تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

The می‌تواند کارساز باشد . ساعاتی پس از سخنرانی آقای کیم ، دفتر آقای مون از پیشنهاد کره‌شمالی استقبال کرد ، به گونه‌ای که بتواند تنش‌های موجود با ایالات‌متحده را وخیم‌تر کند .

یک سخنگوی ریاست‌جمهوری گفت : " ما پیش از این تمایل خود را برای شرکت در گفتگو با کره‌شمالی در هر زمانی ، به هر حال و هر شکلی اعلام کرده‌ایم ، تا زمانی که هر دو طرف بتوانند درباره احیای روابط خود و صلح در شبه‌جزیره کره بحث و تبادل نظر کنند ."

این بیانیه بر نقش دو کره در حل بحران هسته‌ای تاکید کرد . در مقابل ، رئیس‌جمهور ترامپ رویکرد سخت‌تری را دنبال کرده‌است و می‌گوید که هیچ گفتگویی بدون نشانه وجود ندارد که کره‌شمالی آزمایش هسته‌ای و موشکی خود را رها کند و بدون این که درک کند هدف نهایی هر مذاکره یک فروپاشی کامل و قابل تایید از قابلیت هسته‌ای کره‌شمالی است .

رابرت Litwak ، نویسنده " پیش‌گیری از Breakout هسته‌ای کره‌شمالی " و محقق در مرکز بین‌المللی پژوهشگران وودرو ویلسون گفت : " زمان‌بندی این overture ، با ترکیب با قابلیت اعلان جدید خود برای حمله به ایالات‌متحده ، در حال تغییر حساب دیفرانسیل و انتگرال " است .

Editors

" الو الو " ( Tarell Alvin Moved) از " مهتاب " به "برادوی " و فراتر از آن حرکت کرده بود.

چاقی مفرط N.F.L.

ترامپ و پوتین پنج بار از او دیدن کرده‌اند . چی نوشته شده بود مرموز ؟

Koti ، یک تانکر نفت که در پاناما به ثبت رسید ، یکی از دو کشتی کشف‌شده توسط کره‌جنوبی بود که مظنون به نقض تحریم‌ها علیه کره‌شمالی بود .

اعتبار

Yonhap ، از طریق خبرگزاری فرانسه - خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

تصویر

The ، یک تانکر نفت که در پاناما به ثبت رسید ، یکی از دو کشتی کشف‌شده توسط کره‌جنوبی بود که مظنون به نقض تحریم‌ها علیه Korea.Cred شمالی از طریق خبرگزاری فرانسه - خبرگزاری فرانسه - گتی ایماژ )

آقای کیم ممکن است تا حدودی با نیاز شدید به عقب کشیدن تحریم‌ها که با تمام حساب‌ها شروع به گاز گرفتن کرده‌اند ، انگیزه داشته باشد .

advertisement

به عنوان بخشی از the ، آقای کیم با درخواست آقای مون برای اعزام یک هیات کره‌شمالی به المپیک زمستانی موافقت کرد . رئیس‌جمهور کره‌جنوبی شرط بسته‌است که در صورتی که ورزش‌کاران کره‌شمالی در حال رقابت باشند ، کره‌شمالی به احتمال بسیار کم‌تر در المپیک اختلال ایجاد خواهد کرد .

جنگ با فشار دیپلماتیک در بحبوحه نگرانی‌ها در مورد افزایش ترس از زرادخانه هسته‌ای کره‌شمالی به عمل می‌آید . در طول سال گذشته ، شمال چنان پیشرفت‌های تکنولوژیکی سریعی داشته‌است که می‌گوید اکنون می‌تواند با موشک به ساحل شرقی ایالات‌متحده حمله کند . کره‌شمالی هنوز یک جز کلیدی تهدید هسته‌ای خود را نشان نداده است - توانایی ساخت یک کلاهک که می‌تواند در برابر گرما و فشارهای وارد شدن مجدد به جو مقاومت کند - اما اختلاف کمی وجود دارد که به چنین قابلیت تری نزدیک می‌شود .

این تهدید به اندازه کافی قوی در نظر گرفته می‌شود مبنی بر اینکه آقای ترامپ به احتمال حمله پیشگیرانه به عنوان آخرین راه‌حل اشاره کرده‌است .

این نوع تفکر و نیز سخنان آتشین آقای ترامپ و آقای کیم ، کره‌جنوبی را تکان داده‌است که انتظار می‌رود در خط مقدم یک جنگ باشد . این پیشرفت‌ها همچنین باعث شد که ایالات‌متحده تحریم‌های شدیدتری را نسبت به گذشته اعمال کند و انواع روزنه‌های فرار آقای ترامپ را نادیده بگیرد .

با وجود تغییرات در قابلیت‌های هسته‌ای کره‌شمالی ، بیانیه سال جدید آقای کیم مشابه سال گذشته بود : برنامه هسته‌ای کره‌شمالی غیرقابل توقف است و اقای ترامپ باید به سادگی آن را بپذیرد .

این بار آقای کیم طرح‌هایی را برای " تولید کلاهک هسته‌ای و موشک‌های بالستیک " برای استقرار عملیاتی " در سال جاری توصیف کرد . متخصصان می‌گویند که در حالی که مشخص نیست چه " تولید انبوه " به معنای " تولید انبوه " از ۲۰ تا ۶۰ قبضه سلاح است ؛ در طی چند سال آینده که به راحتی می‌تواند دو یا سه برابر شود، به زرادخانه شبیه به بریتانیا یا فرانسه خواهد پرداخت .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...