تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

اسرار حرکت حیوانات

کنجکاوی بی‌قید و بند یک دانشمند او را به بررسی فیزیک در کار در چند گوشه جهان طبیعی سوق می‌دهد .

دیوید هو استاد مهندسی مکانیک و زیست‌شناسی در تکنولوژی جرجیا است , جایی که علم بیومکانیک حرکت حیوانات را مطالعه می‌کند .

قزاقستان

دیوید هو در حال تغییر دادن پوشک بچه خود بود که این ایده را برای مطالعه‌ای گرفت که سرانجام جایزه نوبل را دریافت کرد . نه , جایزه نوبل , که جایزه نوبل را دریافت می‌کند , جایزه‌ای برای " دستاوردهای " است که مردم را می‌خنداند . "

به محض اینکه نوزادان پسر این کار را انجام دهند , پسرش در مقابل پیراهن هیو , برای چند ثانیه , روی پیراهن نشسته بود . بله , وقت را شمرد , چون کنجکاوی او را تحریک می‌کند .

فکر کرد این مدت طولانی است . چقدر طول کشید تا مثانه خالی شود ? به خود آمد . بیست و سه ثانیه . " وای , فکر کردم پسرم حالا مثل یک مرد واقعی رفتار می‌کند . "

او همه اینها را بدون هیچ گونه شرمندگی , در فرد و در " چگونه راه رفتن بر روی آب و بالا رفتن از دیوارها : حرکات حیوانات و رباتیک آینده " توصیف می‌کند که در آن او هر دو جنبه احمقانه و عمیق نشان تجاری خود را توصیف می‌کند .

تبلیغات

هیچ‌کس نمی‌داند هو هو را می‌شناسد . خانواده , دوستان , حیوانات اطراف او - تمام سوالات تحقیقاتی اله‌ام بخش.

همسر او , جیا فن , یک محقق بازاریابی و دانشمند ارشد اطلاعات در زمان ملاقات با او بود , او یک سگ داشت و کنجکاو شد که چگونه خود را خشک کرد . پس برای درک این فرآیند دست‌به‌کار شد .

او و پسرش گاهی حیوانات مرده را از راه رفتن یا دویدن به خانه می‌آورند . گربه به فریزر می‌رود و در آنجا موش‌های یخ زده را برای مارها نگه می‌دارد . مارمولک غذای سگ را خورد . اولین واکنش من این نیست , اوه , ناخالص است . آن را در فریزر قرار می‌دهیم .

او همچنین دندان و دندان کودکان خود را نجات می‌دهد , و آفات شپش و شپش را از گله گوسفندان غیرقابل پیش‌گیری تشکیل می‌دهد . او اشاره کرد : " ما شیشه‌های جداگانه برای شپش و شپش داریم . "

ثبت‌نام برای زمان‌های علمی

ما داستان‌هایی دارید که شگفتی‌های بدن انسان , طبیعت و کیهان را ثبت می‌کنند .

او با خنده گفت : " من او را به عنوان یک احمق توصیف می‌کنم . " او از هنجارهای اجتماعی پیروی نمی‌کند . "

هو هو , برنده جایزه نوبل , به خاطر نشان دادن اینکه تقریبا ً تمام پستانداران مثانه خود را خالی کردند .

با این حال , او گام‌های پدرش را که عاشق جمع کردن چیزهای مرده بود دنبال می‌کند . یک‌بار , در یک سفر خانوادگی , پدرش یک گوزن کشته را به خانه آورد که در شب مخفیانه به گاراژ رفت .

قصابی , که اولین رویداد زمانی برای همه افراد خانواده بود , یک‌بار در مقاله‌ای در روز پدر برای پدرش نوشت : " تجربه‌ای شدید و حسی بود . یاد گرفتم اندام‌های زیادی در یک حیوان وجود دارد . "

کنجکاوی خود او را به بررسی مژه‌ها و مورچه‌های آتش‌نشانی , آب و دم , زبان‌های قورباغه و مار واداشته است .

هو هو , ریاضی‌دان بخش مهندسی فن‌آوری جورجیا است . کار عجیب و غریب او خشم سناتورها را برانگیخت و حمایت با گلوی کامل حداقل یک نفر را به اتهام اعطای کمک‌های بلاعوض از آن استحکامات , ارتش ایالات‌متحده , دریافت کرد .

سناتور جف ورقه‌ای , جمهوریخواه آریزونا , مدت‌ها قبل از ایفای نقش خود در جلسه , سه پروژه تحقیقاتی هو هو را بر روی فهرستی از مهم‌ترین تحقیقات علمی دولت فدرال قرار داد . نمایش تلویزیونی , " فاکس و دوستان " , در نقد از خود نشان داد .



منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...