تبلیغات

قانون

قانون

او گفت : " او به عنوان معاون فرمانده به خوبی مورد احترام است , اما حتی بیشتر از آن به عنوان حرفه‌ای که او برای سازمان , کارمندان , و جامعه دارد که او خدمت می‌کند . " او رهبر فوق‌العاده‌ای است که به موفقیت و موفقیت وزارت دفاع اختصاص دارد. دستاوردهای برجسته این پژوهش , انعکاس مستقیم رهبری و تعهد به ارتش و کارکنان آن است . "

این نتیجه گرفت : " از طرف فرماندهی نظامی مشترک , ارتش و ملت و به عنوان دوست , از خدمت شما متشکرم . "

در خدمت مدنی دولت ایالات‌متحده , se ها یک طبقه‌بندی موقعیت است که معادل یک افسر عمومی در نیروهای مسلح ایالات‌متحده است . او در موقعیت خود , یک غیرنظامی ارشد در فرماندهی نظامی مشترک بود که مسئول ماموریت فرماندهی برای توزیع , ذخیره , ذخیره و تولید مهمات برای خدمات مشترک و شرکای ائتلاف برای حفظ آمادگی جهانی بود .

او کار فدرال خود را در فوریه ۲۰۱۰ آغاز کرد . او از همه به خاطر حمایت شان در طی دوران کارش تشکر کرد و از خانواده‌اش به خاطر حضور در حضور او تشکر کرد . او همچنین از تجربیات متعدد خود در جامعه مهمات ارتش سخن گفت .

او گفت : " به لطف رهبری ارتش و کل تیم مسئول برای اعتماد به من برای رهبری این سازمان . " " شما واقعا ً یک تیم قابل‌اعتماد حرفه‌ای هستید که به ارائه آمادگی مهمات اختصاص‌یافته است. "

او افزود : " من با بسیاری از مربیان بزرگ خوشبختم . " من روابط شخصی و حرفه‌ای زیادی را تجربه کرده‌ام که در طول راه به من کمک کرده‌اند . من یاد گرفته‌ام که چقدر برای همه ما برای رسیدن به اهداف مهم است . "

بسیاری از شما می‌دانید که من به دنبال فاز بعدی زندگی ام هستم . او به او و شوهرش گری اشاره کرد که قصد سفر دارند, زمان را با خانواده سپری می‌کنند و بسیاری از گلف بازی می‌کنند .

افزود : " از شما برای خدمت به این ملت بزرگ سپاسگزارم . " " ژنرال مک گری " , این یک افتخاری بود و من از تماشای مسیر شغلی خود لذت می‌بردم . می‌دانم که می‌خواهی کاره‌ای بزرگی بکنی . "

او نتیجه‌گیری کرد : " اعضای تیم , پاروها در آب هستند . " " با هم در حال رشد باشید , هر روز کاره‌ای قابل‌توجهی انجام دهید تا به تدارکات و متحدان کشور خود با مهمات نیاز داشته باشید . رهبران تغییر خواهند کرد , اما هرگز تغییر نخواهد کرد . "

برای خاتمه مراسم , او پرچم خود را برای نشان دادن بازنشستگی رسمی خود جمع کرد .

پیش از واگذاری فرمانده به فرمانده , او به عنوان مدیر اجرایی در طی زمان کوتاهی بین فرماندهان انجام‌وظیفه می‌کرد . او همچنین به عنوان مدیر اجرایی مهمات در مرکز آمادگی تدارکات و تدارکات ارتش خدمت کرد . او مسئولیت تامین تدارکات , آمادگی , و تدارکات مشترک برای همه خدمات نظامی و شرکای بین‌المللی را بر عهده داشت .

وظایف قبلی دیگر عبارتند از : معاون مدیریت منابع برای مدیریت منابع انسانی ; مدیر عملیات تجاری در بخش لجستیک و آمادگی مهمات , رئیس بخش مهمات کالیبر کوچک , مدیریت تدارکات و بودجه , و مدیریت منابع .

این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های ایالت ایلینوی در ایالت ایلینوی است . او استاد رهبری سازمانی از دانشگاه " " امبروس " , " داونپورت " , " آیوا " بود . او کمربند سبز شش سیگما را خم می‌کند و یک دریافت‌کننده ردیف مهمات از ساموئل شارپ است .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...