تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

لیموزین سیاه در دفتر مرکزی حزب کارگران ، در محل کار آقای کیم ، کره‌جنوبی را به azalea هال بردند . آن‌ها آقای کیم و خواهرش را دیدند که منتظر بودند تا با لبخند پهنی به آن‌ها خوشامد بگویند . آقای چونگ و آقای Suh اولین فرد کره‌ای بودند که از زمان جنگ کره وارد مقر حزب شدند .

آقای چونگ و Suh هون ، رئیس سرویس اطلاعات ملی کره‌جنوبی ، در بیرون کاخ سفید اعلام کردند که آقای ترامپ یک دعوت را برای ملاقات با رهبر کره‌شمالی پذیرفته‌است .

اعتبار

داگ میلز / نیویورک‌تایمز

تصویر

آقای چونگ و Suh هون ، رئیس سرویس اطلاعات ملی کره‌جنوبی ، در بیرون کاخ سفید اعلام کردند که آقای ترامپ یک دعوت را برای ملاقات با the میلز ، Korean میلز ، نیویورک‌تایمز ، پذیرفته‌است .

هنگامی که آقای کیم گفت : "من شما را درک می‌کنم " و " من شما را درک می‌کنم " او پیشنهاد خود را مطرح کرد : گفت و گوهایی با آمریکا در مورد denuclearizing کشورش ؛ تعلیق تست‌های هسته‌ای و موشکی در طول مذاکرات ؛ و درک او از اینکه آمریکا و کره‌جنوبی باید تمرینات نظامی مشترک سالانه انجام دهند.

کره‌جنوبی او را رهبر بسیار مطمئنی یافت . او به دنبال رسانه‌های خبری خارجی بود و می‌دانست چگونه تصویر او را به تصویر می‌کشد و حتی شوخی می‌کند . او سخنرانی ماه و پیشنهادها ماه را به سوی شمال مطالعه کرده بود .

او حتی به شوخی در مورد پرتاب موشک خود شوخی کرد و گفت : " من از شنیدن این خبر بسیار متاسف شدم که کمیته امنیت ملی باید صبح زود جلسات شورای امنیت ملی خود را تشکیل دهد . او به کره‌جنوبی گفت : " اکنون ، دیگر صبح زود نخواهد خوابید ."

او گفت : " اکنون اگر مذاکرات در سطح کار به بن‌بست برسند و اگر مقامات ما مانند blockheads اقدام کنند ، ماه می‌تواند مستقیما ً مرا صدا بزند و مشکل حل خواهد شد ."

وی افزود ، او مشتاق برگزاری نشست سران با همتای کره‌جنوبی خود بود . کره‌جنوبی پیونگ یانگ ، سئول و Panmunjom را به عنوان محل ممکن پیشنهاد داد و از آقای کیم خواست که انتخاب کند . آقای کیم گفت که او به خانه صلح ، یک ساختمان کره‌جنوبی در داخل Panmunjom خواهد آمد .

ملاقات و شام ، کامل با مشروبات الکلی و شراب کره‌ای ، از ساعت ۶ بعد از ظهر تا ساعت ۱۰ : ۱۲ بعد از ظهر با خنده و روحیه bonhomie به طول انجامید .

advertisement

بعد از بازگشت به سئول در روز سه‌شنبه ، مقامات کره‌جنوبی به آقای مون و سپس گزارشگران کره‌جنوبی خبر دادند . بعد از کنفرانس خبری اقای چانگ ، آقای مک مس‌تر را به عنوان McMaster معرفی کرد و به او گفت که حامل پیامی از آقای کیم به اقای ترامپ است . تنها چند نفر در خانه آبی می‌دانستند که این پیغام شامل یک پیشنهاد برای ملاقات با آقای ترامپ است .

خارج از واشنگتن

آقای چونگ و آقای Suh صبح پنجشنبه وارد واشنگتن شدند . بعد از ظهر آن‌ها در کاخ سفید بودند و به طور جداگانه با General و Gina Haspel ، معاون مدیر کل، جلسه داشتند . سپس چهار نفر با هم جمع شدند و به زودی توسط دیگر مقامات آمریکایی از جمله آقای Pence ، آقای mattis ، دن Coats ، مدیر اطلاعات ملی ، ژنرال جوزف اف . . پسر رئیس ستاد مشترک ، و جان اف . کلی ، رئیس ستاد کاخ سفید .

بازدید کنندگان کره‌جنوبی به همراه سفیر آن‌ها در واشنگتن قرار نبود تا روز جمعه با آقای ترامپ ملاقات کنند ، اما وقتی شنید آن‌ها در ساختمان هستند ، آن‌ها را به دفتر بیضی‌شکل دعوت کرد .

دعوت آقای کیم برای ملاقات با تیم آقای ترامپ یک سورپرایز کامل نبود . یک مقام آمریکایی گفت که آن‌ها در مورد آن از سازمان‌های اطلاعاتی ، بنابراین پنجشنبه صبح قبل از رسیدن کره‌جنوبی ، آقای ترامپ تلفنی با وزیر امور خارجه ، رکس W صحبت کردند . Tillerson ، که در آفریقا سفر می‌کرد ، در مورد این احتمال . چیزی که به آقای Tillerson نگفت این بود که او قبول خواهد کرد .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...