تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

روشن نیست که آیا موج کنونی حمایت از خانم Tsai شانس خود را در انتخابات مجدد افزایش خواهد داد ، با این فرض که تغییرات اندکی در مورد چالش‌های داخلی که او هنوز با آن مواجه است ، تغییر خواهد داد .

خانم گلاسر گفت : " مساله این است که آیا افزایش حمایت Tsai only موقتی است یا نه . "

اما او اشاره کرد که تهدیدات چین علیه تایوان به نفع حزبی است که بیشتر از پکن انتقاد می‌کند .

او گفت : " مردم می‌خواهند دولتی که بتواند آن‌ها را از تهدیدات خارجی حفظ کند زمانی که احساس ناامنی می‌کنند ."

امضا

تبلیغ

در قلب مناقشه تایوان به اصطلاح اجماع ۱۹۹۲ ، توافق نانوشته بین پکن و دولت Kuomintang که قدرت سیاسی در تایوان را در آن زمان به انحصار خود درآورده است ، وجود دارد . این قرارداد نشان می‌دهد که تنها یک چین وجود دارد که شامل تایوان نیز می‌شود ، اما هر دو طرف می‌توانند " یک چین " را به روش خودشان تعریف کنند .

برای پکن ، این به معنای جمهوری خلق چین است . برای the جمهوری چین نام رسمی تایوان است .

خانم Tsai از تایید توافق سال ۱۹۹۲ با همه ، رهبری آقای Xi برای تعلیق تماس‌های رسمی با دولت امتناع کرده‌است .

آقای Xi در سخنرانی خود گفت که در صورت اتحاد صلح‌آمیز تایوان تحت عنوان " یک کشور ، دو سیستم " مدل سیاسی چین برای اداره هنگ‌کنگ استفاده خواهد شد ، منطقه‌ای که در آن نگرانی‌هایی در مورد کاهش آزادی‌ها در قانون آقای Xi وجود دارد .

تحلیلگران می‌گویند که خانم Tsai با مهارت از سخنرانی آقای Xi برای برابر با توافق سال ۱۹۹۲ با " یک کشور ، دو سیستم " استفاده کرده‌است . که the را در حالت تدافعی نسبت به حمایت از سال ۱۹۹۲ قرار داده‌است .

تغییر گارد در تالار یادبود چیانگ Kai در تایپه . حزب آقای چیانگ ، the ، که روابط نزدیکتری با چین دارد ، در حال دفاع از سخنرانی آقای Xi بوده‌است .

اعتبار

اسحاق لاورنس برای روزنامه نیویورک‌تایمز

تصویر

تغییر گارد در تالار یادبود چیانگ Kai در تایپه . حزب آقای چیانگ ، the که روابط نزدیکی با چین دارد ، در حالت تدافعی نسبت به Xi itIsaac ، Lawrence برای نیویورک‌تایمز ، موضع گرفته‌است .

بانی گلاسر ، مدیر پروژه برق چین در مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی در واشنگتن ، گفت : " The نمی‌خواهد به عنوان دفاع از حالت ( Xi ) برای اتحاد برچسب گذاری شود که منجر به فرسایش آزادی‌ها در هنگ‌کنگ شده‌است . "

" یک کشور ، دو سیستم " از زمان بازگشت از کنترل استعماری بریتانیا در سال ۱۹۹۷ در هنگ‌کنگ مورد استفاده قرار گرفته‌است . این مدل با ارائه خودمختاری از پکن ، به ساکنان هنگ‌کنگ آزادی بیشتری نسبت به شهروندان در سایر نقاط چین می‌دهد . اما فضا برای فعالیت‌های طرفدار دموکراسی و آزادی بیان در سال‌های اخیر کاهش‌یافته است .

تبلیغ

در چین ، Ma Xiaoguang ، سخنگوی دفتر امور تایوان ، روز چهارشنبه گفت که اجماع ۱۹۹۲ و " یک کشور ، دو سیستم " یک‌سان نبوده اند .

ژو Songling ، رئیس موسسه مطالعات تایوان در دانشگاه یونیون پکن ، گفت که یک " یک کشور ، دو سیستم " برای تایوان نیاز به تکرار این یک در هنگ‌کنگ ندارد .

پروفسور ژو گفت : " دو سیستم برای تایوان می‌تواند مورد مذاکره قرار گیرد . شما می‌دانید که " یک کشور ، دو سیستم " حتی قبل از شروع مذاکره برای تایوان مناسب نیست . "

در نامه آن‌ها نوشته شده بود : " تایوان سرزمین مقدسی است که نسل‌ها از اجداد ما در آنجا زندگی می‌کردند و از جان خود محافظت می‌کردند . " این نامه هرگز به چین تعلق نداشته است .

سخنرانی آقای Xi همچنین به خانم Tsai کمک کرد تا با ضربه‌ای به the مخالف برخورد کند ، که روابط نزدیکی با چین دارد و بهترین شریک گفتمان پکن است .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...