تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

اسدالله اوف ، یکی از اعضای حزب وحدت اپوزیسیون ، گفت : " تعویق انتخابات دو دلیل دارد - یکی از مذاکرات صلح مداوم است ، همانطور که ما شنیده‌ایم که دولت آمریکا می‌خواهد به توافقی با طالبان برسد . انتخابات پارلمانی آشفته و آشفته بود . منصفانه و شفاف نبود . ما فکر می‌کنیم که تعویق انتخابات زمان بیشتری برای آماده‌سازی کمیسیون انتخابات به ارمغان می‌آورد ."

کریم امین ، یکی از اعضای حزب اسلامی ، گفت که از تاخیری استقبال خواهند کرد که به زمان بیشتری برای مذاکرات صلح اجازه می‌دهد تا قبل از رسیدن به رقابت بر سر قدرت ، زمان بیشتری برای مذاکرات صلح داشته باشند .

آقای امین گفت : " قبل از انتخابات ، نتیجه مذاکرات باید روشن باشد .

مقامات می‌گویند که فیلیپین باید از کشتی‌سازی استفاده کند تا آن را از چین دور نگه دارد .

واحد Philippine صنایع سنگین فیلیپین و گروه ساخت‌وساز ، یک شرکت کره‌جنوبی ، کارخانه کشتی‌سازی در خلیج Subic را بنا کردند . اما این ماه در ماه جاری به ورشکستگی کشانده شد .

اعتبار

جی Directo / خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

تصویر

واحد Philippine صنایع سنگین فیلیپین و گروه ساخت‌وساز ، یک شرکت کره‌جنوبی ، کارخانه کشتی‌سازی در خلیج Subic را بنا کردند . اما این پرونده برای ورشکستگی بایگانی شد (خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ )

نویسنده: جیسون وینسون

مانیل - به گفته وزیر دفاع در روز پنج شنبه ، پس از این که مقامات نگرانی‌هایی را مطرح کردند که شرکت‌های چینی که به دنبال گرفتن آن هستند ، به عنوان نمایندگان پکن عمل می‌کنند و قدرت چین را عمیق‌تر وارد منطقه می‌کنند ، دولت فیلیپین باید کنترل بزرگ‌ترین کارخانه کشتی‌سازی کشور را به دست گیرد .

به گفته مقامات فیلیپین ، یکی از شرکت‌های خارجی که علاقه خود را به کشتی‌سازی پراکنده خلیج Subic ابراز کرده‌اند ، دو شرکت چینی هستند که یکی از آن‌ها متعلق به دولت فیلیپین است . آن‌ها ابراز نگرانی کرده‌اند که سلطه چین در این حیاط به چین ، که حضور نظامی و نظامی خود را در منطقه گسترش می‌دهد و جزایر را در دریای جنوب چین که توسط فیلیپین و برخی دیگر ادعا می‌شود ، تصرف کند .

Delfin Lorenzana ، وزیر دفاع ، گفت که او مساله بارانداز را در جلسه‌ای در روز چهارشنبه با رودریگو Duterte ، رئیس‌جمهور ، مطرح کرده‌است که تلاش کرده‌است روابط خود را با پکن بهبود بخشد، سیاست گذاران آمریکایی را نگران کرده‌است که مدت زیادی فیلیپین را به عنوان یک کنترل استراتژیک در چین دیده‌اند . همچنین در این دیدار وزیر امور خارجه Teodoro Locsin جونیور بود . و مدیران اقتصادی کشور .

ثبت‌نام برای مترجم شفاهی

برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .

امضا

تبلیغ

آقای Lorenzana گفت که دریای جنوب چین به عنوان " جدی‌ترین چالش امنیتی برای فیلیپین " ظاهر شده‌است .

وی گفت : " چین ، همسایه بزرگ همسایه ما ، برخی ویژگی‌های نزدیک به سواحل ما را اشغال و militarized کرده‌است . من می‌خواهم تاکید کنم که فیلیپین همچنان به نظر می‌رسد که حکم دادگاه استیناف معتبر و قانونی باشد. ما نه ، و نه ، هیچ بخشی از قلمرو خود را تسلیم نخواهیم کرد ."

تا کنون آقای کیم به طور گسترده به آقای مون بی‌توجهی کرده‌است ، که رسانه‌های کره‌شمالی به عنوان نوکر spineless از آمریکا به تصویر کشیده شده‌اند . اما تغییر چشمگیر در لحن و سیاست به سمت گفتگوهای دو جانبه بین دو کره نشان می‌دهد که آقای کیم شانس توسعه و برجسته شدن شکاف بین آقای مون و اقای ترامپ را می‌بیند ، شرط می‌بندم که ایالات‌متحده قادر به افزایش فشار بیشتر در شمال نخواهد بود اگر آن رضایت کره‌جنوبی را نداشته باشد .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...