تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

آقای چونگ و آقای Suh روز دوشنبه با آقای کیم در پیونگ یانگ ملاقات کردند . آن‌ها اولین کره‌جنوبی بودند که از زمانی که آژانس خبری Korean itKorean آژانس خبری مرکزی را ترک کرد ، پا به درون مقر این حزب گذاشتند .

اقای چانگ حیرت‌زده به سمت دفتر General رفت تا بیانیه‌ای در هم‌کاری با آمریکایی‌ها ارائه دهد . سپس ، با استفاده از یک خط تلفن ایمن ، او را صبح زود در سئول صدا زد تا تاییدیه او را بگیرد .

advertisement

Elated ، آقای ترامپ سرش را به اتاق جلسات توجیهی کاخ سفید چسباند و به خبرنگاران گفت که بزودی اعلام مهمی خواهد شد ، چیزی که قبلا ً هرگز انجام نداده بود .

برخی از مشاوران رئیس‌جمهور به ایده یک مقام خارجی اعتراض کردند که بیانیه‌ای از تریبون کاخ سفید صادر کرد، بنابراین آن‌ها او را مجبور کردند به جای راه ورودی کاخ سفید این کار را انجام دهند ، جایی که بازدیدکنندگان معمولا ً با خبرنگاران صحبت می‌کنند . با این حال ، بسیار غیرمعمول بود که یک مقام خارجی تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا را در یک موقعیت بین‌المللی بزرگ اعلام کند .

خارج از حلقه

تصمیم سریع اقای ترامپ منجر به دستگیری بسیاری از نگهبانان از جمله آقای Tillerson و متحدان آمریکایی شد . شبکه‌های تلویزیونی از راه ورودی خانه سفید ، برای اجرای اعلامیه آقای چانگ ، از راه ورودی کاخ سفید ، تغذیه می‌کنند . رهبران کنگره و مقامات ارشد پنتاگون و وزارت امور خارجه آنچه را که از گزارش‌های خبری در حال وقوع بود را فرا گرفتند .

این واقعیت که در همان روز رئیس‌جمهور تعرفه‌های جدید سنگینی بر فولاد وارداتی که به کره‌جنوبی و ژاپن ضربه می‌زد را سخت کرد ، نشان داد که چقدر سریع و برنامه‌ریزی نشده است .

در حالی که آقای ترامپ به سمت راه ماشین‌رو رفت ، اقای ترامپ با عجله نخست‌وزیر ژاپن Shinzo ایب را فراخواند تا به او اطلاع دهد . آقای ایب به طور جدی تلاش کرده‌است تا رابطه نزدیکی با آقای ترامپ ایجاد کند و یک خط سخت در کره‌شمالی اتخاذ کند ، اما او از این حلقه جدا شد ، واقعیتی که آزار دهنده بود.

Yoshiki Mine ، رئیس هیات قبلی ژاپنی که به دنبال روابط عادی با کره‌شمالی هستند ، گفت : " من این احساس را دارم که ژاپنی‌ها به خوبی مطلع نیستند .

آقای ترامپ تا صبح روز بعد به Xi Jinping از چین نرسید . چین از آقای ترامپ در کره‌شمالی حمایت کرده‌است و بین آقای ترامپ و آقای Xi حسن‌نیت دارد . اما چین ماه گذشته با طرح آمریکا برای ممنوع کردن تانکرهای نفتی به مقصد کره‌شمالی در دریاهای آزاد سر باز زد و نشان داد که تا چه حد چین برای مجازات آقای کیم به خطر سقوط کره‌شمالی در مرزه‌ای آن محدود خواهد شد .

advertisement

رئیس‌جمهور ۱۱ روز شنبه در توئیتر نوشت : " رئیس‌جمهور سیزدهم به من گفت که او از اینکه ایالات‌متحده برای حل این مشکل به جای رفتن با جایگزین شوم کار می‌کند تشکر می‌کند . " رئیس‌جمهور در روز شنبه در توئیتر نوشت : " چین همچنان مفید است ! "

اما در واکنش به نشست برنامه‌ریزی‌شده آقای ترامپ ، چین در چیزی دخیل است که برخی به " اضطراب محرومیت " می‌گویند ، " نگران از خاموش شدن است . چین مایل است که این نشست در پکن برگزار شود ، جایی که مذاکرات شش جانبه با کره‌شمالی در زمان ریاست‌جمهوری جرج دبلیو بوش برگزار شد . دولت بوش ، اما تحلیلگران چینی تردید دارند که آقای کیم موافقت کند .

فعلا ً، آقای ترامپ دارد این پویایی را می‌شکند و آماده می‌شود تا با most رهبر دنیا مواجه شود . آقای ترامپ برای مشاوران خود گفته‌است که تحت‌تاثیر قرار گرفته‌است که آقای کیم در چنین سنی تقریبا ً همه را محکوم کرده‌است ، اما او اضافه کرده‌است که رهبر کره‌شمالی یک کارت وحشی است .

البته او هم همین طور است . وقتی نوبت به کره‌شمالی می‌رسد ، آقای ترامپ بین اعتماد و جبر کار می‌کند . برای لحظه‌ای ، او خوشبین است .

وی روز شنبه در توئیتر نوشت : " کره‌شمالی از ۲۸ نوامبر ۲۰۱۷ یک آزمایش موشکی انجام نداده است و قول داده‌است که این کار را از طریق جلسات ما انجام ندهد . "


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...