تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

رهبر کره‌جنوبی با ترامپ و کیم جونگ اون صحبت می‌کند

یک تلویزیون در یک ایستگاه راه‌آهن در سئول , پایتخت کره‌جنوبی , از سمت چپ , رئیس‌جمهور ترامپ , ماه ون در کره‌جنوبی و کیم جونگ اون , رهبر کره‌شمالی .

اعتبار

ب .

تصویر

یک تلویزیون در یک ایستگاه راه‌آهن در سئول , پایتخت کره‌جنوبی , نشان می‌دهد که از سمت چپ , رئیس‌جمهور ترامپ , رئیس‌جمهور کره ماه ۱ - در کره‌جنوبی و کیم جونگ اون , کره‌شمالی و آسوشیتدپرس / آسوشیتدپرس .

نویسنده :

۳۱ مارس ۲۰۱۱

سئول

هلال ماه و بشار کیم در حال برنامه‌ریزی یک نشست بین کره‌ای در اواخر ماه آوریل در خانه صلح , یک سالن کنفرانس کره‌جنوبی در داخل وان , موسوم به دهکده آتش‌بس که در منطقه غیر نظامی یا غیرنظامی قرار دارد و دو کره را از هم جدا می‌کند .

انتظار می‌رود که این ملاقات با نشست برنامه‌ریزی‌شده ترامپ - کیم که در آن جلسه برگزار می‌شود دنبال شود , اما ترامپ اولین رئیس‌جمهور آمریکا خواهد بود که با یک رهبر کره‌شمالی دیدار می‌کند ; واشنگتن و پیونگ یانگ هنوز از نظر فنی در جنگ هستند , زیرا جنگ کره با آتش‌بس , به جای پیمان صلح , متوقف شده‌است .

در حالی که ریاست جلسه روز چهارشنبه مقامات دولتی در حال آماده‌سازی برای نشست بین کره بود , ماه مه به محل برگزاری جلسه بعدی خود با " کیم کیم " اهمیت زیادی داد .

تبلیغات

هلال ماه گفت : " اجلاس کره‌شمالی - ایالات‌متحده که از نشست میان کره پیروی خواهد کرد , خود یک رویداد مهم در تاریخ جهان خواهد بود . " " بسته به جایی که این نشست اتفاق می‌افتد , حتی چشمگیرتر نیز خواهد بود , و بسته به پیشرفت , یک نشست سه‌جانبه میان جنوب و کره‌شمالی و ایالات‌متحده وجود دارد . "

در جنگ جهانی کره‌شمالی و در شبه‌جزیره کره تقسیم شدند . خانه صلح در جنوب مرز این منطقه قرار دارد و از آنجا که کیم کیم از آنجا بازدید می‌کند اولین رهبر کره‌شمالی است که از زمان جنگ در مرز عبور می‌کند .

پس از اینکه نمایندگان کره‌جنوبی در پیونگ یانگ کیم را در پیونگ یانگ ملاقات کردند , آن‌ها گفتند که کشورش به هیچ سلاح هسته‌ای نیاز ندارد اگر آمریکا و هم پیمانانش احساس خطر نکند .

با این حال , ایالات‌متحده و کره‌شمالی عمیقا ً به یکدیگر بی‌اعتماد هستند و با مسائل حل‌نشده بسیاری مواجه هستند .

مقامات آمریکایی امیدوارند که کره‌شمالی به زودی سه آمریکایی را به اتهام ارتکاب " اقدامات خصمانه " آزاد کند .

وزیر امور خارجه شمال آمریکا , ri یونگ هو هفته گذشته از استکهلم بازدید کرد تا با مقامات سوئدی دیدار کند که به عنوان " حفاظت از قدرت " برای آمریکایی‌ها در شمال کار می‌کردند , زیرا واشنگتن و پیونگ یانگ هیچ پیوند دیپلماتیک ندارند . اما در روز سه‌شنبه , heather mills , سخنگوی اداره امور خارجه , گزارشی فوری از آزادی آمریکایی‌ها منتشر نکرد .

او گفت : " ما دوست داریم شهروندان آمریکایی خودمان را به خانه بیاورند - اولویت بزرگی برای این اداره - اما تا آنجا که ما نگران هستیم , هیچ چیز در جریان نیست . "

بولتون شرایط عقب‌نشینی سوریه را مطرح کرد که حاکی از تاخیر ماه‌ها و سال هاست .

مشاور امنیت ملی , جان r . بولتون

توسط دیوید ای . سنر , نو نوا و اریک اشمیت

ای .

واشنگتن - مشاور امنیت ملی ترامپ , جان آر .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...