تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

امضا

تفنگداران آمریکایی در ماه گذشته در Pyeongchang با نیروهای کره‌جنوبی تمرین کردند . آقای مون پیشنهاد کرده‌است که این کشورها می‌توانند تمرینات مشترک را در طول المپیک به حالت تعلیق درآورند.

اعتبار

چونگ سونگ جون / گتی ایماژ

تصویر

تفنگداران آمریکایی در ماه گذشته در Pyeongchang با نیروهای کره‌جنوبی تمرین کردند . آقای مون پیشنهاد کرده‌است که این کشورها می‌توانند تمرینات مشترک را در طی مانور Olympics.Cred سونگ سونگ - جون / گتی ایماژ ) به تعویق بیاندازند

چو چانگ - gyon ، مرد برجسته جنوب در شمال ، پیشنهاد کرد که دولت‌های کره دیدار خود را سه‌شنبه آینده در Panmunjom ، روستایی در شمال سئول ، پایتخت کره‌جنوبی برگزار کنند .

آقای چو ، وزیر اتحاد ، در یک کنفرانس خبری گفت : " ما امیدواریم که دو طرف برای مذاکرات صریح بنشینند . "

اگر شمال به طور مثبت پاسخ دهد ، طی دو سال اولین گفتگوی رسمی بین کره را آغاز خواهد کرد . مقامات کره‌جنوبی امیدوارند که مذاکرات پس از سال‌ها تنش‌های بالا بین کشورها و تهدیدات جنگ بر سر تعقیب سلاح‌های هسته‌ای در شمال منجر به آب شدن یخ‌ها شود .

تبلیغ

اما تحلیلگران هشدار دادند که حرکتی ناگهانی جهت بهبود روابط بین کره می‌تواند روابط بین سئول و واشنگتن را تغییر دهد .

چو گفت که جنوب با واشنگتن در رابطه با شمال با واشنگتن مشورت می‌کند .

Panmunjom به مدت طولانی نقطه تماس با کره بوده‌است و هر دو طرف پیام‌ها را از طریق خط تلفن خط تلفنی در آنجا مبادله می‌کنند . اما شمال از این خط تلفنی استفاده نکرده است ؛ چرا که رئیس‌جمهور ماه جائه وون ، رئیس محافظه‌کار مجلس ، یک مجتمع صنعتی مشترک را در شهرک Korean در اوایل سال ۲۰۱۶ تعطیل کرد .

روز سه‌شنبه ، آقای چو از شمال خواست تا این خط تلفنی اضطراری را برقرار کند تا طرفین بتوانند در مورد دستور کار مذاکرات سطح بالا بحث و تبادل نظر کنند. دولت‌ها آخرین گفتگوی سطح بالای خود را در دسامبر ۲۰۱۵ برگزار کردند .

پیشنهاد کره‌شمالی برای اعزام یک هیات نمایندگی به المپیک زمستانی که قرار است در ماه فوریه در شهر Pyeongchang کره‌جنوبی آغاز شود ، نشان‌دهنده پیشرفتی برای آقای مون ، قهرمان dogged گفتگو و آشتی با شمال بود .

Editors

یاس ، عشق و لاس : سفری در داخل بحران Opioid ویرجینیای غربی

سرطان در نیویورک ، " First لی " ، " ساندرا لی " ، مرحله سیاسی Onto

۴۸ مورد از کودکان Coolest در نیویورک

یک میله بزرگ که از کره‌شمالی به عنوان شاهد در منطقه Demilitarized دیده می‌شود . مشارکت کره‌شمالی در المپیک ، که قرار است در کره‌جنوبی برگزار شود ، نقطه عطفی در روابط خواهد بود .

اعتبار

لم Yik برای نیویورک‌تایمز

هدر Nauert ، سخنگوی وزارت امور خارجه ، گفت که دولت ترامپ هنوز در حال ارزیابی این مساله است که آیا آمریکا از مذاکرات مستقیم بین کره‌جنوبی و کره‌شمالی که ایالات‌متحده را منع کرده‌است ، حمایت کرده‌است یا خیر.

وی گفت : " در حال حاضر ، اگر دو کشور تصمیم بگیرند که می‌خواهند مذاکراتی داشته باشند ، قطعا ً انتخاب آن‌ها خواهد بود ."

خانم Nauert افزود که اگر هدف آقای کیم در پیشنهاد مذاکرات مستقیم با کره‌جنوبی ، تقسیم ایالات‌متحده و کره‌جنوبی باشد، چنین راهبردی موفق نخواهد شد ."

ثبت‌نام برای مترجم شفاهی

برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .

او گفت : " اگر آن‌ها کاری برای ممنوع کردن همه سلاح‌های هسته‌ای در کره‌شمالی انجام ندهند ، ما هیچ یک از این مذاکرات را جدی نمی‌گیریم . ما فکر نمی‌کنیم که ما به یک چسب زخم نیاز داریم ؛ ما فکر نمی‌کنیم که نیاز به لبخند زدن و گرفتن یک عکس داشته باشیم . ما فکر می‌کنیم که باید آن‌ها سلاح هسته‌ای را متوقف کنیم و اکنون باید آن را متوقف کنیم ."


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...