تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

" نیروی دریایی فیلیپین پیشنهاد کرد که، چرا فیلیپین این کار را انجام نداده است تا ما یک پایگاه دریایی در آنجا داشته باشیم ؟ او روز پنجشنبه به خبرنگاران خارجی گفت : " پس ما قابلیت‌های کشتیسازی داریم ."

advertisement

دولت مالک محل و اجاره آن است و وزیر دفاع گفت که شرکت‌های آمریکایی ، استرالیایی ، ژاپنی و کره‌جنوبی نیز ابراز علاقه کرده‌اند . اما او گفت که او با پیشنهاد یک سناتور فیلیپین موافق است که این کشور " اکنون باید آن را کاملا ً انجام دهد ."

موقعیت اقای Duterte روشن نیست .

خلیج Subic ، در حدود ۵۰ مایلی شمال غرب مانیل در جزیره of ، محل پایگاه اصلی نیروی دریایی آمریکا در طول جنگ سرد بود و به دریای جنوب چین باز می‌گردد .

مقامات شرکت‌هایی که منافع خود را نشان داده‌اند را شناسایی نکرده اند ، اما بارانداز در حال حاضر در حال حاضر در حال حاضر در حال حاضر در حال حاضر در دسترس است که شرکت‌های چینی ، حتی آن‌هایی که تحت کنترل دولت نیستند ، اغلب در جاسوسی صنعتی شرکت می‌کنند و به عنوان ابزار نفوذ دولت چین و اقدامات جاسوسی عمل می‌کنند .

قاضی آنتونیو تی . Carpio دادگاه عالی فیلیپین ، یکی از منتقدان سخنگوی موضع دوستانه آقای Duterte ، از جمله مقاماتی است که به طور عمومی نسبت به حضور چین در خلیج Subic هشدار داده‌اند .

" چرا ما به چینی‌ها اجازه خواهیم داد تا در Subic جای پایی به دست آورند که در حال تلاش برای تصرف دریای فیلیپین غربی است ؟ او گفت : " این کار منطقی نیست .

Editors

۲۳، ۰۰۰ Nicaraguans به کاستاریکا رفته‌اند . ۵۰ Fugitives در اینجا پنهان شده‌اند .

نیروهای افغانستان یک گروه مبارزه با سو استفاده و خشم را رها کردند

آیا تحقیقات دی ان ای باستانی Revealing جدید یا سقوط به Traps قدیم است ؟

advertisement

یک واحد فیلیپینی به نام صنایع سنگین و گروه ساخت‌وساز ، یک شرکت کره‌ای ، در سال ۲۰۰۶ این سایت را تصرف کرد و کارخانه کشتی‌سازی را ساخت که بیش از ۲۰، ۰۰۰ نفر را استخدام کرده و کشتی‌های باری بزرگ را ساخته‌است . اما تقاضا برای کشتی‌های جدید کاهش‌یافته است ، هزاران کارگر بی‌کار شده‌اند و بازوی فیلیپین of پس از عدم پرداخت ۴۰۰ میلیون دلار وام ، این ماه به ورشکستگی کشانده شده‌است .

آقای Lorenzana ، وزیر دفاع ، گفت که برای کمک به کشور برای ساخت نیروهای دریایی این کشور از بارانداز استفاده خواهد شد . وی گفت که نیروی دریایی فیلیپین امیدوار است که در دهه آینده ۲۰ کشتی خریداری کند و گارد ساحلی و اداره شیلات دستور تخلیه کشتی‌ها را صادر کرده‌اند .

آقای Lorenzana گفت : " بنابراین من فکر می‌کنم برای این کارخانه کشتی‌سازی در فیلیپین فرصت شغلی کافی وجود دارد " . وی همچنین در میان مقامات کابینه آقای Duterte دیده می‌شود که نسبت به تجمع ارتش چین در منطقه محتاط بوده‌اند .

او گفت که دولت می‌تواند به طور کامل حیاط را اشغال کند و یا اکثریت سهام را به کس دیگری اجاره دهد در حالی که سهم اقلیت را نگه می‌دارد .

آقای Lorenzana گفت : " به این طریق ما می‌توانیم کنترل داشته باشیم " و افزود که دپارتمان مالی دولت هنوز در حال مطالعه عقاید خود است .

در سال‌های اخیر ، چین پایگاه‌های نظامی خود را در جزایر مسکونی سابق و صخره‌های مرجانی در دریای جنوب چین اشغال کرده و به جزایر فیلیپین ، ویتنام ، اندونزی ، مالزی و برونئی نزدیک‌تر کرده‌است .

این کشور همچنین ادعا می‌کند که بیشتر دریا و ذخایر بالقوه سودمند نفت و گاز ، به عنوان آبه‌ای قلمروی آن ، منجر به رویارویی پرتنش با همسایگان و ایالات‌متحده می‌شود که به طور منظم کشتی‌های نیروی دریایی را از طریق دریا برای ایجاد حق ناوبری به دریا اعزام می‌کند . بسیاری از جهان به دریا به عنوان آب بین‌المللی نگاه می‌کنند و یک دادگاه بین‌المللی یک حکم فراگیر را علیه رفتار چین در منطقه در سال ۲۰۱۶ ایجاد کرده‌است .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...