تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

در المپیک زمستانی در کره‌جنوبی ، معاون رئیس‌جمهور مایک Pence به ملاقات کیم یو - ، خواهر رهبر کره‌شمالی ، کیم Jong-un.Cred اندرسن ( خبرگزاری فرانسه - گتی ایماژ )

برای مراسم افتتاحیه ، در نهم فوریه ، آقای کیم خواهرش ، کیم یو - jong را فرستاد ، در حالی که آقای ترامپ معاون رئیس‌جمهور مایک Pence را فرستاد . معاون رئیس‌جمهور در مورد ملاقات احتمالی با مقامات کره‌شمالی در این بازی‌ها گفته شد اگر او پیام خود را تغییر دهد ، نه با فراریان ملاقات کند و همراه با فرد Warmbier که پسرش ، اوتو ، یک دانش‌آموز آمریکایی ، به زودی پس از رهایی از اسارت در کره‌شمالی کشته شد .

آقای Pence تصمیم گرفت تمام آن کارها را انجام دهد تا عزم خود را نشان دهد و کره‌شمالی در دقیقه آخر جلسه را لغو کرد . با گرفتن موضع سخت ، او معتقد بود که رئیس‌جمهور می‌خواهد او انتخاب کند ، اقای Pence با چهره‌ای عبوس از ایستادن برای ورود تیم مشترک کره‌ای که شامل ورزش‌کاران هم از شمال و هم آفریقای جنوبی بود امتناع کرد و یک امتیاز برای خوشامد گویی به خواهر آقای کیم پیدا کرد که فقط ۱۰ متر آن طرف‌تر بود .

شکست اقای Pence برای ایستادن به عنوان توهین به آقای مون و مردم کره‌جنوبی در نظر گرفته شده‌بود ، طوری که هدف رئیس‌جمهور را تضعیف می‌کرد تا همبستگی خود را با متحد نشان دهد . آقای مون مصمم بود که آمریکایی‌ها و کره‌شمالی را با هم ، به خشم هیات آمریکایی بیاورد ، که بر این باور بودند که او عمدا ً تلاش می‌کند تا یک رویارویی را مدیریت کند که نامناسب و نامناسب به نظر می‌رسد .

در مقابل ، آقای مون ، در مقابل ، میزبان خانم کیم برای یک ناهار پر زرق و برق در مجلس آبی ریاست‌جمهوری بود و او را با نامه‌ای از برادرش غافلگیر کرد . او به آقای مون گفت که برادرش می‌خواهد جلسه‌ای را در یک قرار ملاقات برگزار کند . آن دو تقریبا ً سه ساعت با هم به سر بردند و آقای مون بیشتر صحبت‌ها را انجام داد .

advertisement

او گفت که او واقعا ً می‌خواهد با آقای کیم ملاقات کند و روابط را بهبود بخشد ، اما این حدی وجود دارد که تا چه حد می‌تواند بدون پیشرفت برنامه هسته‌ای کره‌شمالی ، پیشرفت کند . او از کره‌شمالی خواست تا با آمریکایی‌ها صحبت کند و گفت که آن‌ها باید عجله کنند تا نیروی حرکتی نادر را از روحیه دیدارهای المپیک از دست ندهند .

یک فرستاده خانواده

بعد از این که the بدشانس از ملاقات اقای Pence و چیزی که به عنوان یک فرصت از دست رفته دیده شد ، اقای ترامپ ، دخترش ، Ivanka ترامپ را به مراسم اختتامیه بازی‌های این بازی‌ها فرستاد . او با آقای مون در مجلس آبی شام خورد و او را در مورد تحریم‌های جدید که پدرش در کره‌شمالی اعمال می‌کرد قرار داد و سپس بیانیه‌ای عمومی برای گزارشگران اعلام کرد که استراتژی آمریکایی " حداکثر فشار " را تایید کردند .

سپس برای دو روز مسابقه به Pyeongchang رفت . خانم ترامپ و تیم او "به طرزی باور نکردنی قوی " بودند ، همانطور که یکی از مقامات آن را بر روی طرح صندلی‌ها برای جعبه و زمان‌بندی و توالی arrivals برای اجتناب از هر گونه surprises قرار داد .

خانم ترامپ یک تصویر لبخند باز و باز باز کرد که در کره‌جنوبی بهتر شد . او برای ورزش‌کاران کره‌جنوبی بود که این بار به طور جداگانه از هم وطنان خود از شمال وارد استادیوم شدند و برای عکس‌هایی با ستاره‌های پاپ معروف کره ژست گرفتند . اما او هم یک امتیاز برای ارسال یک پیام داشت ؛ برای میهمان خود در جعبه ، او ژنرال وینسنت کی را آورد . بروکس ، فرمانده نیروهای آمریکایی در کره‌جنوبی .

هنگامی که او در یک رویداد curling شرکت کرد ، تیم خانم ترامپ اعلام کرد که کره‌شمالی در مسیر خود برای ساختن صحنه تلاش می‌کند یا او را وادار می‌کند که یک صحنه شرم‌آور را ترک کند . خانم ترامپ تصمیم گرفت که بماند ، و کره‌شمالی در آخر نیامد .

همه لبخندها در شمال

وقتی که المپیک به پایان رسید ، زمان آن رسیده بود که ماه حرکت کند . هفته گذشته او دو دستیار قابل‌اعتماد را در سفری دو روزه به پیونگ یانگ فرستاد : آقای چونگ ، مشاور امنیت ملی و Suh هون ، رئیس سرویس اطلاعات ملی او . در شمال پرواز می‌کردند، می‌دانستند که با آقای کیم ملاقات می‌کنند ، اما نه وقتی که.


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...