تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

این که قمار با ریسک بالا نهایتا ً پرداخت شود، هیچ‌کس نمی‌داند . با توجه به دو رهبر غیرقابل‌پیش‌بینی و بسیار قابل احتراق ، به نظر می‌رسد که این ملاقات هرگز رخ نخواهد داد . اگر این اتفاق بیفتد ، چالش‌ها بسیار بالا هستند ، شکاف تا این اندازه وسیع و تاریخ مملو از سو تفاهم ، سو ظن و قول‌های شکسته‌شده که چشم‌انداز یک راه‌حل پایدار برای بن‌بست به نظر می‌رسد .

اما آقای ترامپ به عنوان یک تصمیم‌گیرنده در مورد این فرض که او شخصا ً نمی‌تواند به چیزی دست یابد که هیچ رئیس‌جمهور دیگری در مقابل خود دارد ، شهرت خود را به خطر گذاشته‌است .

Editors

یاس ، عشق و لاس : سفری در داخل بحران Opioid ویرجینیای غربی

ترامپ و پوتین پنج بار از او دیدن کرده‌اند . چی نوشته شده بود مرموز ؟

" الو الو " ( Tarell Alvin Moved) از " مهتاب " به "برادوی " و فراتر از آن حرکت کرده بود.

تبلیغ

جاده Thorny

راهی که به یک جلسه ممکن منتهی می‌شد از میان بیشه‌ای از خصومت و feints عبور می‌کرد .

در طول اولین سال خدمتش ، آقای ترامپ در حالی که شمشیر هسته‌ای خود را به سمت " مرد موشک کوچک " تکان می‌داد و تهدید می‌کرد که کره‌شمالی را به طور کامل نابود می‌کند ، تحریم‌های اقتصادی را افزایش داد .

آقای کیم می‌تواند با رئیس‌جمهور رقابت کند و او را " the نادان " و مبالغه " نامید . در سخنرانی روز سال نو ، او گفت که " یک دکمه هسته‌ای روی میز " دارد که می‌تواند موشک‌هایی را پرتاب کند که بتواند به آمریکا برسد . آقای ترامپ با یک توییت واکنش نشان داد و گفت : " من هم یک دکمه هسته‌ای دارم ، اما این یک & بزرگ‌تر از او است ."

اما رئیس‌جمهور کره‌جنوبی ، ماه جائه وون ، در ادامه سخنرانی آقای کیم ، زمانی که اعلام کرد ورزش‌کاران را به المپیک زمستانی خواهد فرستاد که ماه آینده در کره‌جنوبی برگزار خواهد شد . در Panmunjom ، " دهکده آتش‌بس " در منطقه غیر نظامی کره ، غوغایی به راه افتاد که مطابق با استانداردهای مذاکرات بین کره ، غیرمعمول بود .

پس از فرود در پیونگ یانگ ، آن‌ها به یک مهمانخانه در کنار رودخانه برده شدند و در آنجا اتاق‌های خود را یافتند که مجهز به اینترنت و دسترسی به کانال‌های تلویزیونی خارجی از جمله سی ان ان بودند. آن‌ها حتی می‌توانستند وب سایت‌های کره‌جنوبی را هم ببینند ، یک امتیاز نادر در حکومت دیکتاتوری . به محض اینکه آن‌ها unpacked را باز کردند ، کیم یونگ - chol ، ژنرالی که روابط بین کره را بر عهده داشت، ظاهر شد و گفت که آن شب آقای کیم را ملاقات می‌کنند .

با این حال ، آقای ترامپ به اندازه کافی مشتاق بود که یک‌بار گفت بله ، آن‌ها در اوایل ماه آینده درباره یک جلسه بحث کردند . کره‌جنوبی پیشنهاد داد که بهتر است صبر کنیم تا بعد از نشست ماه آوریل آقای مون با آقای کیم در ماه آوریل ، که منجر به هدف ماه می شد .

آقای ترامپ نه تنها با پذیرش فوری مردم کره‌جنوبی را غافلگیر کرد ، حتی پیشنهاد کرد که آن‌ها اعلان عمومی را در آنجا و سپس در کاخ سفید اعلام کنند .

برخی از خروجی‌های خبری کره‌جنوبی اظهارات آقای ماه را تفسیر کردند که حاکی از آن است که او آقای ترامپ و آقای کیم را می‌خواهد تا نشست سران خود را در منطقه دی‌ام‌زد برگزار کند . نگه داشتن آن در Panmunjom می‌تواند نوری عالی برای دولت آقای ماه فراهم کند، که بر کاهش تنش‌های مرزی و ایجاد matchmaker بین واشنگتن و پیونگ یانگ تمرکز کرده‌است .

اما Panmunjom چمدان تاریخی ناراحت‌کننده را برای آمریکا حمل می‌کند . سربازان کره‌شمالی در سال ۱۹۷۶ دو افسر ارتش آمریکا را با تبر کشتند . آقای ترامپ و آقای کیم برای یک جلسه در یک جلسه ترجیح می‌دهند یک محل خنثی تری را ترجیح دهند نه در شبه‌جزیره کره .

روز چهارشنبه ، کره‌جنوبی مذاکرات سطح بالا در Panmunjom را در ۲۹ مارس برای بحث در مورد دستور کار و جزئیات دیگر نشست بین کره پیشنهاد کرد .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...