تبلیغات

خلبان

خلبان

صحنه‌ای که خارج از پارلمان در لندن در سالن عمومی سازمان حفاظت محیط‌زیست در لندن

بریتانیا در انتظار ترزا است .

نخست‌وزیر باید تا روز دوشنبه با طرحی به روز شده برای خروج بریتانیا از برنامه کاری که در آن برنامه‌ریزی شده‌بود به پارلمان بازگردد .

چند روز پس از اینکه مجلس نمایندگان طرح اولیه خود را رد کرد , او از رهبران حزب مخالف دعوت کرد تا در مورد مصالحه گفتگو کنند . اما رهبر اپوزیسیون , جرمی مک گری , از او خواست تا یک " خروج " را رد کند . دولت ممکن است درخواست را به عنوان " شرایط غیرممکن " رد کند . "

از نظر اروپا : مقامات رسمی در ابتدا شاهد بحران سیاسی در بریتانیا به عنوان یک پیروزی بودند , قوی و متحد در چهره سردرگمی و آشفتگی در لندن . اما اکنون که به نظر می‌رسد بریتانیا بدون توافق می‌تواند بلوک را ترک کند , سازمان ملل نگران است .

تحلیل : ممکن است که در " دنیای متمدن " که سیاست بریتانیا است " نابود ناشدنی " باقی بماند . نخست‌وزیر در لندن می‌نویسد : " نخست‌وزیر هر روز بیدار می‌شود تا خود را در یک بحران بزرگ سیاسی ببیند . " و هر روز جان سالم به در می‌برد . "

انتخاب ویراستاران

به زندان انداختن مرد اشتباه : تحقیقات در نیویورک علی‌رغم خطرات جدی , در نیویورک باقی می‌ماند .

اعتیاد هروئین توضیح داد که چگونه مواد مخدر مغز را می‌ربایند

کاری بدون هدف

واحد فیلیپین یک شرکت کشتیرانی کره‌جنوبی است .

اعتبار

جی - خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

تصویر

واحد فیلیپین یک شرکت کشتیرانی کره‌جنوبی در آژانس خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ )

نگرانی از چین می‌تواند سرنوشت یک کارخانه کشتی‌سازی فیلیپین را تعیین کند

بزرگ‌ترین کارخانه کشتی‌سازی این کشور که حدود ۱۲ مایل از پایتخت مانیل تشکیل شده‌است به یک گیر ژئوپلیتیک تبدیل شده‌است .

تبلیغات

زمینه : این سایت پایگاه اصلی نیروی دریایی آمریکا در طول جنگ سرد بود . در سال ۲۰۰۷ , یک واحد محلی از یک شرکت کره‌جنوبی آن را اجاره کرد و برای ساخت کشتی‌های باری به مردم کمک کرد . سپس در اوایل این ماه , شرکت برای ورشکستگی واصل شد و سایت را برای تصرف در آورد .

حالا چی ? مقامات گفتند که دو شرکت چینی از جمله چندین شرکت خارجی بودند که به این سایت علاقمند بودند . اما وزیر دفاع کشور اکنون پیشنهاد می‌کند که یارد کشتی‌سازی تحت کنترل دولت باشد تا آن را از دستان پکن دور نگه دارد .

چرا اهمیت دارد : یارد کشتی‌سازی در حال تغییر دست در میان نگرانی‌های رو به افزایش در مورد شرکت‌های چینی است , حتی آن‌هایی که تحت کنترل دولت نیستند و به عنوان نماینده نفوذ و تلاش‌های جاسوسی پکن عمل می‌کنند . همزمان , چین به اشغال و ساخت پایگاه‌های نظامی در جزایر جنوب دریای چین در نزدیکی فیلیپین ادامه می‌دهد .

در اینجا

خاموش شدن : رئیس‌جمهور ترامپ با به تعویق انداختن سفر برنامه‌ریزی‌شده او به خارج , به سخنگوی مجلس , نانسی پلوسی , برای تهدید به تاخیر در سخنرانی وضعیت این اتحادیه , ضربه زد .

جمال مبارک : یک کتاب جدید توسط سه روزنامه‌نگار ترک , توصیف جامعی از قتل یک مخالف سعودی در سال گذشته در استانبول ارائه می‌دهد .

شرکت

" گلدمن ساکس " : گلدمن ساکس , در تلاش برای به حداقل رساندن نقش خود در طرح کلاهبرداری چند میلیارد دلاری که شامل یک صندوق سرمایه‌گذاری مالزیایی است , کمپینی را بر علیه یک شریک سابق آغاز کرده‌است که او را به عنوان یک فرد خبره نشان می‌دهد .

تبلیغات

فیس بوک : شرکت رسانه‌ای اجتماعی اعلام کرد که تقریبا ً تمام صفحات و حساب‌های مربوط به دو کمپین دروغ از روسیه را حذف کرد که کاربران را در اروپای شرقی و آسیای مرکزی هدف قرار دادند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...