تبلیغات

خلبان

خلبان

عنوان کتاب " هو هو " به " ربات‌های آینده " اشاره می‌کند و تاکید می‌کند که شیوه حرکت حیوانات دیدگاه‌هایی را ارائه می‌دهد که می‌توان از آن‌ها برای طراحی مهندسی الهام‌گرفته استفاده کرد .

زمانی که تالاب‌های تالاب‌های شور برزیل , برای مثال , مورچه‌های آتش فشانی طوری شکل می‌گیرند که آب به جرم آن‌ها نفوذ نمی‌کند . هو هو می‌نویسد : " وقتی چنین جرمی را در آزمایشگاه برداشت , مثل کپه‌ای از سبزیجات بود .

کلک بود , و اگر آن را به بخشی از ارتفاع آن فشردم , به شکل اولش برگشت . اگر آن را از هم جدا می‌کردم مثل پنیر روی پیتزا کش می‌امد . "

مورچه‌ها یا به این ترتیب می‌توانند یک توپ یا یک برج یا مثل یک مایع تشکیل دهند .

نتایج نشان داد که طول مژه‌های ایده‌آل برای پستانداران همانند این گوسفند , یک سوم عرض کره چشم است .

اعتبار

گیوم آمادور

هو هو بیان کرده‌است که طول مژه‌های ایده‌آل برای پستانداران , مانند این گوسفند , یک سوم پهنای یک برش عرضی است.

تصویر

یافته دیگر نشان می‌دهد که مورچه‌های آتش به طور مداوم ارتباط برقرار می‌کنند و اتصالات را می‌شکنند - اساسا ً تبدیل به " التیام خودکار " می‌شوند .

تصویر

مورچه‌ها حتی می‌توانند مثل یک مایع روان باشند , در آزمایشگاه هو هو , هر چند که این نوشیدنی دارای یک مایع درمانی است .

یک دکتر مشتاق به بیراهه می‌رود

" هو هو " اخیرا ً در حالی که در مورد پیشینه آکادمیک خود صحبت می‌کرد , گفت : " ریاضیدانان به کار رفته همیشه نوعی بازیگوش اند . چند سال پیش او به صحنه نمایش چینی علاقمند شد که گاهی دانشمندان را به نمایش می‌گذاشت.

او بزرگ شد . او در حالی که هنوز در دبیرستان بود , اولین اثر منتشر شده خود را بر روی قدرت فلزات که متخلخل ساخته بودند , انجام داد . او برای جایزه علمی وستینگ هاوس بود .

این کار به او کمک کرد تا به مدرسه برود , که او به عنوان یک دانشجوی پزشکی پیش از med در نظر گرفته شد تا در آن شرکت کند .

بزودی گمراه شد .

مشاور کارشناسی دانشگاه هو " هو " , یک ریاضیدان است که برای توصیف فرآیندهای زندگی واقعی در اصطلاحات ریاضی دقیق کار می‌کند .

یک مثال معروف به ماها و همکاران به عنوان ماها , چروکیدگی را بررسی کردیم . طبیعتا ً برنده جایزه نوبل شد .

هو هو گفت : " ماها آتش را روشن می‌کنیم . " پیش از آن که با تحقیقات مشاور خود روبرو شود, او گفت : " این واقعا ً معنی ندارد که شما می‌توانید امرار معاش کنید . "

اما او برای دیدن احتمالات آمد .

او برای تحصیلات تکمیلی , در آزمایشگاه مشاور خود جان بوش , یک متخصص ژئوفیزیک اقامت کرد . بوش به یاد او بسیار مشتاق است .

" هو هو " دریافت که پشه‌ها می‌توانند در باران پرواز کنند , زیرا آن‌ها " بیش از حد می‌توانند توسط قطرات باران بمباران شوند … اعتبار "

ویدئو

برخلاف مگس که خیس می‌شود . ویدیوهای اندرو مک گری

او گفت : " احساس بازیگوشی در علوم , به ویژه برای رسیدن به مخاطبان گسترده‌تر , قطعاً چیز خوبی است . او گفت : " اما , هدف قرار دادن مشکلات احمقانه یک استراتژی خوب نیست و من می‌دانم که دیوید برای آن پول زیادی گرفته‌است . "

" هو هو " ممکن است اولین نسل سوم ( از لحاظ شجره‌نامه علمی ) و برنده جایزه نوبل باشد . کلر کلر دو بازرس کل جهان شد . یکی از آن‌ها این بود که به جای بالا و پایین رفتن , وقتی که مالک دم‌اسبی پشت سر هم می‌دود , به سمت بالا و پایین تاب می‌خورد . دیگری امتحان این بود که چرا قوری چکه می‌کرد .

سرانجام هو هو در موسسه کورانت در دانشگاه نیویورک , بس‌تر دیگر ریاضیات دنیای واقعی تحقیق کرد . بعد از ین ین , زیست‌شناس آنجا , به تکنولوژی جورجیا رفت و به دانشگاه گفت که باید نگاهی به او بیندازند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...