تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

سفر کیم جونگ اون ممکن است باعث رانندگی بین کره‌جنوبی و ایالات‌متحده شود .

خبرگزاری دولتی کره‌شمالی عکسی را منتشر کرد که در آن گفته شد که کیم جونگ اون در سخنرانی روز سال نو در پیونگ یانگ سخنرانی کرد.

اعتبار

آژانس خبری مرکزی کره از طریق رویترز

تصویر

خبرگزاری دولتی کره‌شمالی عکسی را منتشر کرد که در آن گفته شد که کیم جونگ اون در حال سخنرانی روز سال نو در آژانس خبری مرکزی itCreditKorean itCreditKorean از طریق رویترز است .

- هون - هون - Hun و دیوید ای . Sanger

سئول ، کره‌جنوبی - پس از اعلام سال نو توسط رهبر کره‌شمالی ، کیم جونگ اون ، گفت که او به تولید انبوه سلاح‌های هسته‌ای و موشک‌های بین‌قاره‌ای در سال ۲۰۱۸ کمک خواهد کرد تا مذاکرات مستقیم با کره‌جنوبی را آغاز کند به این امید که گوه‌ای مستقیمی با کره‌شمالی داشته باشد .

آقای کیم ، شاید حس تنش داغ بین رئیس‌جمهور ترامپ و رئیس‌جمهور ماه جائه وون کره‌جنوبی را حس کرده و خواستار گفتگوی فوری بین دو کره قبل از افتتاح المپیک زمستانی در ماه آینده در جنوب شد .

رابطه قوی بین متفقین ماه‌ها طول کشیده‌است ، چون آقای ماه ، یک لیبرال ، برای ایجاد فرصت‌های اقتصادی و دیپلماتیک با شمال بحث می‌کند ، حتی با اینکه آقای ترامپ به سختی تلاش کرده‌است تا شمال را تحت فشار تحریم‌ها قرار دهد . آقای ماه همچنین آقای ترامپ و دستیارانش را در ماه‌های اخیر با پیشنهاد وی مبنی بر حق وتو کردن هر گونه اقدام نظامی پیش دستانه در برابر برنامه هسته‌ای کره‌شمالی ، خشمگین ساخت .

تغییرات آب و هوا : در دهه‌های آینده ، بسیاری از بزرگ‌ترین سوالات اقتصادی دنیا ، در هسته شان ، سوالات آب و هوایی مطرح خواهند شد . اینها برخی از موارد بزرگ هستند .

ارل Mountbatten ، که بر خروج بریتانیا از هند ، در دهلی‌نو در سال ۱۹۴۸ نظارت داشت .

اعتبار

آسوشیتد پرس

تصویر

ارل Mountbatten ، که بر خروج بریتانیا از هند ، در دهلی‌نو در انتشارات ۱۹۴۸.Cred itAssociated نظارت داشت .

Perspective میشرا شرکت‌کننده - - استدلال می‌کند که The malign the ، نویسنده Ed Brexiteers ، شباهت‌هایی در سفر ویرانگر امپراتوری بریتانیا از هند دارد .

تیم Open استرالیا : سیمونا Halep ، سرنا ویلیامز و نواک Djokovic به دور سوم سفر کردند . برای به روز رسانی ‌های بیشتری از ملبورن در اینجا دنبال کنید .

اسکار : به نظر می‌رسد که مراسم اعطای جوایز امسال میزبان میزبانی این کشتی نخواهد بود . به همین دلیل است که ممکن است این چیز بدی برای نمایش نباشد .

تبلیغ

داستان‌های عشق کوچک : ستون ما از خوانندگان که داستان‌های عاشقانه‌ای از بیش از ۱۰۰ کلمه ارائه نکرده ، در حال رفتن به جهانی است که با استرالیا آغاز می‌شود . اگر یک داستان شخصی کوتاه درباره پیوندهایی که ( و گاهی اوقات می‌شکند ) ، به nytimes.com / tinylovestories بروید و " استرالیا " را در ابتدای ورود خود بنویسید .

زندگی هوشمند

نکاتی برای یک زندگی بهتر .

CreditJulia Gartland برای نیویورک‌تایمز . Stylist غذا : liza Jernow .

طرز تهیه آن روز : Cauliflower برنج به گردش recipe هفتگی شما تعلق دارد .

حافظه خود را آموزش دهید، با استفاده از سیستم‌هایی که اعداد را به حروف متصل می‌کنند که می‌توانند به صداها ، جملات و تصاویر تبدیل شوند .

در دنیای آشفته دنیای دیجیتال ممکن است غیر ممکن به نظر برسد ، اما از طریق مدیتیشن مدیریت می‌شود .

داستان برگشت

نمایشگاه بین‌المللی خودروی آمریکای شمالی در دیترویت ، میزان زیادی از نامه‌های سربه‌مهر " خود را از دست داده‌است زیرا توجه این صنعت از قدرت اسب‌بخار به تکنولوژی بالا منحرف شده‌است .

مایکروسافت : شرکت ۵۰۰ میلیون دلار برای کمک به پرداختن به بحران مسکن مقرون‌به‌صرفه در سیاتل ، که یکی از تعدادی از شهرهایی است که رشد انفجاری صنعت فن‌آوری به گسترش نابرابری کمک کرده‌است ، داد .

BlackRock : لاری فینک ، مدیر اجرایی شرکت سرمایه‌گذاری ، شرکت‌ها را در سراسر جهان بر آن داشت تا رهبری در زمینه مسائل اجتماعی را به عهده بگیرند ، به خصوص در جایی که دولت‌ها نتوانند این کار را به طور موثر انجام دهند ."


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...