تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

در مواجهه با کلمات دشوار از چین ، تایوان حول رهبر آن تظاهرات می‌کند.

تی سای اینگ - ون ، مرکز تایوان ، در این ماه در تایپه ، مرکز این کشور . حمایت عمومی برای خانم Tsai پس از این که سخنرانی خود را توسط Xi Jinping از چین ایراد کرد ، افزایش‌یافته است .

اعتبار

ریچی B . Tongo / EPA از طریق Shutterstock

تصویر

تی سای اینگ - ون ، مرکز تایوان ، در این ماه در تایپه ، مرکز این کشور . حمایت عمومی برای خانم Tsai پس از این که او یک سخنرانی را توسط President Jinping از China.Cred itCreditRitchie B ایراد کرد ، افزایش‌یافته است . Tongo / EPA از طریق Shutterstock

نویسنده : کریس هورتون

۱۹ ژانویه ۲۰۱۹

TAIPEI ، تایوان - تنها چند هفته پیش ، تی سای اینگ - ون از تایوان از نظر سیاسی دست و پنجه نرم می‌کرد . حزب او در انتخابات محلی کلیدی شکست خورد و برای دومین دوره در سال آینده برگزار شد .

اما بعد از آن او از یک منبع بعید به نام رئیس‌جمهور چین کمک گرفت .

Xi Jinping ، رئیس‌جمهور تایوان ، در سخنرانی خود در این ماه به مردم تایوان گفت که این جزیره " باید " باشد و " با چین متحد شود " و هشدار داد که تلاش‌های استقلال را می‌توان با نیروهای مسلح انجام داد .

سخنرانی آقای Xi نگرانی‌های خود را در تایوان مطرح کرد که خانم Tsai توانست با تحویل دادن پیشنهاد آقای Xi ، در یک حرکت نادر از ابهام محتاطانه معمول خود ، به آن ضربه بزند .

او گفت : " ارزش‌های دموکراتیک ارزش‌ها و روش زندگی تایوانی هستند و ما از چین می‌خواهیم که شجاعانه به سوی دموکراسی حرکت کند ."

تبلیغ

طبق گزارش‌های خبری تایوانی ، رتبه تایید خانم Tsai پس از سخنرانی اش افزایش یافت . او همچنین با انتصاب یک متحد به نام چو جونگ - تای ، به عنوان رئیس این ماه ، بر نفوذ خود در حزب خود ظاهر شد .

تجدید حیات چشم‌انداز سیاسی خانم Tsai چالشی را نشان می‌دهد که دولت رو به رشد فزاینده در پکن با ارائه یک فرمول سیاسی برای اتحاد که برای دموکراسی نیرومند تایوان جذاب است ، مواجه است .

بیشتر ۲۳ میلیون نفر از مردم تایوان به نفع حفظ استقلال این جزیره ، بدون در نظر گرفتن هرگونه حرکت رسمی که ممکن است واکنش نظامی از چین را به همراه داشته باشد ، موافق هستند . با این حال ، تایوان تمایل دارد به تهدیدات پکن برگردد .

واکنش خانم Tsai " بسیار ریاست‌جمهوری " به چندین تایوانی بوده‌است . تانگ ، استادیار علوم سیاسی در دانشگاه ملی تایوان . او گفت که او همچنین حمایت بیشتری از طرف حزب پیشرو دموکرات که به سمت استقلال متمایل است ، به دست آورده‌است .

بعد از اینکه مهمانی خانم Tsai چندین انتخابات شهرداری مهم را در ماه نوامبر به حزب مخالف ، the یا K.M.T. واگذار کرد که تا حد زیادی به دلیل نارضایتی از نحوه برخورد دولت با مسائل اقتصادی بود ، یک تغییر قابل‌توجه بود .

Editors

gumbo ، خوراک کلاسیک اورلئان ، مرده‌است . زنده باد gumbo .

Milkers هوشمند و یک گلخانه خودکار : داخل یک مزرعه کوچک تک - تک

" من پوست من را دوست دارم ! " چرا والدین سیاه به مدارس Afrocentric مراجعه می‌کنند ؟

تبلیغ

این تلفات باعث شد که خانم Tsai به عنوان رئیس حزب استعفا دهد و او را کم‌تر از نامزد شدن نامزد ریاست‌جمهوری در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده محروم کند .

یک تلویزیون در شهر تایپه در شهر تایپه ، سخنرانی خود را در اوایل این ماه بیان می‌کند . او گفت که تایوان " باید با چین متحد شود و تلاش‌های استقلال را می‌توان با نیروهای مسلح انجام داد .

اعتبار

سم Yeh / خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

تصویر

یک تلویزیون در شهر تایپه در شهر تایپه ، سخنرانی خود را در اوایل این ماه بیان می‌کند . او گفت که تایوان " باید با چین متحد شود و تلاش‌های استقلال را می‌توان با force.Cred itSam itSam Yeh / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ )

اما رد سخنرانی خانم Tsai از سخنرانی آقای Xi حمایت رای دهندگان را مانند لی Imte ، یکی از ساکنان تایپه ، به دست آورده‌است . خانم لی گفت که او تا همین اواخر از عدم تمایل خانم Tsai به اولویت‌بندی ازدواج همجنس باز ناامید شده بود، مساله‌ای که پیش از انتخاب شدنش در سال ۲۰۱۶ با آن مبارزه کرده بود .

منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...