تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

کره‌جنوبی پیشنهاد مذاکرات مرزی با کره‌شمالی پس از پیش‌درآمد کیم را داد

یک روستا در نزدیکی مرز میان - کره در منطقه غیر نظامی قرار دارد . کره‌جنوبی پیشنهاد برگزاری مذاکرات با کره‌شمالی در هفته آینده را داد .

اعتبار

لام فی فی برای نیویورک‌تایمز

تصویر

یک روستا در نزدیکی مرز میان - کره در منطقه غیر نظامی قرار دارد . کره‌جنوبی پیشنهاد برگزاری مذاکرات با کره‌شمالی را برای نیویورک‌تایمز پیشنهاد کرد .

نویسنده :

ای .

باب

سئول

رهبر کره‌شمالی , کیم جونگ اون , روز دوشنبه پیشنهاد کرد که دو کشور درباره کاهش تنش‌های نظامی و احتمال مشارکت شمال در المپیک زمستانی در جنوب گفتگو کنند , حتی زمانی که او اشاره کرد که اکنون " یک دکمه هسته‌ای " روی میزش دارد .

رئیس‌جمهور ترامپ در اوایل روز سه‌شنبه با احتیاط واکنش نشان داد , اما بعدا ً در روز اظهار نظر " دکمه هسته‌ای " پاسخ محکمی داد .

تبلیغات

آقای ترامپ با اشاره به پیام توئیتر نوشت : " آیا کسی از رژیم گرسنه و گرسنه او , لطفا ً به او اطلاع دهید که من هم یک دکمه هسته‌ای دارم , اما بسیار بزرگ‌تر و قدرتمندتر از او است و دکمه من کار می‌کند ! "

رهبر کره‌شمالی کیم جونگ اون بیان کرد که " دکمه هسته‌ای روی میزش در تمام زمان‌ها است . " آیا کسی از رژیم گرسنه و گرسنه او می‌خواهد به او اطلاع دهد که من هم یک دکمه هسته‌ای دارم , اما بسیار بزرگ‌تر و قدرتمندتر از او است و دکمه من کار می‌کند ! "

دونالد دونالد جی . ترامپ

مدیریت ترامپ پیش از این مجموعه‌ای از پیام‌های مختلط را ارسال کرده بود که به شدت به آن پیشنهاد شده بود که هنوز سعی در کشف معنای پیش‌درآمد کیم و واکنش جنوب دارد .

روز سه‌شنبه , رئیس‌جمهور ترامپ در توئیتر به ایده مذاکرات بین کره‌ای پاسخ داد و گفت : " شاید این خبر خوبی باشد , شاید نه - ما خواهیم دید ! "

تحریم‌ها و فشارهای دیگر تاثیر بزرگی بر کره‌شمالی دارند . سربازان به طرز خطرناکی از کره‌جنوبی می‌گریزند . او اکنون می‌خواهد برای اولین بار با کره‌جنوبی صحبت کند . شاید این خبر خوبی باشد .

دونالد دونالد جی . ترامپ

ماه سه‌شنبه‌شب رئیس‌جمهور در طی نشست کابینه در روز سه‌شنبه در کره‌جنوبی به سر می‌برد . ماه به ترویج گفتگو و تبادل با شمال بوده‌است و پس از سال‌ها تنش‌ها به دنبال آب شدن است .

اعتبار

وب‌گاه رسمی

تصویر

ماه سه‌شنبه‌شب رئیس‌جمهور در طی نشست کابینه در روز سه‌شنبه در کره‌جنوبی به سر می‌برد . ماه هاست که در حال تبلیغ و تبادل نظر و تبادل با شمال بوده و پس از سال‌ها به دنبال آب شدن یخ‌ها , از طریق آژانس هم‌کاری اروپا

اما کاخ سفید اصرار داشت که دیدگاه خود را از تاثیر مذاکرات یا درخواست‌های آن بر کره‌شمالی برای تسلیم سلاح‌های هسته‌ای تغییر نداده است .

سارا هاکبی ساندرز , منشی مطبوعاتی کاخ سفید گفت : " سیاست ما در کره‌شمالی اصلا ً تغییر نکرده است . " " ایالات‌متحده متعهد است و هنوز به حداکثر فشار بر کره‌شمالی نیاز دارد تا تغییر کند و اطمینان حاصل کند که این شبه‌جزیره شبه‌جزیره را آلوده می‌کند . اهداف ما یک‌سان هستند و ما با کره‌جنوبی شریک هستیم , اما سیاست و روند ما تغییر نکرده است . "

نیکی . هالی در نظر داشت پتانسیل مذاکرات دوجانبه بین کره‌شمالی و کره‌جنوبی را رد کند .

تبلیغات


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...