تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

دیگر کشورها نیز به نیروهای نظامی کمک کردند ، اما نیروهای آمریکایی بیشتر جنگ را انجام دادند ."

اتحاد جماهیر شوروی از کره‌شمالی در آغاز جنگ حمایت کرد و به آن سلاح ، تانک و توصیه‌های استراتژیک داد . اما چین به زودی به عنوان مهم‌ترین هم‌پیمان خود ظاهر شد و سربازان را برای مبارزه در کره به عنوان راهی برای حفظ درگیری در مرز خود اعزام کرد .

پروفسور Cumings گفت که رهبر چین ، مائو تسه تونگ ، شاهد مشارکت چین در جنگ به عنوان راهی برای سپاسگزاری از کمونیست‌ها در جنگ داخلی چین بود .

پروفسور آرمسترانگ گفت : " ارتباط می‌دانی زیادی بین نیروهای آمریکایی و چین وجود داشت و به این معنی که این اولین و تنها جنگ بین چین و ایالات‌متحده بود .

ثبت‌نام برای مترجم شفاهی

برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .

پروفسور آرمسترانگ گفت : " از زمان جنگ کره به بعد بود که ما حضور نظامی دائمی و جهانی آمریکا را داشتیم که قبلا ً هرگز ندیده بودیم . " کشورهای دیگر که میزبان نیروهای آمریکایی هستند عبارتند از : قطر ، ژاپن ، ایتالیا و آلمان ." این یک نقطه عطف واقعی برای نقش جهانی آمریکا بود ."

تبلیغ

در دهه‌های بعد از جنگ ، کره‌جنوبی به یک نیروگاه اقتصادی تبدیل شد . پروفسور Cumings گفت که بسیاری از شهروندان آن در حال حاضر کمی از این درگیری اطلاع دارند و " یک جهت گیری جبری " نسبت به شمال ایزوله شده از نظر اقتصادی دارند .

در همین حال ، کره‌شمالی به " بزرگ‌ترین پایگاه نظامی جهان " با چهارمین ارتش بزرگ جهان تبدیل شد .

پروفسور Cumings گفت : " ژنرال‌ها هنوز در حال مبارزه با جنگ هستند .

در سال ۲۰۱۳ ، سربازان کره‌جنوبی یک مرد کره‌جنوبی را که سعی داشت از یک رودخانه در انتهای غربی مرز عبور کند ، کشتند .

در سال ۱۹۸۴ ، یک درگیری مسلحانه در Panmunjom درگرفت که یک شهروند از آنچه در آن زمان بود، اتحاد جماهیر شوروی از مرز عبور کرد تا به غرب خیانت کند. نیروهای کره‌شمالی آتش گشودند تا او را متوقف کنند و ماموران مرزی کره‌جنوبی به عقب تیراندازی کردند . یک سرباز کره‌جنوبی و سه مرزبان کره‌شمالی کشته شدند .

در اخبار جداگانه در روز دوشنبه ، ارتش کره‌جنوبی گفت که یک شهروند آمریکایی را دستگیر کرده‌است که به مرز بین کره نزدیک شده‌است .

دفاع کره‌جنوبی ، پلیس و سخنگویان اطلاعاتی همه بازداشت یک آمریکایی را تایید کرده‌اند ، اما هیچ کدام از آن‌ها جزئیاتی در مورد این پرونده ارائه نمی‌کنند .

سفارت آمریکا در سئول گفت که از این گزارش آگاه بوده اما نتوانست جزئیات بیشتری را ارائه دهد .

در سال ۲۰۱۴ ، یک آمریکایی بعد از تلاش برای شنا کردن به شمال توسط نیروهای کره‌جنوبی در ساحل رودخانه نزدیک مرز غربی بازداشت شد . پس از اینکه او دستگیر شد ، به مقامات گفت که قصد دارد به کره‌شمالی برود تا با رهبر خود کیم جونگ اون ملاقات کند .

اما به نظر می‌رسد که خانم Tsai " یک کشور " ، دو سیستم " در تایوان پشتیبانی می‌کند که در سراسر خطوط حزبی گسترش‌یافته است . رئیس Kuomintang ، وو Den yih در سخنرانی هفته گذشته به اعضای حزب گفت که اجماع ۱۹۹۲ " بی‌ربط " به " یک کشور ، دو سیستم " پیشنهاد شده توسط آقای Xi بود .

وین چیانگ ، یک قانونگذار Kuomintang که پدر بزرگش چیانگ Kai بود ، رئیس‌جمهور طولانی‌مدت جمهوری چین بود ، تاکید خانم Tsai بر نیاز به پکن برای احترام به دموکراسی و آزادی تایوان را ستود . به همین دلیل ، آقای چیانگ توسط اعضای این حزب و حامیان آن مورد انتقاد قرار گرفت .

آقای چیانگ همچنین پیشنهاد آقای Xi را رد کرد و گفت : " تایوان در هنگ‌کنگ نیست . اکثر مردم تایوان همچنین یافتن " یک کشور ، دو سیستم " را غیر ممکن می‌دانند .

یکی دیگر از اعضای هیات نمایندگی Kuomintang ، جیسون Hsu ، در مصاحبه‌ای گفت که سخنرانی آقای Xi نشان داد که اجماع ۱۹۹۲ برای حزب او به عنوان یک رویکرد برای روابط با چین مناسب نیست و that برای فکر کردن به یک استراتژی جدید نیاز دارد .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...