تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

The آن را از مرز عبور داد و در نزدیکی یک ساختمان پناه گرفت . او چندین بار قبل از اینکه کره‌جنوبی و نیروهای آمریکایی او را در ۵۵ یاردی جنوب خط مرزی پیدا کرده و او را به سمت امنیت کشانده بودند ، مورد اصابت گلوله قرار گرفته و مجروح شده بود . به گزارش خبرگزاری دولتی - ، وی سپس به بیمارستانی برده شد که در آن روز سه‌شنبه در شرایط بحرانی به سر می‌برد . پزشکان بعدا ً انگل‌های زیادی را در بدن این مرد پیدا کردند در حالی که او تحت عمل جراحی قرار گرفت .

تا دوشنبه ، هیچ defector کره‌شمالی از سال ۲۰۰۷ از خط مرزی در منطقه امنیتی مشترک عبور نکرده است .

Gunshots در دهکده متارکه جنگ

این اولین باری نیست که دهکده آتش‌بس در Panmunjom به شدت تحت‌تاثیر خشونت قرار گرفته‌است .

در سال ۱۹۸۴ ، یک راهنمای تور شوروی از سمت شمالی مرز به سرعت از مرز عبور کرد و ۳۰ تن از اعضای ارتش کره‌شمالی در پشت آن قرار گرفتند.

Editors

The - Bitsy ، Teenie - weenie ، Very litigious

۱ زن ، ۱۲ ماه ، ۵۲ مکان

یک روز ، یک زندگی : وقتی یک Medic در غزه کشته شد ، تصادف بود ؟

نیروهای نظامی با سربازان کره‌جنوبی در منطقه امنیتی مشترک به تبادل آتش پرداختند و یک تن را کشتند و دو تن دیگر را زخمی کردند اما the جان سالم بدر بردند .

تبلیغ

سربازان کره‌شمالی در سال ۱۹۷۶ زمانی که حمله کردند و دو سرباز آمریکایی را در منطقه امنیتی مشترک کشتند ، جهان را شگفت‌زده کرد .

آن قسمت ، نحوه حرکت سربازان در این منطقه را تغییر داد . قبل از حمله ، آن‌ها توانستند از مرز عبور کنند ، اما از زمان حمله تبر ، هر یک از نیروهای مخالف باید در سمت خود باقی بمانند .

امضا

دو سرباز آمریکایی در ژوئیه ۱۹۵۰ یک موشک launcher موشکی را در کنار یک هواپیمای battlefront در کره صف کشیدند .

اعتبار

ارتش آمریکا

تصویر

دو سرباز آمریکایی در ماه ژوئیه در یک هواپیمای launcher در کره در حال صف بستن یک موشک launcher موشکی در کره بودند .

چقدر خسارت بود ؟

جنگ کره را ویران کرد . مورخان اظهار داشتند که بین سه میلیون و چهار میلیون نفر کشته شده‌اند ، اگرچه چهره‌های شرکت هرگز تولید نشده اند ، به خصوص توسط دولت کره‌شمالی . تا حدود ۷۰ درصد از کشته‌ها شهروندان بوده‌اند .

advertisement

تخریب به طور خاص در شمال حاد بود ، که در معرض سال‌ها بمباران آمریکا ، از جمله بمب napalm قرار داشت . پروفسور Cumings گفت که حدود ۲۵ درصد از جمعیت جنگ قبل از جنگ کشته شده‌اند و بسیاری از بازماندگان در پایان جنگ در زیر زمین زندگی می‌کنند .

وی گفت : " کره‌شمالی بمباران آمریکا را به عنوان هولوکاست می‌بیند و همه کودکان در مورد آن درس می‌دهند ."

خسارات زیادی در کره‌جنوبی رخ داد ، جایی که سئول چهار بار دست به دست کرد . اما اغلب جنگ در بخش‌های شمالی یا مرکزی شبه‌جزیره اطراف منطقه Demilitarized جاری رخ داده‌است که این کشورها را از هم جدا می‌کند .

غیرنظامیان و سربازان در طی تظاهرات در سئول در آوریل ۱۹۵۳ در مقابل از سرگیری گفت و گوه‌ای صلح کره زیر یک پرچم ایستادند .

اعتبار

آسوشیتد پرس

تصویر

غیرنظامیان و سربازان در تظاهرات در سئول در آوریل ۱۹۵۳ در مقابل از سرگیری مذاکرات صلح کره با نام itAssociated Press زیر یک پرچم ایستاده بودند .

این کار چگونه به پایان رسید ؟

از لحاظ فنی جنگ کره پایان نیافت .

جنگ زمانی متوقف شد که کره‌شمالی ، چین و آمریکا در سال ۱۹۵۳ به آتش‌بس رسیدند . اما کره‌جنوبی با آتش‌بس موافقت نکرد و هیچ معاهده صلحی امضا نشد .

پروفسور Cumings گفت : " هنوز یک وضعیت فنی در جنگ بین رزمندگان وجود دارد ."

نه کره‌شمالی و نه کره‌جنوبی به هدف خود دست یافتند : نابودی رژیم مخالف و اتحاد شبه‌جزیره تجزیه‌شده .

از سال ۱۹۵۳ ، بین کره‌شمالی و کره‌جنوبی ، که میزبان بیش از ۲۰، ۰۰۰ سرباز آمریکایی است ، وجود داشته‌است . در یک زمان صدها سلاح هسته‌ای آمریکایی در آنجا مستقر شدند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...