تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

کره‌شمالی خط تلفن خط مرزی را با جنوب باز کرد

بعد از دو سال , کره‌شمالی به جنوب زنگ زد

از طریق اسوشیتد پرس , کره‌شمالی و کره‌جنوبی یک خط تلفن ویژه مرزی را پس از تقریبا ً دو سال رادیو آزاد کرده‌اند .

نویسنده :

ای .

سئول

برای سال‌ها , کره‌شمالی را به عنوان پیشخدمتی برای آمریکایی‌ها اخراج کرده بود, هر چند که ماه بارها از آن خواسته بود که در المپیک زمستانی در جنوب شرکت کند و به میز مذاکره با ایالات‌متحده بازگردد .

کره‌شمالی تقریبا ً دو سال پیش خطوط ارتباطات خود را با کره‌جنوبی قطع کرد , زمانی که رئیس محافظه‌کار محافظه‌کار ماه , یعنی از زمان استیضاح رئیس‌جمهور استیضاح , یک مجتمع صنعتی مشترک در شهر کره‌شمالی را تعطیل کرد . مقامات کره‌شمالی که به عنوان نقطه تماس دو کره برای دهه‌ها استفاده کرده‌اند , زمانی که همتایان کره‌ای خود یک تماس روزانه برای زنده نگه داشتن این خط انجام دادند , گوشی را برداشتند .

انتخاب ویراستاران

چرا کارگردان تصمیم گرفت دیک چنی را بگیرد

چگونه می‌تواند پیتزا را به غذای شهر نیویورک برساند

زندگی می‌کردند .

تبلیغات

زمانی که مقامات کره‌جنوبی یک پیام فوری برای شمال داشتند , مانند بازگشت ماهیگیران کره‌شمالی که در آب‌های کره‌جنوبی نجات یافتند , آن‌ها مجبور بودند از بلندگو برای داد و فریاد در سراسر مرز استفاده کنند .

روز سه‌شنبه , هنگامی که کره‌جنوبی مذاکرات سطح بالا را پیشنهاد کرد , هیچ راهی برای ارائه پیشنهاد خود به سمت شمال وجود نداشت . بنابراین , چو اویو , وزیر کابینه کره‌جنوبی مسئول روابط با کره‌شمالی , یک کنفرانس خبری برای مطالعه پیشنهاد جنوب برگزار کرد .

? ? ~~~ ? ? ~~~ ? ? ~~~ ? ? او رئیس کمیته اتحاد صلح‌آمیز سرزمین پدری , یک آژانس کره‌شمالی است که روابط را با جنوب اداره می‌کند .

یون یانگ , سخنگوی هلال ماه , گفت : " بازگشایی کانال ارتباطی بسیار مهم است , زیرا گامی است که هر دو طرف خواهان گفتگو هستند . "

عدم وجود یک خط تلفن همراه با شمال , به ویژه نگران دولت ماه گذشته در طول سال گذشته بوده‌است , همانطور که کیم کیم و رئیس‌جمهور ترامپ به تبادل نظر شخصی و تهدید جنگ پرداختند و ترس از سوتفاهم و برخورد تصادفی نظامی را افزایش دادند .

ماه ژوئن سرسختانه از ایالات‌متحده و کره‌شمالی خواست تا برای حل صلح‌آمیز بحران هسته‌ای کره‌شمالی گفتگو کنند . او اصرار دارد که تحریم‌ها به تنهایی به تعقیب سلاح‌های هسته‌ای کره‌شمالی پایان نخواهد داد . او همچنین به هرگونه اقدام نظامی پیشگیرانه علیه کره‌شمالی اعتراض دارد , چرا که ترس از آن منجر به یک جنگ تمام‌عیار با کره‌جنوبی خواهد شد که متحمل فشار خشونت‌ها می‌شود .

اما واشنگتن نگران است که متحد کره‌جنوبی , با اشتیاق به گفتگو , ممکن است امتیازات زیادی به کره‌شمالی داشته باشد, مانند این که اجازه دهد برنامه سلاح‌های هسته‌ای دست‌نخورده باقی بماند .

امضا برای مترجم

برای بینش‌های اصلی , گزارش و بحث‌های مربوط به اخبار اصلی هفته , از مقاله نویسان max فیشر و آماندا کرو مشترک شوید .

ثبت‌نام

تبلیغات

تحلیلگران می‌گویند که کره‌شمالی در حال تلاش برای بهبود روابط با کره‌جنوبی برای ایجاد شکاف در کمپین واشنگتن برای اعمال حداکثر تحریم‌ها و افزایش فشار بر علیه کشور فقیر است .

هنگامی که او پیشنهاد اعزام نماینده کره‌شمالی به المپیک را داد , کیم روز دوشنبه گفت کره‌جنوبی باید تمرین‌های نظامی مشترک خود را با ایالات‌متحده پایان دهد . او همچنین خواستار توقف شرکت کره‌جنوبی در کمپین تحت رهبری آمریکا برای فشرده کردن کره‌شمالی از طریق تحریم‌ها شد.


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...