تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

داخل دهکده آتش‌بس که در آن سرباز کره‌شمالی به نام defected صحبت می‌کند.

سرباز فرماندهی سازمان ملل ، سربازان کره‌شمالی را که در ماه اکتبر در Panmunjom از کره‌شمالی و کره‌جنوبی جدا شدند ، تماشا کرد .

اعتبار

خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

تصویر

سرباز فرماندهی سازمان ملل به سربازان کره‌شمالی که در حال پیاده رفتن به سمت خط مرزی بودند که کره‌شمالی و کره‌جنوبی را در Panmunjom در October.Cred itCreditAgence فرانسه - خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ تماشا کرد.

نویسنده: مگان کلاهرتی

۱۵ نوامبر ۲۰۱۷

阅读简体中文版閱讀繁體中文版

یک هواپیمای کره‌شمالی در روز دوشنبه از طریق تیراندازی در امتداد مرز مستحکم میان کره‌شمالی و جنوبی ، یک حمله جسورانه انجام داد : منطقه امنیتی مشترک در روستای so به اصطلاح آتش‌بس موقت .

این تنها مکان در منطقه غیر نظامی است - سرزمین fortified که عرض شبه‌جزیره کره را در بر می‌گیرد ، به عنوان یک پناه‌گاه عمل می‌کند - جایی که سربازان از شمال و جنوب از یکدیگر فاصله دارند . این مکان همچنین به عنوان یکی از تنها مکان‌هایی دیده می‌شود که ممکن است کسی بتواند از مرز عبور کند .

پراکندگی ساختمان‌های با حفاظت شدید بر روی خط مرزی بین دو کشور که در آن پیمان متارکه جنگ کره امضا شده بود ، قرار گرفته بود .

در سال‌های اخیر ، این نقطه به پیش‌زمینه برای رئسای جمهور آمریکا در بازدید از جنوب و مقصد گردشگران تبدیل شده‌است . اما فرار دراماتیک روز دوشنبه در تگرگ گلوله ، یادآور این بود که هنوز یک محل نظامی فعال است .

advertisement

دهکده متارکه جنگ چه شکلی است ؟

منطقه غیر نظامی به شدت مستحکم شده‌است ، با مین‌های و حصار سیم‌خاردار احاطه شده‌است و به طور منظم توسط نیروهای هر دو طرف در حال گشت زنی است در حالی که هنوز این نیروها را در فاصله دور از یکدیگر نگه می‌دارند . اما روستای آتش‌بس یک برون هشته است .

فضا به عنوان مکانی برای مذاکره و بحث ایجاد شد ، فضا به عنوان مکانی در منطقه دی‌ام‌زد ایجاد شد که سربازان و مقامات می‌توانستند با آن مواجه شوند .

فرماندهی سازمان ملل بر این سایت نظارت دارد . سربازان در حال گشت زنی در میدان هستند که در کنار دو ساختمان برجسته قرار دارد : خانه آزادی در سمت جنوب و تالار Panmon در سمت شمالی .

اما در این مرکز ، شش ساختمان کوتاه در واقع در امتداد خط مرزی قرار گرفته‌اند . سه تن رنگ به رنگ آبی سازمان ملل متحد نقاشی شده‌اند .

داخل اتاق کنفرانس که مرز شمال - جنوب در روستای آتش‌بس of قرار دارد .

اعتبار

لم Yik برای نیویورک‌تایمز

تصویر

داخل اتاق کنفرانس که در مرز شمال - جنوب در روستای Panmunjom.Cred of Yik برای نیویورک‌تایمز قرار دارد.

در داخل این ساختمان‌های کنفرانس - جایی که فرماندهی سازمان ملل مذاکرات صلح را در طول سالیان تسهیل کرده‌است - بازدید کنندگان می‌توانند آزادانه در طول مرز سفر کنند . همه اینها تحت مراقبت نگهبانان با صورت سنگی قرار می‌گیرند .

advertisement

بیرون ، یک تکه کاغذ سیمانی کوچک بین ساختمان‌ها ، مرز را علامت‌گذاری می‌کند و توریست‌ها را بازدید می‌کند ، جرات عبور از آن را ندارند .

کسانی که به طرف کره‌جنوبی می‌آیند پشت سر خود می‌ایستند و با کنجکاوی به اطراف میدان می‌نگرند تا به همسایگان reclusive خود در شمال نگاه کنند .

How چطور فرار کردند ؟

به گفته مقامات نظامی کره‌جنوبی ، کره‌شمالی که این هفته به سمت خط مرزی در منطقه امنیتی مشترک در حدود ساعت ۳ : ۱۵ بعد از ظهر روز دوشنبه وارد یک وسیله نقلیه شد . مقامات روز سه‌شنبه در یک کنفرانس خبری گفتند که ماشینش در سمت شمال مرز گیر کرد و او پرید و به سمت جنوب دوید . این زمانی است که چهار سرباز کره‌شمالی او را تعقیب و شروع به تیراندازی کردند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...