تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

آقای بولتون ضمن بازدید از اسراییل به خبرنگاران گفت که نیروهای آمریکایی در سوریه باقی خواهند ماند تا آخرین بقایای دولت اسلامی شکست خورد و ترکیه تضمین‌هایی مبنی بر این که به نیروهای کرد متحد با آمریکا حمله نخواهد کرد ، اعلام کرد . او و دیگر مشاوران ارشد کاخ سفید ، تلاش پشت صحنه را برای کند کردن نظم آقای ترامپ و اطمینان دادن به هم پیمانان از جمله اسرائیل ، رهبری کرده‌اند .

آقای بولتون در اورشلیم گفت : " ما فکر نمی‌کنیم که ترک‌ها باید اقدام نظامی انجام دهند که به طور کامل با ایالات‌متحده هماهنگ و توافق نشده باشد ، بنابراین آن‌ها نیروهای ما را به خطر نمی‌اندازند . "

نظرات آقای بولتن در مورد استراتژی آقای ترامپ که رئیس‌جمهور زمانی که در روز ۱۹ دسامبر اعلام کرد که ایالات‌متحده در عرض ۳۰ روز حرکت خواهد کرد ، حذف شد : هر شرایطی که باید قبل از خروج از کشور دیده شود .

همچنین این اظهارات حاکی از بی‌نظمی است که تصمیم رئیس‌جمهور را گرفته ، که کارکنانش و متحدان خارجی او را غافلگیر کرده و اعتراضاتی را از پنتاگون جلب کرده‌است که از لحاظ لجستیکی غیر ممکن و استراتژیک غیرعاقلانه است . وزیر دفاع ، جیم mattis ، در عرض چند ساعت از اعلام خبر استعفا داد و رئیس ستاد پنتاگون ، کوین M . بعد از ظهر روز شنبه گفت که دارد می‌رود .

در حالی که آقای بولتون در روز یکشنبه اعلام کرد که انتظار دارد نیروهای آمریکایی در نهایت شمال شرقی سوریه را ترک کنند ، جایی که بیشتر ۲، ۰۰۰ نیرو در کشور بر مبنای ماموریت علیه دولت اسلامی مستقر هستند ، او شروع به بحث بر سر حفظ برخی از نیروها در یک پادگان در جنوب شرقی کرد که برای نظارت بر جریان سلاح و سربازان ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد . در سپتامبر ، سه ماه قبل از اعلام خبر آقای ترامپ ، آقای بولتن اعلام کرده بود که آمریکا تا زمانی که ایرانی‌ها در سوریه هستند در سوریه باقی خواهند ماند .

سناتور لیندزی گراه‌ام ، جمهوری‌خواه کارولینای جنوبی که در زمان خود یکی از حامیان سرسخت رئیس‌جمهور بوده‌است ، گفت : " اگر آقای ترامپ یک اشتباه کرده باشد ، آقای ترامپ یک اشتباه کرده‌است . " این تنظیمات واقعیت است که شما باید این را برنامه‌ریزی کنید ."

آقای گراه‌ام ، که خطرات ایجاد این خبر را ابتدا شرح داد و سپس تاثیرات بلند مدت را مد نظر قرار داد، افزود : " رئیس‌جمهور کاهش می‌یابد و دوباره سیاست‌های خود را با توجه به این سه هدف ارزیابی می‌کند : نگذار ایران میدان ‌های نفتی را بگیرد ، نگذار که ترک‌ها کردها را بکشند و t را برگردانند ."

حرکت به مسیر معکوس در مورد کناره‌گیری سریع آقای ترامپ در روزه‌ای اخیر ، حتی با اینکه آقای بولتون برای اجتناب از رویارویی آزادانه با رئیس‌جمهور به شیوه‌ای که آقای mattis انجام داد ، تلاش کرد . روز جمعه ، در یک جلسه توجیهی برای گزارشگران در مورد سفر آتی به خاور میانه توسط وزیر امور خارجه ، مایک Pompeo ، یک مقام ارشد وزارت امور خارجه گفت که هیچ جدول زمانی مشخصی برای عقب‌نشینی آمریکا وجود ندارد .

Editors

او مردی همجنس گرا بود که در کشیش‌ها کاتولیک خدمت می‌کرد . سپس تهدیدها آغاز شدند .

بعد از آتش‌سوزی در کمپ چه اتفاقی می‌افتد

چه رانندگی می‌تواند به ما درباره زندگی آموزش دهد ؟


هنگامی که از کاخ سفید برای جلسات درباره امنیت مرزی در کمپ‌دیوید استفاده کرد ، اقای ترامپ به خبرنگاران گفت : " ما هرگز نگفته بودیم که ما این کار را به سرعت انجام می‌دهیم " ، او گفته بود که " پسران ما ، زنان جوان ، مردان ما - همه به عقب برمی گردند ، " هر چند او بعدا ً آن را به چهار ماه تمدید کرد .

منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...