تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

لی لی گفت : " از نظر تغییر وضعیت تایوان برای بهتر , من واقعا ً می‌توانم به کسی فکر کنم که توانایی بیشتری نسبت به تسای دارد . "

اصطلاحات تشویق برای تی سای سای رسانه‌های اجتماعی تایوانی را تحت هجوم قرار داده‌است , با یک پست ویروسی که او را به عنوان مادری که از یک زورگو دفاع می‌کند به تصویر می‌کشد . صدها پزشک زن از سراسر تایوان یک آگهی در صفحه اول را در دو روزنامه محلی منتشر کردند و خوانندگان را بر آن داشتند تا از این آگهی حمایت کنند .

در بیانیه‌ای مشترک هفته گذشته , نمایندگان مردم بومی تایوان همچنین تاکید کردند که تایوان بخشی از چین است .

" تایوان سرزمین مقدسی است که نسل اجداد ما در آن زندگی می‌کردند و با زندگی شان محافظت می‌شدند . " " هرگز به چین تعلق ندارد . "

این سخنرانی با برخورد ضربه‌ای به حزب مخالف , که روابط نزدیکتری با چین دارد و شریک گفتمان ترجیحی پکن است , کمک کرد .

انتخاب ویراستاران

بعد از اینکه اردوگاه بهشت را ویران کرد

یک انقلاب آرام : زنان بیشتری به دنبال طلاق در آفریقای غربی محافظه‌کار هستند

یخچال‌های طبیعی در حال عقب‌نشینی هستند . میلیون‌ها به آب خود متکی هستند .

تبلیغات

انتخابات ماه ژوئیه با چالش‌های چندی مواجه است که مهم‌ترین آن‌ها امنیت آن‌ها است و طالبان بخش‌های بزرگی از کشور را تهدید می‌کند . همچنین ترس‌هایی وجود دارند مبنی بر اینکه تقلب رای‌گیری را تضعیف خواهد کرد , چرا که اغلب اینگونه است .

یک انتخابات پارلمانی در ماه اکتبر با اتهامات گسترده تقلب و سو مدیریت لکه‌دار شد . تقریبا ً سه ماه بعد , نتایج هنوز قطعی نیستند .

محمد یوسف رشید , که ریاست نشست مستقل انتخابات آزاد و آزاد افغانستان را برعهده دارد , گفت که کمیسیون انتخابات افغانستان در تلاش است تا اعتماد مردم را پس از انتخابات مکرر آشفته بازپس بگیرد و اصلاحات جدی برای جلوگیری از وقوع یک بحران مورد نیاز است .

رشید رشید گفت : " این ماموران فعلی قادر به رهبری انتخابات نیستند و ما از ضعف آن‌ها آگاهیم . " دوم اینکه در مورد فساد و کلاهبرداری است . متاسفانه انتخابات مجلس پر از تقلب بود . اگر ما این مسائل را حل نکنیم , بار دیگر انتخابات ریاست‌جمهوری مانند یک کسبوکار خواهدبود . "

بلیط‌های که برای مسابقه ماه ژوئیه شکل می‌گیرند , نشان می‌دهند که چگونه به سرعت در سیاست افغانستان ائتلاف می‌کنند .

حنیف اتمر , به عنوان یک افسر جوان اطلاعات در روزه‌ای پایانی حکومت دوران شوروی در اواخر دهه ۱۹۹۰ , پیش از این که نام خود را پس از حمله آمریکا به عنوان یک مدیر محترم هدایت کند که چندین وزارتخانه را رهبری می‌کرد , آغاز شد . حنیف اتمر , در حین فرار , دو نفر از مبارزان سابق مجاهدین را انتخاب کرد که به جنگ چریکی علیه دولت حمایت‌شده از سوی شوروی , که در آن خدمت کرده بود , پیوستند .

در آخرین مرحله از جنگ علیه اتحاد جماهیر شوروی و یا به مدت کوتاهی پس از آن, هنگامی که دو طرف مخالف یکدیگر بودند , هم حنیف اتمر و هم یکی از همکارانش , یک ران از دست دادند .

بلیط " غنی غنی " نیز شامل رقبای قبلی است . تا زمانی که او به عنوان وزیر کشور در ماه گذشته منصوب شد , آقای صالح صالح که اکنون یکی از رهبران انتخاباتی غنی است , یک منتقد سرسخت رئیس‌جمهور بود .

بحران جمعیتی در چین

دانشگاهیان چینی اخیرا ً یک هشدار صریح صادر کرده‌اند : کشور با افت شدید جمعیت در دهه‌های اخیر مواجه است , روندی که می‌تواند پیامدهای اقتصادی و سیاسی زیادی داشته باشد .

جزئیات زنان باید بچه‌دار شوند تا سطح جمعیت را حفظ کنند , اما نرخ باروری رسمی در حال حاضر برای زنان باردار است و حتی این رقم مورد اختلاف است .

با توجه به این مسیر , دانشمندان تخمین زدند که جمعیت کشور در حال کاهش است . و برخی کارشناسان معتقدند که این امر دیر یا زود شروع می‌شود .

منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...