تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

سرباز کره‌شمالی توسط سربازان خود به عنوان او به سمت جنوب تیراندازی کرد.

دوربین‌های تجسسی کره‌شمالی در بالای یک برج فولادی قرار دارند که مشرف به جنوب ، نزدیک روستای مرزی of است .

اعتبار

(Kim Hong - Ji / رویترز)

تصویر

دوربین‌های تجسسی کره‌شمالی بر فراز یک برج فولادی مشرف به جنوب ، نزدیک روستای مرزی of itCreditKim Hong ، نشسته‌اند .

[ Choe Sang - ]

۱۳ نوامبر ۲۰۱۷

阅读简体中文版閱讀繁體中文版

سئول ، کره‌جنوبی - به گفته مقامات کره‌جنوبی در بحبوحه تنش‌های شدید بر سر برنامه سلاح‌های هسته‌ای کره‌شمالی ، نیروهای کره‌شمالی روز دوشنبه به یک سرباز که در حال فرار به کره‌جنوبی بود ، شلیک کردند .

ارتش این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد که این سرباز شلیک شده‌است اما موفق به رسیدن به جنوب شده‌است .

سرباز کره‌شمالی از طریق Panmunjom ، روستایی که مرز بین دو کره را در بر می‌گیرد ، پرواز کرد . نگهبانان کره‌جنوبی با شلیک گلوله ، سرباز کره‌شمالی را در حدود ۵۵ یاردی جنوب خط مرزی یافتند که bisects Panmunjom بود. به گفته مقامات کره‌جنوبی ، او با جراحات ناشی از شلیک گلوله به یک بیمارستان برده شد .

فرار او زمانی رخ داد که یک مانور دریایی مشترک با شرکت سه ناو هواپیمابر آمریکایی در آب‌های ساحل شرقی کره‌جنوبی انجام شد . این اولین بار در یک دهه بود که نیروی دریایی ایالات‌متحده سه گروه حامل را در همان حفاری در منطقه اقیانوس آرام غربی بسیج کرد و نشان داد که رئیس‌جمهور ترامپ گفته‌است که آمریکایی‌ها امیدوارند که ما هرگز نباید از " کره‌شمالی " استفاده کنیم .

کره‌شمالی همچنان مبارز باقی مانده‌است و او را شنبه مجددا ً " حقه‌باز " خواند و اصرار دارد که این کشور هرگز پی‌گیری سلاح‌های هسته‌ای را نخواهد داد .

advertisement

The یک وسیله نقلیه را به سمت خط مرزی در Panmunjom هدایت کرد و سپس وسیله نقلیه را ترک کرد و به سمت جنوب حرکت کرد در حالی که توسط دیگر سربازان کره‌شمالی به سمت جنوب شلیک شد ، که بر آتش‌بس سال ۱۹۵۳ که جنگ کره را متوقف کرد .

فرماندهی در بیانیه‌ای اعلام کرد که او در نزدیکی یک ساختمان در قسمت جنوبی منطقه امنیتی مشترک در Panmunjom قبل از اینکه نیروهای کره‌جنوبی و آمریکایی به کمکش امدند و او را به بیمارستان بردند ، پناه گرفت .

منطقه امنیتی مشترک که در ۳۵ مایلی شمال سیول پایتخت کشور قرار دارد ، پس از کره‌شمالی و متحد کمونیست آن برقرار شد و پیمان صلح را با فرماندهی سازمان ملل امضا کرد که به نمایندگی کره‌جنوبی جنگید .

این منطقه تنها مکان در امتداد مرز است که نیروهای نظامی از کره‌شمالی و کره‌جنوبی با فاصله چند متر از هم جدا شده‌اند .

یک سرباز کره‌شمالی به آخرین مکان حفاظت‌شده در سال ۲۰۰۷ پناه برد .

بیش از ۳۰، ۰۰۰ تن از مردم کره‌شمالی از زمان قحطی گسترده در اواخر دهه ۱۹۹۰ به جنوب این کشور گریختند . تقریبا ً همه آن‌ها از چین سفر کرده‌اند . اما چند سرباز کره‌شمالی و غیر نظامی با عبور از منطقه غیر نظامی ۲.۵ مایلی که توسط میدان‌های مین ، پست نگهبانی و حصارهای بلند با سیم‌خاردار ، برخی از الکتریسیته محافظت می‌شود ، فرار کرده‌اند .

Editors

برای گرفتن پیغام این هنرمند باید واقعا ً به دقت نگاه کنید .

۱ زن ، ۱۲ ماه ، ۵۲ مکان

در افتتاح ترامپ ، ۱۰۰۰۰ دلار برای ساخت و بسیاری از خدمات اتاق

advertisement

در سال ۲۰۱۲ ، یک سرباز کره‌شمالی از سه حصار سیم‌خاردار به سمت جنوب رفت . در همان سال ، یک سرباز کره‌شمالی بعد از کشتن platoon و رهبران اسکادران خود از مرز گریخت . در سال ۲۰۱۵ ، پس از پیاده‌روی در طول مرز ، یک سرباز کره‌شمالی به بازرسان کره‌جنوبی گفت که او در حال فرار از ضرب و شتم گسترده و سو استفاده دیگر در بازداشتگاه‌های نظامی است .

منطقه غیر نظامی یکی از the مرزه‌ای جهان است . محافظان هر دو طرف در برابر مهاجمان احتمالی و یا فراریان هشیار هستند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...