌جنوبی بود .

تنش را تحریک می‌کند.

بازگشت خط تلفن خط تلفن در روستای of ، که در منطقه Demilitarized ، که به شدت محافظت می‌شود ، دو روز پس از آن رخ داد که رهبر کره‌شمالی ، کیم جونگ اون ، مقدمه‌ای نادر را برای جنوب مطرح کرد .

در سخنرانی روز سال نو ، آقای کیم به تهدید هسته‌ای خود علیه واشنگتن ادامه داد و گفت که او " دکمه هسته‌ای " را برای پرتاب سلاحی علیه هر هدفی در آمریکا آماده کرده‌است . اما او همچنین مذاکرات خود با کره‌جنوبی را برای بحث در مورد کاهش تنش‌های نظامی در شبه‌جزیره کره و مشارکت احتمالی کشورش در المپیک زمستانی که در شهر کره‌جنوبی of در ماه آینده برگزار می‌شود ، مطرح کرد .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...