تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

با این حال ، همان مقامات ، اظهار نظر آقای کیم را مبنی بر اینکه او اکنون یک " دکمه هسته‌ای " بر روی میزش دارد ، رد کرد . در حال حاضر ، به نظر می‌رسد که آقای کیم در عرض چند ثانیه نمی‌تواند سلاح را پرتاب کند . تمام آزمایشاتی که او از موشک‌های بالیستیک بین‌قاره‌ای انجام داد شامل سلاح‌های سوخت مایع است که ساعت‌ها طول می‌کشد تا برای راه‌اندازی آماده شوند .

مقدمه‌ای برای جنوب درست چند روز پس از اینکه واشنگتن متفقین و رقبای خود را در سازمان ملل متحد ساخت تا دور دیگری از تحریم‌های شدید علیه کره‌شمالی را حمایت کنند ، مطرح شد .

پارک صلح Imjingak در نزدیکی منطقه غیر نظامی که کره‌شمالی و کره‌جنوبی را از هم جدا می‌کند ، روز دوشنبه در روبان‌های رنگی لبریز شد که نماد امید به صلح است.

ترامپ با " بله " در دفتر اووال ، ترامپ در کره‌شمالی را شکست داد .

رئیس‌جمهور ترامپ با چونگ Eui - ، مشاور امنیت ملی کره‌جنوبی در کاخ سفید در روز پنج شنبه .

اعتبار

ریاست‌جمهوری کره‌جنوبی

تصویر

رئیس‌جمهور ترامپ با چونگ Eui - ، مشاور امنیت ملی کره‌جنوبی در کاخ سفید در دفتر ریاست‌جمهوری Thursday.Cred itCreditSouth

توسط پیتر بیکر و Choe Sang - هون

۱۰ مارس ۲۰۱۸

۹۳۵

واشنگتن - نماینده کره‌جنوبی در یک بعد از ظهر هفته پیش خود را در مقابل رئیس‌جمهور ترامپ پیدا کرد که در آن فکر می‌کرد که ممکن است یک لحظه لولا در تاریخ باشد .

چانگ Eui - yong به کاخ سفید آمده بود تا یک دعوت را تحمل کند. اما او با چرب‌زبانی باز شد ، که دیپلمات‌ها کشف کرده‌اند ، کلید نزدیک شدن به رهبر فراری آمریکایی است . آقای چانگ گفت : " ما به شدت از این واقعیت قدردانی می‌کنیم ."

سپس او به نقطه‌ای رسید که آمریکا ، کره‌جنوبی و هم پیمانانش باید " اشتباه‌ات گذشته خود را تکرار نکنند " اما کره‌جنوبی بر این باور بود که رهبر mercurial کره‌شمالی ، کیم جونگ اون ، گفت که می‌خواهد با آمریکایی‌ها در مورد دادن برنامه هسته‌ای اش صحبت کند . وی افزود ، آقای کیم به کره‌جنوبی گفته‌است که اگر آقای ترامپ در نشست بی‌سابقه‌ای به او بپیوندد ، این دو می‌توانند یک پیشرفت تاریخی ایجاد کنند .

آقای ترامپ در محل مورد قبول واقع شد، نه تنها آقای چونگ و دیگر کره‌ای را که همراه او بودند ، بلکه تعداد مقامات آمریکایی نیز که در دفتر بیضی گرد آمده بودند را نیز به حیرت آورد .

advertisement

مشاوران وی تصور کرده بودند که رئیس‌جمهور وقت بیشتری برای بحث در مورد چنین تصمیمی اتخاذ خواهد کرد . جیم mattis ، وزیر دفاع و سرلشکر H.R. McMaster ، مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور ، هر دو ابراز احتیاط کردند . آن‌ها به آقای ترامپ گفتند : اگر شما با این مساله جلوتر بروید ، خطرات و جنبه‌های منفی وجود خواهد داشت .

ترامپ آن‌ها را تکاند . گفت : می‌فهمم ، می‌فهمم .

در جایی که دیگران چراغ‌های زرد رنگ را می‌بینند و آهسته می‌شوند ، آقای ترامپ سرعت خود را بالا می‌برد . و درست مانند آن ، در ۴۵ دقیقه در دفتر بیضی‌شکل ، اقای ترامپ با احتیاط احتیاط را کنار گذاشت و برای شروع یک حرکت جسورانه دیپلماتیک با هدف حل یکی از most intractable جهان صرف‌نظر کرد .

داستان این که چگونه این اتفاق افتاد ، از طریق مصاحبه با مقامات و تحلیلگران از ایالات‌متحده ، کره‌جنوبی ، ژاپن و چین ، یک مطالعه موردی در روابط بین‌الملل در دوره ترامپ است . یک رئیس‌جمهور که هیچ تجربه سیاست خارجی قبلی نداشته است، در یک درگیری festering که جهان را سال‌ها با ترکیبی از انگیزه و بداهه ، و بدون نتیجه خاصی درگیر کرده‌است ، درگیر است . یک لحظه ، او با تهدید به زمین‌بازی و تهدید به جنگ هسته‌ای ، در گام بعدی اعتبار سنجی یک جلسه ریاست‌جمهوری را ارائه می‌کند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...